בן ארצי. ניר פקין
ניר פקין

המציאון: מצאנו שידוכים חדשים לגרושים הלוהטים בארץ

24.10.2019 / 8:10

גל של מקרי גירושים מתרגש על ארצנו, מה שמצד אחד עצוב, אבל מצד שני מפנה מקום לתהליך המבורך הזה, נטול העוללים ועתיר הנסיעות לחו"ל ששמו "פרק ב". הנה הגרושים הכי טריים בישראל, והשידוכים שחשבנו שיתאימו להם בול

זה בא בגלים - יום אחד כל האנשים סביבנו נשואים באושר, ורגע אחרי זוגות מתפרקים ומתרסקים כמו מגדל קלפים. זה לא קל, נישואים שמסתיימים אחרי שנים ארוכות וכוללים נכסים, עסקים משותפים או ילדים, הם קשים, ובדרך כלל לוקח זמן להתגבר על האבל. אבל, אהם, לא נעים לומר, יש כאן חצי כוס מלאה. כאילו, לא לזוגות שהתפרקו או למשפחות שלהם, אבל בהחלט לרווקות שמאסו כבר בכל הרווקים המשועממים והחרמנים שמסתובבים ברחבי ישראל ורוצות לגוון בגבר בעל ניסיון, שלא בהכרח צריך לקחת ברצינות רבה מדי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יש משהו בגברים גרושים - הם כבר הוכיחו שהם יודעים לחיות בתא משפחתי, למדו שנשים צריכות לפעמים ללכת לשירותים או לגלח אזורים מסוימים ואולי אפילו חונכו להכניס בגדים מלוכלכים לסל הכביסה. כמו שאומרים - יד שניה במצב מצוין, או במקרים היותר יוקרתיים - וינטג'. אז לרגל החורף שגורם לכולנו לרצות לחפש מישהו לבלות איתו, קבלו את חמשת הגרושים הלוהטים של הרגע ואת השידוכים שמצאנו להם:

דוד ליפשיץ

כשאחד היוצרים והכותבים הראשיים של ארץ נהדרת נפרד מאשתו אחרי כשנתיים, זו חדשה ששווה התייחסות.

היסטוריה זוגית: כמעט שנתיים זוגיות עם טליה סלנט, לפני כן היה בזוגיות עם מאיה קרבט, מנהלת יחסי הציבור של קשת במשך 10 שנים.

סיבות אפשריות לפרידה: פער גילאים?

מדד הריבאונד: כנראה שלפחות כרגע הוא לא ירצה להביא מישהי חדשה הביתה. אז אם את במקרה נתקלת בו בבית קפה או אורבת לו מחוץ לאולפנים, אל תצפי כאן לקשר רציני, יותר בכיוון של דייטים קצרים שיובילו לסקס. בבית שלך.

מדד הנחשקות: גבוה מינוס. הוא בן 44, עם רמז קל בלבד להקרחה שמפצה עליו אינטליגנציה מחודדת וחוש הומור מצוין. יש לך כאן סיכוי לדייטים קורעים מצחוק ואם לא תלחיצי אולי תזכי גם במפגשים מעניינים עם הקאסט של ארץ נהדרת, וכל זה ללא כל הדרמה והפוזות של לצאת עם שחקן או במאי, ישמור השם. בקיצור, סעי מהר, אבל סעי בזהירות.

שידוך: עם אישה אחת שהיתה מנהלת יחסי הציבור של קשת ועוד אחת שהיא מגישת ספורט, הוא כנראה אוהב אותן אינטליגנטיות וקשורות קשר עקיף אבל הדוק לעולם הבידור, נשים שלא יבקשו סלפי עם קיציס וירוצו כל רגע לתפוס מצלמה. לא בא לנו ללכת רחוק, קארין ארד ממערכת SHEEE אמרה למסור שהיא מתנדבת לנטפליקס וצ'יל בתמורה ש"יעבור לה על הטקסטים" ומדי פעם יעשה לה "הגהה".

בן ארצי

באוגוסט פורסם שבן ארצי והשחקנית אנדריאה שוורץ מתגרשים אחרי עשר שנות זוגיות, מתוכן שבע שנות נישואים ושני ילדים.

היסטוריה זוגית: מתישהו הוא נקשר ליעל בר זוהר ולא ידעו בדיוק מה קרה שם

סיבות אפשריות לפרידה: שני בני הזוג הם פרטיים יחסית וארצי לא מדבר יותר מדי על החיים שלו. אם היינו צריכות לנחש, אחרי 10 שנים יחד כנראה מדובר בשחיקה.

מדד הריבאונד: ארצי הוא אומן מיוסר ואבא לשני ילדים מתחת לגיל 6, אז אם את בונה על יציאות להשקות או להתפרסם עם חשבונו, תירגעי. נראה לנו שהסיכוי שהוא יצלול לתוך קשר רציני הוא לא גבוה, אבל קיים.

מדד הנחשקות: בינוני. מצד אחד אנחנו יודעות בדיוק איך הוא הולך להיראות בעוד 30 שנה, ובטח ארוחות הערב עם המשפחה שלו מלאות גיטרות, שירה ורכילות על בוהמה תל אביבית אקסקלוסיבית. מצד שני מדובר בילד עם דאדי אישיוז שיכולים למלא את קיסריה. מדובר במי שהתחיל את הקרירה בכך שהוא שר שהוא אפס והמשיך עם שירים כמו "כבול" ו"עכשיו אני הולך". שזה סבבה והכל, פשוט אולי יהיה כיף יותר עם מישהו ששר "איפה כל החברות שלך".

שידוך: מההיסטוריה הקצרה של ארצי נראה שהוא אוהב אותן שחקניות איכותיות, בלונדיניות ומאוד מאוד יפות. דנה פרידר היא גרושה טריה וחייכנית שעונה על הקריטריונים האלה, ומי יודע, אולי היא תצליח לגרום לו לחייך קצת.

אליאב אוזן

מערכת היחסים הסוערת של אליאב אוזן ודנית גרינברג הסתיימה לפני כמה חודשים, ועם זאת אנחנו עדיין נחשפים לריבים הצהובים שלהם באינסטגרם. כזכור הם נפגשו לפני חמש שנים בבית האחד הגדול ונישאו לפני שלוש שנים.

היסטוריה זוגית: אנחנו לא מכירים את אליאב לפני האח הגדול, אבל כולנו יודעים שהיה לו קראש רציני על נופר מור.

סיבות אפשריות לפרידה: מערכת היחסים שלהם אף פעם לא נראתה לנו יציבה במיוחד, היו שם גם שמועות על רומנים והמון בלאגן, אבל אנחנו מהמרות על כך שכשמראש זה מתחיל רעוע, לא מפתיע שאחר כך ממשיכים לא להסתדר.

מדד הריבאונד: בואי נגיד ככה - אין שום סיכוי שהוא יעשה את זה 'אינסטגרם אופישיאל' בזמן הקרוב. אם את בעניין של להיות אצלו בבית יש סיכוי שתדברו בין סקס לסקס ויכול להיות שגם יהיה לכם כיף יחד, אבל אל תצפי להגיע איתו לאירועים משפחתיים. אותנו מפליא שהוא בכלל התחתן בפעם הראשונה, אז אנחנו לא אופטימיות בכלל לגבי השניה.

מדד הנחשקות: נמוך פלוס. הוא חתיך והכל, וגם, גרוש ללא ילדים זה לגמרי רווק. מצד שני הגירושים של השניים נראים כמו תאונת שרשרת מדממת שעדיין לא נגמרה, ואם דנית תריח שובל של בושם חדש על יד מכון הקעקועים שלו יש סיכוי לצלצולים ואיומים, הטרדות בכל שעות היממה. יש מצב שאולי כדאי לחכות עוד קצת עד שהשריפה הזאת תדעך לחלוטין.

שידוך: ממה שראינו בבית האח יש סיכוי שהטייפ של אליאב הוא יותר נופר מור מדנית גרינברג - אישה חזקה עם פתיל קצר, עור מוקה ושיער שחור וגולש, שלא תתרגש ממנו. אורטל עמר מרגישה לנו כמו שידוך טוב. כשחושבים על זה, יש סיכוי שבן-אל והוא אפילו יסתדרו.

ליאור דיין

מערכת היחסים המטלטלת של דיין ורוני זילבר נחשפה ב"מחוברים" ולא שמענו עליהם מאז, עד שגילינו לפני כמה ימים שהם מתגרשים. כך הסתיימו שבע שנות נישואים ומערכת יחסים של מעל עשר שנים יחד, פלוס ילד משותף.

סיבות אפשריות לפרידה: נאמלק למי שלא ראה "מחוברים" - הם מעולם לא באמת הסתדרו.

מדד הריבאונד: נראה שליאור תמיד רצה קצת יותר חופש, כך שהסיכויים שיקפוץ אל תוך מערכת יחסים חדשה הם לא גבוהים. מצד שני - יש מצב שתמצאי את עצמך באינספור מסיבות טבע או חדרי שירותים אפלוליים יחד איתו, שזה נחמד אם את בקטע.

מדד הנחשקות: בינוני מינוס. דיין מעולם לא נראה לנו יציב במיוחד, או במילים אחרות - זה לא הגבר להישען עליו, לסמוך עליו או זה שיהיה שם תמיד בשבילך. מצד שני הוא איש שיחה מעולה שגם יכול לארגן אותך מתי שתרצי. בחירה שלך.

שידוך: בן חן סבג - כי לפני שנתיים הוא ראיין אותה והייתה בינהם מלא כימיה. השיחה נסבה על הזוגיות שלה עם אורנה בנאי וליאור נראה מתעניין ורגיש במיוחד - יש מצב שהיה שם משהו מעבר.

יקיר שעשוע

השבוע נודע שיקיר שעשוע ומרינה קבישר מפרקים את החבילה היוקרתית שלהם. אלו היו הנישואים השניים של שעשוע, שיש לו גם שני ילדים מנישואיו הראשונים. עם מרינה הוא היה 11 שנים (!) ויש להם שני ילדים.

הסטוריה זוגית: או שהוא נורא מסתורי או שהוא ממש לא מעניין, אבל לא מצאנו פרטים.

סיבות אפשריות לפרידה: דיווחים על משברים ליוו את השניים לאורך כל מערכת היחסים והם אפילו הספיקו להיפרד רגע אחרי שהתארסו. אפשר להניח שהשניים פשוט הבינו שטוב להם יותר לחוד.

מדד הריבאונד: שעשוע הוא אדם פרטי ושקט, גם אם הוא יבלה, זה כנראה יהיה רחוק מעדשות המצלמה - אם זה יתפתח? אי אפשר לדעת.

מדד הנחשקות: בינוני פלוס פלוס. הוא נראה בסדר, יש לו המון שיער והוא אדם פרטי ושקט. אה, ועשיר. כאילו, חוץ מעניין ה-2 גרושות וארבעת הילדים מדובר בגבר סבבה. אולי קצת עייף אך לגמרי תפעולי.

שידוך: כמו חבריו מרובי היכולת, גם הוא אוהב אותן יפות מאוד ונוצצות, ולכן היינו משדכות לו את ליאור אוחיון, שבכל ראיון מספרת שלא מתחילים איתה מספיק ושהיא מחפשת גבר בוגר וחזק. חוץ מזה, היא נראית מדהים, בעלת עסק, אוהבת לבשל, וחשבנו לציין שהיא גם קצת דומה לאקסית. יתרון? חיסרון? שהוא יחליט. אנחנו את שלנו עשינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully