רפונזל האמיתית - אלנה קרבצ'נקו. אתר רשמי
אתר רשמי

"רפונזל האמיתית" מספרת: "גברים רוצים להסניף את השיער שלי"

10.1.2020 / 0:03

האישה האוקראינית ששיערה מגיע לאורך של מטר ו-80 סנטימטרים מספרת על ההודעות המוזרות שגברים שולחים לה דרך חשבון האינסטגרם שלה ומגלה מה הסוד לשיער ארוך כל כך וגם בריא

ל"רפונזל האמיתית", אלנה קרבצ'נקו, יש שיער באורך 1.80 מ'/TrippyTube

אלנה קרבצ'נקו, בת 34 מאודסה, אוקראינה, מגדלת את שיערה מאז גיל 5 ולכן זכתה לכינוי "רפונזל האמיתית". האם לתאומות, ולריה ומירוסלבה, פתחה בשנה שעברה עמוד אינסטגרם בו היא מעלה תמונות של השיער הבלונדיני המדהים שלה - אותו לדבריה היא חופפת פעם בשבוע, מה שלוקח לה בערך שעה. היא מספרת כי מאז שפתחה את החשבון היא קיבלה עשרות הצעות לחתונה מגברים שאף הציעו לבוא במיוחד מחו"ל כדי לראות אותה, אך היא משועשעת מרובם ולא עונה להם. לדבריה לא מעט מעריצים שולחים לה גם בקשות להסניף את שיערה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אלנה אובססיבית לגבי שיערה מאז שהייתה צעירה, ולקחה את עצת אמה שטענה כי שיער ארוך "מעצים ומאדיר נשים". ולמרות שקיצצה אותו פה ושם, אין לה כוונה לגזור אותו בקרוב, למרות שהיא דורכת עליו לפעמים.

ככה נראית אלנה קרבצ'נקו,"רפונזל האמיתית"

"מילדות, אמי אמרה לי ששיער ארוך מחמיא לנשים. המילים שלה חיות אצלי בלב ובנשמה כל חיי", היא אמרה על שערה שמגיע עד לאורך 1.80 מטר, "כשאנשים רואים את השיער שלי, הם לא יכולים להסתיר את ההתפעלות שלהם, וזה נחמד מאוד. הם באים ואומרים לי עד כמה זה מיוחד ויפה".

לגבי האינסטגרם, סיפרה: "העוקבים שלי הם הכי נחמדים והם משמחים אותי עם התגובות הנחמדות שלהם. התגובות הכי מוזרות הם מאלה שרוצים לבוא ולהסניף את השיער שלי. הרבה גברים אומרים לי שהם מעריצים את השיער שלי, רוצים להפגש, לנסוע ולפגוש אותי פנים מול פנים במדינה שלי. אני לא עונה להם כדי לא לתת להם תקווה".

לאלנה אין כרגע כוונה להאריך עוד יותר את שיערה, אך היא גם לא מתכוונת לגזור אותו כי הוא משקף, לדעתה, את "האישיות המקורית שלי".

ומה קורה במקלחת?

אז איך חיים עם שיער באורך כזה? היא חופפת אותו כאמור פעם בשבוע, מה שלוקח לה בערך שעה כשהיא משתמשת בתכשירים מקצועיים אך גם טבעיים כדי לשמור על החוזק שלו וכדי שהוא לא ייתייבש. בנוסף, פעמיים ביום היא מסדרת ומסרקת אותו כדי למנוע קשרים. "אני תמיד אוספת את השיער שלי", היא מספרת, "ופעמיים בשנה אני מקצרת אותו מעט. בפעם הקודמת הורידו לי 15 סנטימטרים".

רוצות גם שיער כזה? לדבריה "הסוד לשיער ארוך ויפה הוא להחזיק ברצון גדול ליופי מהסוג הזה, אסור שיהיה לך שום ספק לגביו. כמה שאת אוהבת ומגנה על השיער שלך - כך הוא יהיה יפה יותר. כל הנשים צריכות לזכור שהיופי של האישה טמון ביופי של השיער שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • רפונזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully