בוחנת צעצועי מין. LELO, אתר רשמי
אתר רשמי/LELO

מה יש לחשוב? שכר חלומי עבור בדיקת צעצועי מין

21.2.2020 / 9:00

האם נמצאה העבודה החלומית? חברה מחפשת מנהלת שירות לקוחות לצעצועי מין - שתנסה את המוצרים קודם על עצמה ותייעץ ללקוחות כיצד ניתן להשתמש בהם כדי להגיע לסיפוק מקסימלי. קארין ארד לגמרי ממליצה על הג'וב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קמפיין של חברת צעצועי מין ליום האורגזמה הבינלאומי/Lovehoney

כמו כל יוצר בארץ, יצא לי לא פעם להצטער שלא נולדתי בארה"ב או לפחות באיזו מדינה אירופאית דוברת אנגלית, שבה, אם הייתי עיתונאית שהוציאה שלושה ספרים, יכולתי להרוויח מספיק כסף כדי לחיות מזה. עם אותו צער יכול להזדהות כל מי שעוסק בתוכן או אומנות כלשהי בארץ, החל מכותבי סדרות, המשך במוזיקאים וכלה ביוטיוברים רעבים ללחם. את אותו צער חשתי כשראיתי את מודעת הדרושים שמחפשת נשים שיבדקו צעצועי מין עבור תשלום ממש מכובד, ומהבית.

כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה "פאק, זו יכלה להיות אני!". זו באמת יכלה להיות אני, אם ישראל הייתה אירופה ומגזין בלייזר היה ה"סאן'. כל מה שאני קיבלתי בתמורה לביקורת שלי היה משכורת רעב והודעות זימה, ולא נעים להודות, אבל בשלב מסוים גם לקיתי במחלה הטיפוסית של בודקות צעצועי מין - סיבולת לרטט. סיפור אמיתי. מסתבר שצריך לעשות הפסקות מדי פעם כדי שזה לא יקרה, מה שמוכיח את המשפט הלא ייאמן "יש כזה דבר יותר מדי טוב".

בסרטון - לראשונה בבריטניה: פרסומת בוטה לצעצועי מין שודרה בפריים טיים

בכל מקרה, אם אתן מעוניינות בעבודה עם משכורת מפתה, שעות גמישות, עבודה מהבית, מוצרים בחינם והרבה אורגזמות, אתן יכולות להשתכר לא פחות מ-38 אלף ליש"ט בשנה (כ-140 אלף ש"ח!) כדי לנסות צעצועי מין. אתר קניות ברשת הודיע שהוא מחפש מנהלת שירות לקוחות שיכולה לייעץ ללקוחות כיצד להשתמש בצעצועים הללו.

ההצעה המפתה מופיעה באתר OnBuy.com והחדשות הטובות הן שאת לא צריכה להיות מומחית או תרפיסטית סקס מורשית כדי לנסות להתקבל. מי שתתקבל לתפקיד תצטרך רק להקשיב לאנשים שמתעניינים ברכישת צעצוע מין או מתלוננים על בעיות בצעצועים שרכשו כבר, ולנסות לענות מרחוק על השאלות שלהם. בנוסף היא תצטרך לפי הגדרת התפקיד ללמוד על כל המוצרים בקטגוריית "מין ומבוגרים" ולכתוב משובים וביקורות מפורטות בכדי לשפר את עמודי המוצרים באתר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

למה? כי מסתבר שזה ממש נחוץ - החברה חשפה כי היא מקבלת מעל 500 שאלות מקוונים מדי חודש, ורבים מהם מחפשים עצות כיצד להשתמש בצעצועים. חלק מהשאלות נוגעות לדרכים בהן ניתן להשיג הנאה מקסימלית מהצעצועים, ומבקשים גם המלצות על מוצרים אחרים שאפשר לשלב בסקס.

החברה מחפשת אנשים עם ניסיון במוצרי מין, ושיש להם כישורים חברתיים לטפל בלקוחות ברמה גבוהה. קאס פאטון, המייסדת של האתר סיפרה: "המטרה שלנו זה לספק את השירות שאנשים צריכים. בחודשים האחרונים אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות ששואלים אותנו שאלות ומבקשים עצות על מוצרים למבוגרים ולמרות שאנחנו יודעים לרוב כיצד לעזור להם, אנחנו עדיין צריכים מקצוענים שיטפלו בבקשות האלה. אנחנו צריכים מישהו שהוא לא רק בעל ניסיון במוצרים אינטימים, אלא גם בעל כישורים גבוהים ברמת השירות. אנחנו מבינים שזה לא שירות לקוחות רגיל, אבל אנחנו מקווים שמישהו בחוץ מחזיק בכישורים המתאימים".

לא יודעת מה אתכן, אבל לדעתי מדובר באחת מהצעות העבודה השוות ששמעתי לאחרונה - אז אם אתם כותבות אנגלית ברמה גבוהה, זה הזמן לשלוח קורות חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully