גבר מתלהב מתמונת פרופיל. ShutterStock
ShutterStock

עדיין מחפשת? כנראה שתמונת הפרופיל פוגעת בחיי האהבה שלך

בשיתוף OkCupid

25.10.2019 / 8:56

לצלם סלפי מוצלח לאינסטוש כבר למדת מזמן ואת יודעת בעל פה מה התאורה הנכונה, הזוית וההבעה שהכי מחמיאים לך. אבל לתמונת פרופיל מוצלחת באפליקציית היכרויות יש עוד כמה חוקים חשובים. כך תבחרי את התמונה המושלמת

נכון, מראה חיצוני הוא לא הכל בחיים, והדבר האחרון שמומלץ הוא לבחור בן או בת זוג, רק על סמך תמונת הפרופיל באפליקציית ההיכרויות שלהם. מצד שני, סופו של דבר תמונת הפרופיל שלנו היא הרושם הראשוני הכי חזק שאנחנו משאירות, הדבר הראשון שתופס את העין של הבן הזוג הפוטנציאלי, אז כדאי שנדע לעשות את זה נכון.

את האינסטגרם ואת הפייסבוק שלנו כבר ראית?

יש כמה כללים לבחירת תמונת פרופיל טובה, כזאת שתוציא ממך את המיטב, גם אם את חושבת שאת לא הבחורה הכי יפה מבין החברות שלך או סתם לא פוטוגנית. תמונת פרופיל טובה כנראה גם תצליח למשוך יותר גברים, וכך תגדיל את המבחר והאופציות שלך, וץמונת פרופיל חכמה גם תמשוך את הגברים הנכונים. מכאן, כל מה שנותר לך הוא לסנן אותם. אז איך בוחרים תמונת פרופיל טובה?

בחורה מתכוננת לחתונה. ShutterStock
תמונה שלך מהחתונה עם האקס, לא משנה כמה היא יפה - לא מתאים/ShutterStock

תמונה עדכנית
אם בנית על לשים תמונה מלפני עשר שנים כדי למשוך את תשומת הלב של הבחור ואז איכשהו לגרום לו להתאהב באישיות שלך תוך כדי הפגישה - זה לא יקרה. סביר יותר שהוא יתעצבן ששמת תמונה שלא באמת משקפת את המציאות. תכל'ס, את לא היית מתבאסת אם היית רואה באפליקציה מישהו צעיר עם שיער מלא והיה מגיע שמנמן עם כרס בירה? אין שום דבר רע באיך שאנחנו נראים, אבל בלהסתיר את האמת - דווקא יש.

תמונה שמייצגת אותך
זה סבבה לגמרי לשים תמונה שיותר מחמיאה לך, אבל ב"מחמיאה" הכוונה היא לזווית טובה, ולא לפוטושופ אגרסיבי. הרעיון הוא שהתמונה תשקף את המציאות - כי אם לא, יכולת באותה המידה לשים תמונה של אנג'לינה ג'ולי. בנוסף, כל תמונה שלא באמת רואים אותך - שיער שמסתיר, משקפיים עצומים, או תמונה מטושטשת - לא באמת מייצגת אותך, ולכן היא בחירה גרועה.

לא רק סלפי
כן, גם אם את בטוחה שאת מצלמת את עצמך יותר טוב מכל אחד אחר. אם יש לך בפרופיל באפליקציית הכרויות רק תמונות סלפי, זה עלול ליצור את הרושם כאילו לא רק שאת עסוקה בעצמך יתר על המידה, אלא גם להיראות כאילו את לא עושה כלום, או שאין לך חברים - שני דברים שלא כדאי לשדר בפרופיל שלך.

דאגי שיהיו לך מספיק תמונות בפרופיל
אם כבר יש לך מקום לכמה תמונות, נצלי אותו. דאגי שיהיו לך לפחות חמש תמונות, שיתנו ייצוג אמיתי ונכון לאיך שאת נראית ולאישיות שלך. כמות קטנה מדי של תמונות מעוררת חשד, ולא מזמינה במיוחד. גם יותר מדי תמונות יכול להיות בעייתי. תני לו לגלות עליך דבר או שניים בדייט עצמו (מה גם שיותר מדי תמונות זה סתם מוזר). בין חמש לשבע תמונות זו הכמות המומלצת.

בחורה עם כלב. ShutterStock
תמונה עם בעלי חיים תזכה ליותר תשומת לב באפליקציה/ShutterStock

שיהיה מבחר
כדאי שהתמונה הראשונה תהיה קלוז אפ לפנים מזמינות, רצוי עם חיוך, ובכל מקרה לא פרצוף רציני מדי, כי לא מדובר על תמונה לפלטפורמה מקצועית. אפשר תמיד להיעזר בחברה עם מצלמה טובה בפלאפון כדי להוציא אחת כזאת. בנוסף, תמונת סלפי אחת, תמונה "אוירה" שבה את לא מסתכלת למצלמה, או שמראה אותך בפעילות כמו ספורט/תחביב/חופשה, כדי שיראה שיש לך עוד תחומי עניין חוץ מנטפליקס, וחשוב לכלול גם תמונה של כל (או רוב) הגוף, שלא יחשבו שיש לך משהו להסתיר.

בלי אנשים אחרים בתמונה
נא לא להצטלם עם חברות ובטח לא עם גברים. אנחנו לא רוצות ליצור פה מצב של השוואה ולהעלות אצלו שאלות - האם את יותר יפה מחברות שלך? האם הוא יותר חתיך מהבחור בתמונה? הפוקוס צריך להיות עלייך, אז תיפטרי מתמונות רבות משתתפים.

לעומת זאת עם בעלי חיים - מומלץ!
תמונה עם חיית המחמד שלך (בתנאי שזה כלב או חתול ולא איגואנה או אנקונדה) היא גם חמודה יותר, גם זוכה ליותר תשומת לב וגם מראה לאחרים שאת יכולה לדאוג לעוד מישהו חוץ מעצמך. שווה להוסיף אחת כזאת לתמונות שלך.

איפור טבעי
אם כבר איפור, שיהיה כמה שיותר טבעי, כזה שמדגיש את היופי הטבעי שלך, ולא נראה כמו מסכה. רוב הגברים אומרים שהם לא ממש בקטע של איפור, אז לא משנה כמה את חושבת שזה יפה, תחסכי את התמונות עם האיפור המוגזם מהחתונה של אחותך, ולכי על לוק יותר נקי.

בחורה בטיול. ShutterStock
חוץ מתמונת הפרופיל, שימי גם תמונה שמראה אותך עושה משהו שאת אוהבת/ShutterStock

עברי למצב פורטרט
זאת האופציה הזאת של צילום אשר מדגישה את האובייקט בפרונט ומטשטשת את הרקע, ויש אותה כמעט בכל סמארטפון כיום. תמונות כאלה לא רק מוציאות אותך הרבה יותר יפה ובעלת עור חלק, הן גם מקבלות הרבה יותר סימפטיה ולייקים.

הוסיפי תיאור לתמונה
ממש כמו שבאינסטגרם את מוסיפה תיאור לתמונה (או במילה היותר נפוצה caption) כדי לתת לה יותר משמעות, כדאי לעשות את אותה הדבר באפליקציית ההיכרויות. זה נותן לזיווג הפוטנציאלי קצת יותר הקשר ובעצם מספר לו משהו עליך. יש לזה עוד יתרון, באוקיי קיופיש, למשל, תמונות עם caption מופיעות בdiscovery ומאפשרות לאנשים עם תחומי עניין דומים לשלך להיחשף אליך יותר (אז תחשבי טוב טוב איזה תחומי עניין את מפרסמת)

רענני את הפיד
חשוב מדי פעם להחליף את התמונות שיש לך בפרופיל באפליקציות הכרויות, ולא רק מטעמי גיוון או עדכון, אלא מסיבה טכנית דווקא. באפליקציות, כמו למשל אוקיי קיופיד, אם את מחליפה תמונה, האלגוריתם של התוכנה מזהה את זה, והוא "מקפיץ" את הפרופיל שלך, וכך את זוכה ליותר חשיפה - משתלם!

ועוד טיפ זהב
באוקיי קיופיד ישנה אפשרות לחבר את חשבון האינסטגרם לפרופיל. הידעת? אנשים שחיברו את חשבון האינסטגרם לחשבון אוקיי קיופיד קיבלו יותר הודעות! ותכל'ס, יש לך פה פוטנציאל לא רע להגדיל עוקבים, אם זה משהו שאת מעוניינת לעשות).

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully