בלוגרית האופנה אוליביה פאלרמו. GettyImages
GettyImages

שולטת בעצמך? השאלון שיגלה אם את מגזימה עם השופינג

בשיתוף מפעל הפיס

21.11.2019 / 11:00

יש הבדל בין להיות אחת שאוהבת קניות לבין מישהי שכל כך מגזימה בשופינג שלה, עד שזה הופך להיות משהו שדורש התייחסות מיוחדת ואולי אפילו טיפול. עני על השאלות וגלי - האם את אוהבת קניות או לגמרי מגזימה

כשאומרים שופוהוליק לא מדברים על מישהי שאוהבת אופנה, גולשת באסוס, וקונה לעצמה יחסית הרבה בגדים. כשאומרים מכורה מדברים על האלמנט הרגשי שמסתתר מתחת לכל קנייה. למכורים, לכל דבר, יש מכנה משותף, והוא החור הזה בבטן שגורם להם להגזים. המכורים לא נהנים מהקניות שלהם, ולא שואבים שום סיפוק ארוך טווח מעצם היותם הבעלים של שמלה חדשה ומהממת. ההנאה שלהם היא קצרת טווח, ואחריה חוזרת הריקנות לשכון בבטן, עד הקנייה הבאה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

איך תדעי אם את סתם אוהבת קניות או מכורה? קודם כל, אם יש לך בולמוסי קניות כנראה שיש לך גם בולמוסים בתחומים אחרים, כמו אוכל, כי זה מגיע מאותו מקום. תדעי שאת בבעיה אם ההרגשה שמלווה את הפעולה, לפני, תוך כדי וגם אחרי היא של הנאה קצת חולנית מלווה באשמה, ומיד אחריה מגיע גל חרטה וגועל עצמי. אז האם את מישהי מכורה לשופינג או סתם בחורה רגילה שאוהבת קניות? עני על השאלות וגלי.

לכל כיף יש גבול
אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, בין אם זה בקניות או בתחומים אחרים, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

מערכת Sheee, בשיתוף מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully