גל גדות רותם סלע. ניר פקין
ניר פקין

ריקוד על עמוד ותחתוני חוט: הרגעים הכי סקסיים של השנה

24.12.2019 / 7:08

הייתה לנו שנה מעניינת ומלאה, ואנחנו מוכנות לשינוי הקידומת שיקרה בעוד שבוע. אבל עד שזה קורה, אנחנו עדיין בשלב הסיכומים - ליקטנו את הרגעים הכי סקסיים של המפורסמות לרשימה אחת לוהטת

סוף שנה, סוף תקופה, וכולם יגידו לכם שזה הזמן להסתכל אחורה ולהרהר במה שהיה, לכתוב את החלומות שלכם על דף, לבנות תוכנית עבודה, תוכנית עסקית או רשימת משאלות. ובכל מקום יש מצעדים, וסיכומים, ונוסטלגיה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

שזה אחלה, וגם אנחנו עשינו אחת. ומה הופך את הרשימה שלנו לשונה מכל האחרות? ובכן, כלום. מצד שני, הרשימה שלנו מלאה בנשים ממש, ממש יפות ומרכזת את הרגעים הכי לוהטים וסקסיים של 2019. מי צריך יותר מזה?

קבלו את רשימת הרגעים הלוהטים של השנה:

עדן פינס והחוט

התמונות האלו של עדן התפרסמו ממש לאחרונה, ואולי זו הסיבה שהחורף הגיע לרגע ואז חזר להתחבא. כי עדן פשוט הבעירה את האטמוספירה ותרמה איזו מעלה או שתיים להתחממות הגלובאלית. תסלחו לנו, אבל התמונות האלו כל כך לוהטות שכשהן עולות באינסטגרם הטלפון מתחיל להתחמם.

בר זומר והרווקות

כבר כמה שנים שאנחנו רגילים לראות קבוצות של בנות שמעלות תמונות עם ערימות קישוטים ורודים או לבנים שנקנו באחת מחנויות הסטוק, לבושות בבגדי ים תואמים שהוזמנו מאסוס. זה נחמד וצבעוני ובדרך כלל מאותת לנו להעביר לסטורי הבא. בר זומר החליטה שאם כבר מסיבת רווקות, אז לעשות את זה כמו שצריך, עם חברות שנראות כאילו הן עברו אודישנים לתצוגה של ויקטוריה סיקרט, בבגדי ים תואמים שאף אחת חוץ מהן לא יכולה ללבוש מבלי שהכל ינזל לכל עבר, וכמובן בגד ים לבן עם פפיון עצום על התחת.

עומר נודלמן והבייסיק

"בואו נעשה פרסומת" אמרו אנשי הפרסום למנהלי חברת ההלבשה התחתונה, "נשים בחורה שהולכת לעבר פוף בזמן שהיא בוהה בטלפון. כנראה שמרוב הלם וחוסר הבנה בהנהלת חברת ההלבשה הסכימו. וזו כנראה ההחלטה הטובה שיותר שהם עשו ב-2019, כי עכשיו כולנו מנסות לבהות בטלפון כמו נודלמן וליפול על הפוף.

גל גברעם והנשנושים

פתאום גל גברעם התחילה להעלות תמונות יפות מטוקיו, ואז עלתה תמונה אחת שגרמה למעריצים לצרוח כי ממש באותו הזמן עלתה תמונה שנראתה כאילו צולמה מהצד השני של אותו השולחן, ובה צולם טום אביב. בתמונה הלוהטת הזו, שהפכה לויראלית, טום וגל נתפסו באותו ארון, והעובדה שהיא נראית כל כך טוב רק הלהיטה את השיח על כמה שהשניים כנראה מאוהבים. אותנו החבר מצלם תמיד מלמעלה, אז הראש נראה גדול, הרגליים קצרות, ותמיד עין אחת עצומה.

רותם סלע והעמוד

רותם סלע היא ללא ספק אחת הנשים היפות על המסך שלנו, וזה לא רק הלוק, כי באמת שיש הרבה נשים יפות - זה בעיקר הקוליות, ההומור, והעובדה שהיא מוכנה לצחוק על עצמה בכל הזדמנות. הפרסומת, בה היא רוקדת על עמוד, הביאה לנו רותם חדשה וחושנית, ועם זאת עדיין לא מתאמצת ולא טראשית. לא ברור איך היא עשתה את זה, אבל היא גרמה לריקוד על עמוד להיראות קלאס, וזה כבר מכניס אותה לרשימה.

מיכל אנסקי והחשקים

אין הרבה דברים סקסיים יותר מאישה שנהנית מהחשקים שלה. ביום החתונה שלה, אנסקי הפציעה בשמלה לבנה, צמודה וחשופה ואיכשהו גרמה לה להיראות קלאסית, סקסית ואלגנטית בו זמנית. היא הייתה רעבה, בהריון ועם מחשוף, ומאותו רגע החתונה כולה הפכה לפסטיבל של אהבה ואוכל טוב ולנו נשאר רק להיות רעבות וחסודות.

שירי מימון והמעלית

אתן לא עולות במעלית בבגד-ים? ובכן, כשאת שירי מימון, ואת ביום גוף טוב, את מסתובבת בבגד ים בכל מקום שמתחשק לך, וגם מצטלמת ומרימה לעצמך בפוסטים מעצימים. בתמונה שירי סיפרה על ההתמודדות שעוברות רוב הנשים עם הגוף שלהן, והתגובות המפרגנות לא איחרו להגיע, לא רק בגלל שאנחנו הכי גירל פאוור, יותר בגלל שהיא ממש לוהטת.

תאלין אבו חנא והאותנטיות

עוד בימי האח הגדול תאלין נשברה כשסיפרה שאביה לא מקבל אותה מאז הניתוח, ואז הגיעו גוללל סטאר וענבל גבריאלי שהחליטה לעשות מעשה ולהביא את אבא של תאלין לפגוש אותה, בהפתעה. הוא הגיע, והתוצאה היא אחד המפגשים המרגשים והאמיתיים ביותר שראינו על המסך בשנה האחרונה, עם הכי הרבה אנשים בוכים באותו פריים בו זמנית, ולא דמעות מזוייפות. זה גורם לנו לרצות לרוץ ולחבק את תאלין, ואז את ההורים שלנו. כי בסוף, אותנטיות זה הכי סקסי.

טיה ופיי והמיליון

לא ברור איך זוג דוגמניות עם גוף מושלם שרצו עונה שלמה במכנסונים וגוזיה מצליחות להחזיק פאסון כל כך קולי ומגניב מבלי ליפול למחוזות הטראש המוגזם הזול. אבל הנה, עובדה - טיה ופיי הן הצמד הסקסי שלא מתאמץ להיות סקסי, שתיהן נשים חזקות שבא לנו לצאת איתן למסיבה או לשחק איתן כדורעף בים. הן תמיד מחייכות ונהנות, ועל הדרך יוצרות אידיאל יופי אולי בלתי מושג, אבל לגמרי לא מעצבן. וגם מיליון זה די סקסי, בואו נודה.

נטע אלחמיסטר והבגדים

כשאנחנו עוצמות עיניים, אנחנו רואות את נטע אלחמיסטר מיישרת אלינו מבט בבגד ים קטנטן על רצועת חוף טרופי. אבל דווקא הרגעים הסקסיים ביותר שלה נתפסו בשנה האחרונה כשהיא היתה לבושה יותר. השנה ראינו סקסיות חדשה והרבה יותר מעניינת, וגם סטייל אישי משובח. זה ממש לא אומר שהיא יכולה להפסיק להעלות תמונות בבגד ים, רק שנחמד לגוון עם איזו תמונת חליפה מדי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully