כפות רגליים של גבר ואישה. ShutterStock
ShutterStock

מזמן לא יצאת לדייט מוצלח? זה מה שאת צריכה לעשות עכשיו

בשיתוף OkCupid

1.11.2019 / 8:02

אם גם את מוצאת את עצמך יושבת ומחכה שיפנו אלייך באפליקציה, אולי הגיע הזמן להתקדם ולהתחיל לייצר את המציאות שלך - תגידי לנו עם מי את רוצה לצאת, וקבלי את משפט הפתיחה הכי טוב לפתוח אתו שיחה

בואו נשים את זה שניה על השולחן: נשים לגמרי יכולות (וצריכות) להתחיל עם גברים, וכיום כשיש אפליקציות ואתרי הכרויות, זה אפילו יותר נגיש, והרבה פחות קשה מאשכרה לגשת למישהו ברחוב. עכשיו, כששמנו את זה על השולחן, איך מתחילים? מה אומרים? הרי אם זה היה תלוי בנו, אנחנו היינו מתחילות את השיחה מהאמצע, אבל אי אפשר.

את האינסטגרם ואת הפייסבוק שלנו כבר ראית?

להתחיל ב"היי" או "מה קורה" זו האופציה הפחות טובה, כי אין דרך טובה לקדם את השיחה משם. אם תתחילו ככה שיחה אונליין אתן בעצם מפילות על הצד השני לקחת את ה"היי" הזה וליצור ממנו נושא מעניין ומרתק. לא רק שזה קשה, אלא שככה מפספסים, כי מהתגובה שלו תסיקו עליו מסקנות ותחליטו אם הוא מתאים לדייט, כשבעצם יותר סביר שהשיחה הזאת נידונה להגיע למבוי סתום בגלל איך שהחלה, וחבל.

באפליקציות מסוימות זה קצת פחות מסובך, כי האלגוריתם של אוקיי-קיופיד, למשל, משדך לך בחורים לפי התאמה על מענה השאלות, ככה שיש סינון ראשוני מצד האפליקציה. אם אחוז ההתאמה גבוה אז כנראה יש על מה לדבר עם הבחור ורק צריך למצוא את הנושא הנכון. במקום להתעצל, עדיף להתחיל עם משפט שמרים להנחתה, או שמאפשר לאדם שבצד השני לספר על עצמו, כי בסופו של יום, זה מה שאנחנו רוצות לשמוע. מכיוון שאנחנו לא בראיון עבודה (למרות שלפעמים זה לגמרי מרגיש ככה), החלק החשוב הוא למצוא משפט פתיחה מגניב, מעניין ומקדם - כזה שנותן לאדם השני להתבטא מבלי לשעמם, וייתן לך מידע על האדם בלי לשאול אותו שאלות בנאליות כמו "אז מה אתה עושה בחיים?".

איך בוחרים את המשפט המתאים? זה כבר תלוי מה הדייט האולטימטיבי שלך. תכנני את הדייט המושלם, ואנחנו כבר נגיד לך עם איזה משפט כדאי לך להתחיל את השיחה באפליקציה:

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully