אמנדה מקראקן. amandajmccracken.com, אתר רשמי
אתר רשמי/amandajmccracken.com

נשארה בתולה עד גיל 41 - והיום היא נשואה ומצפה לילד: "חיכיתי לאחד"

28.2.2020 / 8:10

אמנדה מקראקן החליטה לשמור את בתוליה לגבר "המיועד" ורק בגיל 41 - אחרי שיצאה לדייטים עם יותר מ-100 גברים ולא נכנעה - היא מצאה סוף סוף את האחד והיום היא נשואה ומצפה לילד: "זה היה שווה את ההמתנה הארוכה"

CINDERELA ESCORT

נשים רבות יודו שכשהיו צעירות קיוו לשמור את בתוליהן ל"גבר הנכון" - אך איבדו אותם בסוף לגבר הלא נכון. אמנדה מקראקן בת ה-42 מקלורדו יצאה עם שני גברים בצעירותה ולאחר שאלה עזבו אותה בשביל נשים אחרות, היא התנחמה בכך שהיא עדיין בתולה. מאז היא קיבלה החלטה שלא תאבד את בתוליה לאף גבר, משכנע ואטרקטיבי ככל שיהיה - עד שיימצא האחד. כשהגיעה לגיל 40 בעודה עדיין בתולה, החלו לעלות אצלה ספקות האם בכלל יימצא אותו גבר מושלם בשבילה או שמא הגיע הזמן להפר את הבטחתה. היא נשארה חזקה ושנה לאחר מכן מצאה את האחד, איבדה את בתוליה, נישאה לו וכיום היא מצפה לילד ראשון. האם ההמתנה הארוכה הייתה שווה את זה? לדבריה, בהחלט כן.

את גבר חלומותיה - דייב, מתופף מלונג איילנד - היא הכירה בקיץ 2018 במסיבת גג. חודשיים לתוך מערכת היחסים, דייב התוודה על אהבתו כלפיה, אך גם בשלב הזה אמנדה לא הסכימה לשחרר. רק אחרי עשרה חודשי זוגיות, כשאמנדה הבינה שהוא באמת האחד שלה - השניים בילו יחד בחופשה רומנטית בפולינזיה הצרפתית וקיימו שם לראשונה יחסי מין מלאים. חודשיים לאחר מכן השניים נישאו וכעת היא בחודש הרביעי להריונה. את ההודעה המרגשת היא בישרה באינסטגרם שלה. היא כתבה: "יש לי את בשורת יום ההולדת הטובה ביותר שיכולתי למסור. ביולי שעבר, סבתא וולדה שאלה אותי מתי דייב ואני נתחתן. עניתי לה 'אולי ביולי הבא' והיא השיבה: 'יולי?!?! את יכולה ללדת עד אז'. אז נחשו מה, חברים - נבואתה של סבתא התגשמה. אנו מצפים לילד בסוף יולי/תחילת אוגוסט! נכון לעכשיו אנחנו מחכים עד הלידה כדי לגלות את מין הילוד, אבל אנחנו כבר מתרגשים מהתינוק".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

צפו מספרת על חייה כבתולה מבוגרת

אמנדה, סופרת וכתבת במקצועה, סיפרה שיצאה עם יותר מ-100 גברים בשני העשורים הקודמים לחייה. עם כ-50 מהם היא הגיעה למצבים אינטימים אך לא הלכה על זה עד הסוף. ביום האהבה האחרון היא פרסמה מאמר ב-Huff Post תחת הכותרת: "חיכיתי עד גיל 41 כדי לאבד את בתוליי, אבל האם זה היה שווה את זה?". היא כתבה: "זה מעולם לא היה על 'סקס'. זה מעולם לא היה על 'להמתין לבחור המושלם שיופיע'. זה היה עניין של לחכות שיגיע הבחור שבריא לי. אחד שיבין שמגיע לי יותר מפירורי לחם. זה שירגיש את הכיף שבגעגוע. זה שירצה לאהוב ולא ירדוף אחר דחייה. אחד שיהיה מסוגל לקבל את האהבה הזו - והיה שווה לחכות". על הדייטים שלה היא סיפרה: "הרומנטיות שלי, שנמשכה מלילה אחד לשנה, הייתה עם גברים שהיו 15 שנה מתחתיי ועד 15 שנה מעליי. יצאתי עם פיזיקאי, קפטן בצבא, מאבטח במועדון חשפנות, פילוסוף, זמר קאנטרי מקצועי, קפטן יכטה, ספורטאי מקצועי, צייר נופים, כבאי, רופא, מרגל CIA בדימוס, שר, קומץ של עורכי דין ומספיק מהנדסים כדי לפתוח משרד". היא הוסיפה: "ידעתי בתוכי שאני רוצה לקיים יחסי מין במערכת יחסים אוהבת ומחויבת הדדית. מערכת היחסים הזו פשוט לא הגיעה מעולם".

אמנדה נפתחה לראשונה לגבי החלטתה להמתין בשנת 2013, במאמר של ה"ניו יורק טיימס" שפרסמה תחת הכותרת "האם לבתולים שלי יש חיי מדף?". היא הוזמנה לדבר בנושא בתכניתה של קייטי קוריק, שם לדבריה, המארחת אמרה לה שהיא ודאי סובלת מ"תסמונת הנסיכה מהאגדות". בשלב מסוים אמנדה פקפקה האם ציפיותיה לאהבה ומחויבות הן גבוהות מדי - אך המשיכה לעמוד על שלה.

בראיון שנתנה ל- BBC World News סיפרה שהיא שמחה על הההחלטה שלה לחכות לגבר הנכון: "אחרי ששני גברים עזבו אותי בשביל נשים אחרות, הייתי יוצאת לדייטים בפחד. החלטתי שאם יעזבו אותי שוב, לפחות הבתולים ישארו שלי, כלומר יש לי עדיין שליטה עליהם". היא הוסיפה: "רציתי להיות במערכת יחסים שיש בה אהבה ומחויבות הדדית והאמנתי שהיא קיימת. היה שווה לחכות אבל זה לא מה שאתם חושבים. הסקס היה נהדר, אבל המסע מעולם לא היה נוגע לסקס. אני נמצאת עכשיו במערכת יחסים אוהבת ומחויבת עם גבר שיכול להעניק לי את האהבה שמגיעה לי. זה כל מה שרציתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully