קולקציית סלפי ג'ייד. יוסי סאליס,
יוסי סאליס

כבר לא צריך להזמין מחו"ל: האתר הישראלי הזה הפיל אותנו

בשיתוף GA-DE

6.2.2020 / 9:11

כבר מזה כמה שנים ש-GA-DE הוא המותג הישראלי הכי טוב, הכי מעניין, והכי טרנדי בארץ, והם לא מפסיקים לעדכן ולהפתיע - ועכשיו הם עלו עם אתר קניות חדש, מפנק וסופר נוח לשימוש שכמעט מייתר את הצורך לצאת מהבית (רק תמשיכו לטייל עם הכלב, כן?)

היי, אני קארין, ואני מכורה לאיפור. אבל ממש. אם היה לי נעים לשים כאן תמונה של כמויות האיפור שיש לי בבית הייתן מבינות את גודל התקלה, אבל תצטרכו להאמין לי כשאני אומרת שכמעט אין מוצר או מותג שלא ניסיתי בשנים האחרונות, ושאין בררנית ממני כשמדובר בפורמולות. הפורמולה הלא נכונה עלולה לתת את התוצאה ההפוכה מזו שבגללה מתאפרים מלכתחילה - במקום להיראות יפה יותר, את מקבלת את המראה הכבד שמשווים לעור הפנים מוצרים לא איכותיים מספיק. זה נכון לגבי כל מוצרי האבקה - פודרות, צלליות, סמקים, ברוננזרים וכן הלאה, וזה נכון גם לגבי כל מוצרי הקרם כגון מייק-אפ, קונסילר ואפילו ליפסטיקים. מי מאיתנו לא הסתכלה לתומה במראה באמצע יום עבודה, וקיבלה הלם מליפסטיק סורר? המון דברים יכולים להשתבש כאן - זליגה החוצה, התקבעות לא יפה בקמטוטים, התפוררות במרכז השפתיים, יובש, ועוד שלל תקלות שגורמות לך להיראות לא מטופחת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בשביל שתקלות כאלה לא יקרו, אני מקפידה לקנות מוצרים של מותגים שאני מכירה היטב ויודעת שהם לא משחקים משחקים, וכמה נחמד זה כשמותג שאת סומכת עליו מעלה אתר קניות אונליין? את הפורמולות של ג'ייד אני מכירה מספיק טוב, ואין לי שום בעיה פשוט להזמין את הקולקצייה החדשה שלהם, כי אני יודעת בוודאות שאכזבה לא תהיה פה. ברגוע, עם שליח עד הבית, ולקבל גם מתנות מפרגנות על כל משלוח מעל סכום מסוים (לא גבוה!). כי הפרגון פה לגמרי הדדי.

  • סלפי. יוסי סאליס,

    טריו סמקים והיילייטר SELFIE

    לחץ כאן לרכישה
  • קולקציית סלפי ג'ייד. יוסי סאליס,

    ליפסטיקים SELFIE

    לחץ כאן לרכישה
קולקציית סלפי ג'ייד. יוסי סאליס,
יש בקולקציה גוון לכל אחת/יוסי סאליס

אז מה הזמנתי הפעם?

ליפסטיקים SELFIE
ככל שהשנים עוברות, הטכנולוגיה משתכללת ואני חשופה ליותר מוצרים, הרף שלי עולה - עכשיו אני מצפה שהליפסטיק שלי יחמיא לי, לא יתייבש, לא יתפורר, לא יאבד צבע, ואתן יודעות מה? אני מצפה שהוא גם יהיה נוח ללבישה, לא יימרח לכל הכיוונים, וגם יטפח לי את השפתיים. למה? כי זה אפשרי. עובדה - ג'ייד עשו את זה. נתחיל בזה שיש בקולקציה 14 גוונים. זה המון. עשרה מהם ניודים בגוונים שונים של ורדרד ובז', שכידוע, זה הגוון הכי לביש בעולם. אני לא מגזימה כשאני אומרת שיש כאן גוון ניוד שיתאים לכל אחת. תוכלו למצוא שם גם כמה אדומים, אחד בגוון בורגונדי עמוק ככה, לאוהבות המראה הערפדי (אני! אני!) וגם כמה שתת-הגוון שלהם הוא יותר חום מורדרד. לגבי הפורמולה - היא מלאה לחות, מה שמתאים במיוחד לעונה הזאת, יש בה פולימרים שמבטיחים שהצבע, לא משנה כמה חזק, לא ייכנס לקמטוטים, אלא ייתן לשפתיים מראה מלא ועסיסי לאורך זמן. הליפסטיקים גם עשירים בפיגמנטים, כך שלא צריך למשוח שכבות על גבי שכבות כדי לקבל פול אפקט של צבע, והכי חשוב - היא מטפחת. יש בפורמולה שמן ארגן, שמרגיע רגישויות שנובעות מיובש, ומטפח את השפתיים לטווח הרחוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לייק? קליק! האתר החדש של GA-DE משנה את עולם הביוטי

בשיתוף GA-DE
קולקציית סלפי ג'ייד. יוסי סאליס,
פלטה ומארז סמקים/יוסי סאליס

פלטת הצלליות SELFIE
בקולקציה אפשר למצוא גם את הפלטה התואמת, לשמחתי בפורמט המועדף עלי, של שמונת הגוונים. אפרופו גוונים, הפלטה הזאת מבוססת אמנם על הטרנדים, אבל נראה שהקפידו שכל גוון בה יהיה לביש עבור מקצועניות וחובבות איפור כאחד - תמצאו בה ניוד, שנהב, בז' חם, קאמל, ג'ינג'ר, ברונזה, חום חיטה, וגימורים שנעים בין מט, מטאלי ושימר. זו פלטה שמתאימה למראה יומיומי (שנהב וחום ונגמר הסיפור), וגם למראות מורכבים ודרמטיים יותר של לילה - למשל עין מעושנת ברונזה עם נקודת אור במרכז העין, או עין שימרית בצבע ברונזה סקסי עם אייליינר חתולי. גם כאן, כמו בכל הפודרות של המותג, יש בנוסחה שמנים מטפחים שמקלים על הטשטוש, וגורמים לאבקה להיראות טוב גם על עפעף שעבר את גיל ארבעים, מה שאני מאד מעריכה. ועוד בונוס - אפשר להשתמש בצלליות האלה גם עם מברשת רטובה, פעולה שמעמיקה את הגוון ומחזקת אותו, מה שהופך את הפלטה הזו לעוד יותר מגוונת, וסליחה, יש עוד - בשני הגוונים הבהירים אפשר להשתמש גם להארה של עצמות הלחיים. בום.

טריו סמקים והיילייטר SELFIE
את שני המארזים האלה, בשתי משפחות הגוונים האוניברסליים, תוכלו למצוא באתר האון-ליין של החברה. כל מארז קומפקטי כזה מכיל מראה וסגירה מגנטית, מה שהופך את הפלטה לנחה לנסיעות וטאצ'אפים, ובכל אחד יש שני גווני סומק והיילייטר אחד. גם כאן המרקם לחותי, לא מייבש ולא מדגיש טקסטורה, כי גם הפורמולה הזאת מועשרת בשמן שקדים.

פלטת SHOW GLOW
זה לא נגמר. אמנם זה לא שייך לקולקציה, אבל גם פלטת שואו-גלואו שבתמונה שווה אזכור - גם היא זמינה רק באתר און-ליין, והיא, בניגוד לקודמת, פלטה לאמיצות. כן, את, זאת שאוהבת למתוח את גבולות הסטייל של עצמך, ולא מפספסת אף הזדמנות למרוח גליטר איפשהו. כאן יש שמונה גוונים דרמטיים גם גווני אדמה לבישים, בינהם גוון דובדבני שהוא האהוב עלי באופן אישי, גם שחור וגם גוונים זוהרים - זהב, פודרה, ברונזה ופנינה. בגימורים שימרים וגם בגימור גליטר נוצץ במיוחד. נוצץ ממש. אוסקר סטייל. בגוון השחור אפשר להשתמש גם כאייליינר, כי הוא פיגמנטי מספיק ליצור קו ברור (אם תרטיבו את המברשת, אז בכלל)

סלפי. יוסי סאליס,
Show Glow למראה "אוסקר"/יוסי סאליס
קארין ארד, בשיתוף GA-DE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully