לירן שטראובר וטל טלמון. ניר פקין
ניר פקין

עוד פעם? כמה באמת כדאי ללירן שטראובר וטל טלמון להתחתן

עדי דנטס

17.2.2020 / 23:02

אחרי חמש פעמים שהיו נשואים כבר (ספרנו את של שניהם יחד) לירן שטראובר וטל טלמון מצאו אחד את השנייה, ומתכננים חתונה נוספת. ולפחות לפי האינסטגרם נראה שכיף להם, אבל האם זו סיבה מספיק טובה להתחתן? אנחנו היינו שוקלות צעדים

זוכרים את הימים בהם לירן שטראובר היה יושב על הספסל בבית האח הגדול ומתרגש בכל פעם שנטלי דדון עברה עם בגד ים? הרבה עשן סיגריות התנדף מאז בעולם, דדון חזרה לאקס שהוא גם במקרה גם האבא של הבן שלה ושטראובר מצא אהבה חדשה בדמותה של השחקנית טל טלמון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ואם לשפוט על פי האינסטגרם - המדד הרשמי והאמיתי לכל החיים, אז וואו. מדובר באהבה מטורפת, משוגעת, אמיתית ועוצמתית. מהיום שהשניים העלו את התמונה המשותפת הראשונה הם לא מפסיקים להעלות תמונות מאוהבות עם לבבות בעיניים, לכתוב אחד לשניה מכתבי אהבה דיגיטליים וכמובן, הגביע הקדוש של כל אהבת סלבס - להתראיין אחד על השניה.

וממש לפני כמה ימים הזוג המאושר יצא בהצהרה חדשה ומרגשת - הם מאורסים!

אמנם הם מדברים על כך שהם הולכים לדלג ישירות למסיבה, אבל גם אם מדובר ב"מסיבה שתחגוג את האהבה שלהם" אנחנו לגמרי בטוחים שתהיה שם שמלה לבנה וכספת לצ'קים, כך שהעובדה שלא בא לכם להחתים כרטיס ברבנות היא לא כזו קריטית. ולמה הם כנראה לא ששים לרוץ לרבנות? אולי כי זו הולכת להיות החתונה השלישית של טלמון והרביעית של לירן. בכל זאת, נישואים זה משהו מיוחד, וכשלא מצליח פעם אחת אז מנסים שוב. ושוב. ושוב.
ושוב.

עכשיו, באמת שהם נראים חמודים יחד ואנחנו מאחלות להן את כל האהבה והסקס והילדים בעולם, אבל בין השניים האלו יש כבר 5 חתונות. הוא כבר קידש 3 נשים שונות והיא לבשה שתי שמלות כלה, צעדה פעמיים לחופה והחליפה שתי טבעות נישואים. אפשר להגיד שהם עשו צ'ק על כל חלום אפשרי כשזה נוגע לנישואים וחוו את המשברים והקשיים של גירושים. אז, כאילו, סליחה על השאלה, אבל למה? בשביל קבבוני טלה ובר בחסות סטולי קריסטל?

אולי כדאי להם לרגע לבחון את העבר שלהם - בכל זאת, דע את עצמך וכאלה:

היסטוריה רומנטית
שטראובר היה נשוי לשתי אנונימיות וענבל גבריאלי אחת, היא טופפה בזהירות לעבר הביצה הצהובה והתל אביבית עם אח של מילי אביטל ואז התקדמה לשי כהנא שרץ פעם למיליון. אף אחד שם לא הביא באמת איזה סלב סוג א', ומצד שני, נראה שהם כן אוהבים בני זוג נוצצים.

ועכשיו במספרים
לא ברור כמה זמן נמשכו הנישואים הראשונים שלו, אבל שטראובר היה נשוי 3 שנים לענבל גבריאלי והנישואים הבאים שלו החזיקו מעמד שנה וחצי בלבד - שזה הזמן שרוב הזוגות הנשואים רק מתבשלים עם השנאה אחד לשניה לפני שהם מחליטים להתגרש. בפעם הראשונה שלה, טלמון היתה בזוגיות 4 וחצי שנים אבל מתוכן היתה נשואה רק חצי שנה, ועם שי כהנא זה החזיק בקושי שנתיים. בעיקרון אפשר לספור את השנים של כל חמשת הנישואים והחופות והטבעות של השניים האלו על שתי ידיים, כך שזה לא נראה מבטיח מדי. סורי, לא מנסות לקלקל לכם, רק מציינות עובדות.

מדד הצומי
השניים אוהבים להיות מאוהבים ואוהבים אפילו יותר לספר לכולם איך הם הכירו, מה הם אוהבים לעשות יחד, מה עושה להם את זה אחד בשניה וכמובן על כך שהם עובדים ללא הפסקה על אחות קטנה לשלושת הבנים של שטראובר (הבנו, אתם עושים מלא סקס ומתלהבים מזה, מה השלב הבא? דוקו בחדר השינה?). זה נראה כאילו יותר משהם עסוקים בלצלם את התמונה המושלמת הם אוהבים שיש אנשים שמתעניינים בקשר שלהם, שזה בסדר - כל עוד זה לא הדבר היחיד ששומר להם על הלהבה, כי הקהל מתנהג בדרך כלל כמו בן או בת זוג חדשים - כל ההתלהבות הזאת בהתחלה זה ממש נחמד אבל בשלב מסוים יבוא לו קצת אוויר.

מדד הפרה החולבת
זה אולי קצת קר ומנוכר אבל אין ספק שהזוגיות הזו מכניסה לשניהם כסף, וכאן השלם הוא בהחלט הרבה יותר מסך שני חלקיו. טלמון היא שחקנית טובה שמעולם לא התרוממה למחוזות המגה סטאר למרות שכן זכתה להישאר בתודעה לתקופה ארוכה יחסית, והוא הספיק להשתתף בשתי תוכניות ריאליטי מאז שהוריד את מדי השוער. אבל תוכניות ריאליטי הן קצת כמו חופות - אחת זה ממש סבבה, שתיים זה עדיין בסדר, אבל כל דבר מעבר כבר גורם לאנשים להתלבט אם יש להם כוח אליך. מצד שני, כזוג, ועוד כזה שמוכן להתראיין ולספר על החיים שלו, הם הרבה יותר מעניינים וזוכים להיות מוזמנים לאירועים, פאנלים ותוכניות אירוח, שכידוע זו המקפצה הטובה ביותר לקמפיין למזגן או שואב אבק.

מדד התחליף
די, מסכנים החברים שלכם - כמה צ'קים אפשר להביא וכמה סמים אפשר כבר לקנות כדי שוב לשמח חתן וכלה? למי יש כוח לזה? מה גם שהחברים מזדקנים ואם בחתונה הראשונה הם התלהבו ותכננו וארגנו, ובשניה הם עוד זכרו לכם חסד נעורים וניסו להרים לכם אחרי שהנישואים הראשונים התפרקו והם רק רצו לראות אתכם שוב מאושרים - לגרום להם להזמין בייביסיטר ולשנע את עצמם לאולם שתקבלו בהנחה באמצע שבוע זה קצת מוגזם. רוצים לעשות כסף ושכל מי שאתם אוהבים יעמדו וימחאו לכם כפיים? בכיף, תרוצו למיליון או תתחברו לאיזה דוקו זוגי שבו תכבסו את הכביסה הוורודה והיפה שלכם מול כל עם ישראל - יש לכם סיכוי לעשות מיליון שקל ועל הדרך לבחון את הזוגיות שלכם, ואם הכל ילך כמו שצריך תגיעו לאירוע גמר ואתה תלבש חליפה שלא צריך לשלם עליה והיא לגמרי יכולה ללבוש לבן. אז מה אתם אומרים? אולי תוותרו ופשוט תמשיכו לנסות (ללא הפסקה) לעשות ילדה?

ראיון ההדחה של לירן מהאח הגדול VIP

לירן שטראובר בראיון הדחה מ"האח הגדול VIP" (צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully