אישה שמה מסקרה. ShutterStock
ShutterStock

התגרשת? כמה דברים שכדאי לדעת על פרק ב' של הרומנטיקה

בשיתוף OkCupid

24.12.2019 / 7:08

התגרשת את אפילו כבר מצליחה לדמיין את עצמך עם מישהו חדש, אבל את מפחדת לפתוח פרופיל באפליקציה כי את לא יודעת מה מצפה לך? גרושה שהחלה את פרק ב' מסבירה איך מתחילים מחדש

אפליקציות דייטים עלולות להיות מלחיצות, במיוחד אם התגרשת לא מזמן והכל אצלך עדיין טרי. למה? כי עבר זמן מאז שפלרטטת באופן אקטיבי עם מישהו, וגם כי הכול הרבה יותר ישיר והמטרה ידועה לכל: אנחנו פה בשביל להכיר אחד את השני, בצורה רומנטית - אפילו הפלירטוט הראשון יכול להרגיש מוזר, ולמי שכרגע יצאה ממערכת יחסים ארוכה, זה יכול להרגיש כמו המצב הכי מוזר שקיים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ההודעה הראשונה שקיבלתי אחרי שהתגרשתי, הייתה "אני יכול ללקק לך את הרגליים?". התגובה המיידית שלי הייתה להסיר את כל אפליקציות ההיכרויות מהטלפון, ולחזור לכרית שידעה הרבה יותר מדי בכי בימים ההם. עשר שנים הייתי במערכת יחסים, עשר שנים שבהן עולם הדייטים התהפך לחלוטין. לפני עשר שנים אם רצית לסיים ערב במין לוהט, היית צריכה לעשות את זה בבר. אם רצית לדעת אם מישהו רווק נאלצת לעשות את זה בחילופי מבטים חושקים במשך ערב שלם. ואם רצית לרמוז לפרטנר שלך שהוא משעמם ויאללה שיזמין חשבון, לא יכולת לנדוד לווטסאפ ולשלוח הודעות לכל החברות שלך, פשוט כי עדיין לא היה כזה.

אבל עכשיו יש! ואחרי שעוברים את החששות, מגלים שאין בטוח יותר מאפליקציה, ואין סינון יעיל יתר מפרופילים מפורטים ואגוריתמים מתוחכמים כמו ב-OkCupid. אם את חוששת, דעי שזה יעבור ועם הזמן את תלמדי את החוקים ותביני את המשחק, ובסוף, לא עלינו, עוד אפילו תיהני ממנו.

אז איך נכנסים לאפליקציה אחרי גירושים?

קחי את הזמן, אבל לא יותר מדי
אין טעם שתכפי על עצמך להיכנס לעולם הדייטינג ישר אחרי שעזבת את הבית. קחי את הזמן, תתרגלי למציאות החדשה שלך. יש לך המון מה להתרגל אליו, ובחור חדש להירדם איתו בלילה לגמרי יכול להידחות לשלב השני. מצד שני, בתחושה הזאת, שהנה, את חוזרת לשוק, יש משהו שמעורר הרבה מאוד תשוקה וחיוניות. זה כיף, אז תרשי לעצמך להרגיש מחוזרת, גם אם את עושה את זה לאט ובעדינות, כי גם זה ייתן לך יציבות בחיים החדשים.

אל דאגה, גם הרגישות שלך תקהה
בהתחלה לא תביני למה הוא לא מתקשר או איך אחרי שיחה שאת מצאת מעניינת הוא החליט לחתוך. לא תביני למה מישהו לא רוצה אותך למרות שאת ממש בסדר, ואיפה הייתה אמא שלו בשלב שבו היה צריך לחנך אותו להיות אדם אדיב לזולת ולנשים באופן פרטני. אבל יום אחד זה יקרה לך. יהיה בחור שיהיה ממש נחמד וממש בסדר, ופשוט לא יבוא לך עליו. שימי לב: הראשון שתגידי לו "לא" יהיה הרבה יותר חשוב מהראשון שתגידי לו "כן". הוא ייתן לך את ההבנה שאת כאן כדי לבחור מה שטוב לך. ונימוסים? נימוסים זה לנשואים.

המיניות שלך לא נעלמה
בהתחלה לא תביני איך לעזאזל כל האנשים האלה מדברים על מין בכזו קלות, ואיך נשים מעזות לפתח שיח מיני עם אנשים שמעולם לא פגשו. את תשאלי את עצמך מתי סקס הפך להיות כל כך חסר משמעות שאפשר פשוט לעשות אותו, סתם כי רוצים? יכול להיות שאת לא טיפוס של סטוצים, או של סקס בדייט הראשון, ויכול להיות שאת כן, אבל כל מה שנראה לך מבהיל עכשיו, ייראה הרבה פחות נורא ברגע שתביני שאת זוכרת ויודעת להיות מינית. הסעיף הזה מגיע כמובן עם כוכבית על כל הגברים שחושבים שזה שהם פגשו מישהי באפליקציה נותן להם את הזכות לדבר ככה בלי לברר קודם שזה מתאים. יש גם כאלה, וגם עם זה תלמדי להתמודד. פשוט לוחצים על איקס.

אל תפחדי לקחת סיכונים
חשוב להגיד, את צריכה להיות זהירה. אחרי הכול, מדובר פה במפגשים עם אנשים זרים, ולכן כדאי לנסות לרחרח כמה שיותר לפני הפגישה. יש לך פרופיל שלם לקרוא - תקראי אותו. בנוסף, נסי לברר את השם המלא, להציץ בעמוד הפייסבוק, ולבדוק אם יש לכם חברים משותפים. גברים אולי יגידו שהרגנו את הרומנטיקה, אבל אישה לא יכולה להיות זהירה מדי. עם זאת, אל תהססי להתחיל לדבר עם גבר שאין לו תמונת פרופיל, או עם מישהו שלא מתאים בדיוק לרשימת הדרישות שלך בפרק ב' בחיים. תופתעי לגלות כמה הפתעות טובות מחכות לך.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully