שלגייה של דיסני. אתר רשמי
אתר רשמי

חיה בסרט: הרגלי הצפייה שכנראה הורסים לך את הזוגיות

בשיתוף OkCupid

20.12.2019 / 7:36

מתאהבת בטיפוס קבוע או שמערכות היחסים שלך חוזרות על עצמן באופן חשוד? יכול להיות שהסרטים שאת צופה בהם אחראים על הסרטים שאת נכנסת אליהם... עני על השאלון וגלי עם איזה קולנוע כדאי לך להפסיק

אנחנו לא מכירות הרבה נשים שלא אוהבות לראות סרטים, ואם אתן כמונו, אז גם לאכול כמה. אין בהכרח קשר ישיר ומוכח בין השניים, אבל אם נרצה או לא, צפייה בסרטים, במיוחד אלה שמתארים מערכות יחסים מושלמות מדי, יכולה להשפיע על הבחירות שאנחנו עושות בחיים. מי מאיתנו לא יצאה מהקולנוע אחרי סרט, מלאה בתובנות על החיים ועם ערימת החלטות חדשות? כן, זה קורה. גם אם אנחנו שוכחות אותן בבוקר אחרי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הבנו כבר שסרטי דיסני משפיעות על תפיסת המציאות של ילדות, ממש כמו שפורנו משפיע על איך שגברים תופסים סקס, אבל בין אם נרצה ובין אם לא, גם הסרטים שאנחנו רואות מלאות מסרים שמחלחלים לנו לתודעה וגורמים לנו לקבל החלטות בצורה שאולי לא היינו בוחרות בה בדעה צלולה שאינה מושפעת משפע הפנטזיות שקיימות בשוק ומשווקות לנו מילדות. זו הסיבה שלפעמים, בלי לשים לב, אנחנו יכולות לבחור זוגיות אחת על פני אחרת, או לבחור שלא להיות בזוגיות בכלל, רק בגלל שצפינו בסרט מסוים, או בהרבה סרטים מאותו סוג.

אם לא שמת לב לדפוס בדרך שבה את בוחרת אם להיכנס לזוגיות או לא ובאיזה בן או בת זוג לבחור - אולי כדאי שתעני על השאלון הבא ותגלי:

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully