אחרי ההודעה הדרמטית על הניתוק מבית המלוכה: האם מייגן מרקל 
והנסיך הארי עברו להתגורר בעיירת החוף נורת' סאניץ' בקנדה?. רויטרס
רויטרס

עדכון גרסה: כך תהפכי אותו לגבר החדש

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

1.1.2020 / 8:43

2020 כבר כאן וזה הזמן להתקדם למראה גברי נקי ואסתטי יותר. שלחנו את רז זצלרמן, ללא ספק הגבר החדש, אל ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי כדי שימצא לנו את התכשירים והמוצרים שישדרגו לכל גבר את הלוק

צילום: תומר מונטה, עריכת וידאו: דפי מקל

שנת 2019 הביאה לנו את הפאאוצ'ים, את העונה האחרונה של משחקי הכס וגם דה ז'ה וו של בחירות לראשות הממשלה, אבל היא הביאה גם בשורה משמחת לגברים: די למראה המוזנח, עוברים ללוק המטופח. הגבר החדש, אם תרצו.

כן, העשור החדש נושא עמו את בשורת הטיפוח הגברי, ללא מאמץ. ישנם לא מעט תכשירים ומוצרים שיכולים להפוך את הגברים ליותר ריחניים, יותר אסתטיים ויותר יפים. יש מקום אחד שמאגד תחתיו את כל המותגים הגדולים שכל גבר ישמח ליהנות ממוצריהם - חנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי. לפני ההמראה תוכלו להצטייד בכל מה שצריך כדי לשמור על הטיפוח שלכם בחו"ל, או לקנות את התכשירים הנכונים שיחכו לכם בארץ עם הנחיתה.

רז זלצרמן, ללא ספק הגבר החדש, יצא לסיבוב בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי, כדי להציע לכם כמה מוצרים שכדאי להכיר אם אתם רוצים להרים לעצמכם ולשדרג את המראה.

"המאסט הראשון הוא הקרם של KIEHL'S", אומר רז, "תשכחו מקלישאות העבר, שאמרו שגבר מזיע הוא גבר מסוקס, הקרם הזה דואג שלא תיראה שומני ומבריק. שוטפים פנים רק פעם אחת ביום, אבל השטיפה הזו צריכה להיות יסודית. סבון הפנים של CLINIQUE MEN הוא עדין ומרענן, בול מה שאתם צריכים".

בשנים האחרונות יותר ויותר מותגי יוקרה עולמיים משתמשים בניחוחות הבשמים המפורסמים שלהם, ומשיקים אותם בדאודורנט. "אתם יכולים למצוא כאן דאודורנטים של טום פורד, דיור, ארמני ואם אתם שואלים אותי הדאודורנט הכי מבטיח הוא הדאודורנט של HERMES", אומר רז, "עוד מוצר חובה הוא קרם גילוח של AHAVA, עשיר במינרליים מים המלח מעניק חוויית גילוח מדהימה לא מקציף, נעים לעור ואחלה ריח".

בדרך לטיסה עוצרים בדיוטי פרי: כל המוצרים שמחכים לכן בחנות ג'יימס ריצ'רסון

מערכת וואלה!, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully