מוצרי הביוטי של קרליין. יח"צ,
יח"צ

בחרנו עבורך: מוצרי הביוטי שייכנסו לתיק האיפור שלך

בשיתוף קרליין

30.3.2020 / 13:00

תיק האיפור שלכך כולל כל מה שאת חייבת כדי להיראות טוב 24/7, לכן כל מוצר שנכנס אליו חייב להיות הטוב ביותר. נכון? נכון. אז מצאנו לך ארבעה מוצרים מרגשים, לא פחות, שנותנים לך איכות גבוהה במחיר נגיש

כחובבת מוצרי איפור וטיפוח (אוקיי, מכורה למוצרי איפור וטיפוח) אני תמיד מחפשת את המוצרים שמצליחים לשלב בין איכות למחיר נוח. בעיניי, אין באמת סיבה להוציא מאות ואלפי שקלים על מוצרים - לא כשעל המדפים ניתן למצוא איכות גבוהה ותוצאות אמיתיות ונראות לעין גם במחירים הגיוניים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו ראית כבר?

העניין כאן הוא הצורך לבחון, לחפש ולוודא שאכן המוצרים איכותיים ומקיימים את ההבטחות, וכמובן שהמוצרים מרגשים אותי - שהפורמולות איכותיות, שהם מחדשים משהו ושהם נותנים לי תוצאות טובות יותר מאלו שאני כבר מקבלת מכל מה שכבר יש לי בתיק האיפור, ומדובר בתחרות קשה.

אבל כשהמוצרים מרגשים - אז לגמרי מגיעה להם התייחסות:

מסקרה בולד
מדובר במסקרה עם מברשת קטנה במיוחד עם עיצוב הייטקי מסיליקון שמאפשרת להשקיע בכל ריס וריס וגם לדאוג לריסים התחתונים בלי לפחד ממריחה או לכלוך. אמנם מדובר במברשת מיני, אבל היא אוחזת בכמות צבע נדיבה בכל מריחה. מעבר לעיצוב הנוח, מדובר בפורמולה שעוטפת את הריסים ויוצרת מניפת ריסים עם המון נפח ואורך. היא לא גושית, מאפשרת להניח כמה שכבות (למרות שאחת זה לגמרי מספיק) ובאופן כללי אפשר להבין למה מדובר במסקרה הנמכרת ביותר בישראל לפי נתוני סופרפארם.

לרכישת מסקרה בולד של קרליין

מסקרה. קרליין,
מסקרה בולד/קרליין

שפתוני קולור קוד
מדובר בסדרת שפתונים חדשה שכבר הספיקה לזכות בתואר מוצר השנה 2020. היא מציגה מעל ל-20 גוונים והחידוש בה הוא העובדה שהשפתונים מועשרים בחומצה היאלורונית שמעניקה לשפתיים המון לחות ונפח ובעצם מטפלת בהן. בנוסף לחומצה ההיאלורונית, השפתונים מועשרים גם בתמציות טבעיות של צמחי קסיה וג'ינג'ר שמקנים לחות לשפתיים. הגוונים נעים מניודים טבעיים ורכים ועד לאדומים, חומים וסגולים והפיגמנטים של כולם עוצמתיים ונותנים לשפתיים מראה מבריק עם כיסוי שנע בין בינוני למלא, ועם זאת הם כמעט בלתי מורגשים של השפתיים - לא דביקים ולא שמנוניים.

לרכישת שפתוני קולור קוד של קרליין

ליפסטיקים של קרליין. יח"צ,
שפתוני קולור קוד/יח"צ

סדרת ספלאש
בסופו של דבר כולנו מחפשות מרכיב אחד עיקרי במוצרי הטיפוח שלנו - לחות. כי הרווית העור בלחות היא זו שתמנע יובש, תהליכי הזדקנות ותגן עליו מפני פגעי הסביבה. סדרת ספלאש החדשה מעלה את רמת הלחות בעור ב-75% ופועלת בארבעה מישורים:

היא יוצרת מעטפת לחות חיצונית שמונעת התנדפות של הלחות הטבעית מהעור כלפי חוץ, במזג אוויר חם או קר ומזינה את העור כך שרמת הלחות הפנימית עולה ונשמרת לאורך זמן. הוויטמינים החיוניים עטופים בקפסולות ששומרות על אפקטיביות עד לרגע המריחה, כך שפעולת המריחה היא זו שמשחררת את הוויטמינים והם נקלטים בעור במצב אופטימלי ומסייעים להגנה מפני מחמצנים ונזקי קרינה וסביבה ורמת חומרי הלחות הגבוהה גורמת לתחושה מרעננת ומרגיעה. המרקם הקטיפתי מסייע להרגיע תחושת אי נוחות, חספוס, רגישות ומחליק את מרקם העור.

בסדרה ניתן למצוא סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים ייעודי, כולם מכילים קומפלקס שמשלב מרכיבי לחות פעילים וויטמינים חיוניים להגנה ושמירה על בריאות העור, מניעת נזקי חמצון ויצירת גוון אחיד וחלק. המוצרים מכילים גם חומצה היאלורונית, קומפלקס המכיל שילוב של 4 מרכיבי לחות יעילים המגבירים את ספיגת הלחות בעור, ויטמינים שמחזקים את מחסום העור הטבעי, מסייעים במניעת סימני גיל ומעודדים תהליכי התחדשות בעור.

לרכישת סדרת ספלאש של קרליין

מסקרה. קרליין,
סדרת ספלאש/קרליין

סדרת "המפ"
אחד הטרנדים הגדולים ביותר בעולם כרגע הוא שימוש בשמן זרעי המפ (Cannabis Sativa Seed oil). וזה ללא ספק מוצר מרגש ומגה טרנדי שכוכבות כמו קים קרדשיאן מדברות ללא הפסקה על הסגולות שלו, כך שכיף לנסות ולראות במה מדובר. מחקרים מראים שיש לו יכולות טיפוח יוצאות דופן בהזנת העור והרגעת רגישות, במיוחד בעור שסובל מתחושת יובש, אדמומיות ומתח. הסדרה החדשה מציגה שני מוצרים - קרם רב תכליתי מרגיע ומאזן.

Calm and Re-balance Multi-Purpose Cream, קרם עשיר לעור שסובל מתחושת יובש, אדמומיות או חספוס שמרגיע, מאזן, מעניק הגנה מפני נזקי סביבה ומונע יובש עתידי. המוצר השני הוא שמן מאזן, מחליק ומרגיע Calm and Re-balance Face Oil , שמן מזין לעור הסובל מתחושת יובש שמכיל שמן זרעי קנביס ושמן מקדמיה יחד עם אלוורה, חומצה היאלורונית וויטמינים, כדי לא רק לתת את סגולות השמן אלא להרגיע ולהחליק עור מחוספס ואדמומי.

לרכישת סדרת "המפ" של קרליין

קרמים. קרליין,
סדרת המפ/קרליין
מערכת Sheee, בשיתוף קרליין
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully