מסכות ג'ייד. GADE,
GADE

מהר מהר, לפני שייגמר: הדברים שאפשר לעשות רק בבידוד בית

בשיתוף GA-DE

2.4.2020 / 9:00

לפני שכולנו חוזרים לשגרה שבה אין לנו זמן להתעסק בעצמנו, אפשר ורצוי לנצל את הזמן הזה לטיפוח עמוק שכנראה שזה הזמן היחיד שיהיה לנו אי פעם להקדיש לו. באתר של ג'ייד תוכלו למצוא את כל מה שצריך בשביל לעשות את זה

כולנו סגורים בבית, אבל רצה הגורל ואצלי זה התחיל שבועיים לפני. למה? כי חליתי, ואין לי מושג מה זה בדיוק היה, כי אף אחד לא הסכים לבדוק אותי. בדיוק כשחזרתי להרגיש טוב שוב, התחיל הסגר הכללי. עברנו לעבוד מהבית, וכולנו התמכרנו לאלכוג'ל. מזל שג'ייד התחילו לייצר אלכוג'ל משלהם - לא מייבש, עם ריח טוב, עם 70 אחוז אלכוהול, וגם הכי זול שיש בשוק כרגע - 600 מ"ל ב-54 שקלים. אם גם לכן קשה להתמודד עם המצב החדש הזה, דעו שאתן לא לבד, לכולם קשה. מצד שני, זה לא שונה ממעברים אחרים בחיים, כמו פרידה, מעבר דירה, פיטורים - כבר למדנו להתגמש בעבר, וגם הפעם נעבור את אותו תהליך של מציאת שגרה חדשה, סיבות חדשות לשמוח, ודרכים חדשות לאהוב את עצמנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא יודעת מה איתכן, אבל המראה החיצוני שלי משחק תפקיד חשוב באהבה הזאת. אולי אני שטחית, אבל הניסיון מלמד שלא משנה מה קורה בחיים שלי, אני מרגישה הרבה יותר גרוע אם בטעות נתתי לעצמי להשמין שלושה קילו, השיער שלי נראה כמו ערימת קש ואני לבושה סחבות. זו הסיבה שאני טורחת להתלבש, לטפח את עצמי ולהתאפר כל בוקר לעבודה. יש משהו בלוק מהודק שמסייע לי להתחמש לקראת מה שצפוי לי בכל יום. ולכן אני מקפידה להתייחס לבידוד בדיוק כמו לתקופה שעבדתי כפרילנסרית, מהבית. אני לא מוכנה למצוא את עצמי בשעה חמש אחר הצהריים, עדיין בפיג'מה, אחרי שמונה כוסות קפה ולפני צחצוח שיניים. זה קרה לי בעבר, ואת המצב הזה אפשר למנוע רק בדרך אחת היצמדות לשגרה בריאה, לא משנה מה.

ולמה לא? זמן יש לנו בשפע, ואין שום סיבה להזניח את עצמנו. עוד מעט הסיפור הזה ייגמר, ואני לא יודעת מה אתכן, אבל אני לא מתכוונת לצאת מהבית ביום שאחרי, כשאני נראית כמו פיונה משרק, אז הנה כמה טיפים שלמדתי בחודש הבידוד שלי:

ג'ייד אלכוג'ל. יוסי סליס,
האלכוג'ל הכי טוב והכי זול בארץ - מארז של 3 בקבוקים גדולים ב-54 שקלים/יוסי סליס

שגרה של שפיות
אז בין אם אתם עובדים מהבית או שלא, קומו כל יום בשעה קבועה. זה לא הזמן להתעסק עם השעון הביולוגי ולהפוך לאדם שמתעורר בארבע אחר הצהריים. להיפך - קומו, שתו קפה, תתקלחו ותתלבשו כאילו זה יום לגמרי רגיל, ובכלל לא משנה אם אתם יוצאים היום רק לטיול במאה המטר המותרים או לסופר.

אימון למען הבריאות
לא משנה מה, תעשו כל יום אימון. 20 דקות של כפיפות בטן, חצי שעה של יוגה שמורכבת בעיקר מנשימות עמוקות - העיקר לזוז. אימון זה אחד הדברים הכי קריטיים לבריאות הפיזית והנפשית, אז גם אם אין חשק, גם באמצע בהתקף חרדה וגם אם יש משהו טוב בטלוויזיה. אני לא מוותרת, ותמיד בסוף אומרת תודה לעצמי על המאמץ, כי זה משפר מיידית את מצב הרוח ואת ההרגשה הכללית, מעבר לזה שזה גם מעולה למראה החיצוני - הגוף מתחטב, הדם שזורם מעורר את התאים והזיעה שמתנקה תורמת לעור הפנים.

טיפוח לעור מושלם
לשמחתי האתר של ג'ייד מתפקד היטב. לרגל המצב אפילו אפשר לשלוח תמונה של עצמך ולקבל ייעוץ חינם והתאמה של מוצרים, האריזה נעשית בתנאים סטריליים במיוחד, והשליחים עובדים כרגיל ומגיעים עד הבית עם חבילה מפנקת ויוקרתית, שלפתוח אותה כבר עושה טוב על הלב, ותמיד תהיה בפנים מתנה. באתר תמיד יש הנחות. עד אחרי החג כל האתר יהיה ב-25% הנחה, ויש בנוסף גם עמוד הנחות ומבצעים שווים על מוצרים חדשים בו תוכלו למצוא הנחות של עד 38%. וזה לא הכל. בעמוד ONLINE ONLY תמצאו מארזים ומתנות כיפיות שיסגרו לכן את הפינה של פסח, שגם הוא יתנהל מרחוק השנה, ותוכלו לשלוח חבילה גם לאמא האהובה שלא ראינו שבועות.

ג'ייד שמן. יוסי סליס,
אחרי כל הנקיונות והמקלחות, העור שלך זקוק לשמנים/יוסי סליס

מסכות להבהרה ושיפור המרקם
נתחיל מזה שלא להיות בשמש חודש זו כבר מתנה מדהימה לעור הפנים, ויש לזה עוד יתרונות בגלל שאין לנו כמעט אינטראקציה עם השמש, אנחנו יכולות לקחת גם חופש מה-SPF שעלול לגרום לגירויים, ועל הדרך לעשות כמה טיפולי עומק ואנטיאייג'ינג. אם תשימו לב, על כל מוצר הבהרה או פילינג רשום אותו דבר - נא לא להשתמש בבוקר, ו/או להקפיד למרוח SPF לאחר השימוש. החומרים הפעילים שיש בטיפולי הבהרה לא משתלבים טוב עם קרינת UV וגורמים לעור להיות רגיש יותר לפיגמנטציה. מאחר ואנחנו בישראל, המצב שלנו לא טוב - גם לרובנו יש כתמי שמש, וגם אין לנו זמן אידאלי לטפל בהם, כי זה עושה יותר נזק מתועלת. מאותה סיבה גם מסכות מתקלפות ופילינג לא מומלץ לעשות לפני יציאה לשמש, והנה - נפל עלינו זמן אידאלי שבו אפשר לעשות זאת ללא חשש. בסדרת המסכות החדשות של ג'ייד יש 4 מסכות פעילות שונות - מסכת אנטי-אייג'ינג ממצקת, מסכת הארה וזוהר, מסכת חימר מבהירה ומסכת טיהור אינטנסיבית שכרגע באתר תוכלו למצוא את ארבעתן במארז במחיר נוח של 59.90 שקלים ולנסות את כולן.

שמנים לאנטיאייג'ינג
גם זו תקופה יבשה של חילופי מזג אויר ואלרגנים, וגם אנחנו מתנקות כל היום, וזה מייבש את החיים. עם שמנים יש לנו את אותה הבעיה - הם כבדים מדי ליום-יום רוב הזמן, ולא מומלץ לשמן את הפנים ולצאת לשמש, ולכן עכשיו זו התקופה הכי טובה לטפח את העור (ואת השיער!) באמצעות שמנים מסוגים שונים. Nourishing Facial Oil החדש, למשל - הוא למעשה קוקטייל בריאות של שמנים נוגדי חמצון, מושלם לעכשיו. יש בו הכל: שמן מקדמיה וחומצה אולאית ללחות וגמישות, שמן ארגן, ויטמין E שמשפרים עמידות בפני מפגעים חיצוניים, שמן קמלייה עם סקוואלן לריכוך ונגד זיהום, שמן אפרסק ושמן בוריטי שמעודד פעילות אנטי אייג'ינג, ועוד כמה סוגי אומגה לקינוח. השמן עשיר אבל נספג מהר, ואני מסיימת איתו את שגרת הטיפוח שלי בוקר וערב.

ל-GADE יש סדרת לחויות מדהימה שמבוססת שמנים שקוראים לה אניגמה FX, ואני מכורה לכולה. מדובר בסדרת מוצרים שכוללת קרם עיניים, קרם לילה וסרום, שמכילים רכיבים ממצקים, מבהירים ומחדשים את העור - בנוסף בפורמולה יש חומצה היאלורונית, ותמצית אבן המטייט שחורה, ללחות מוגברת ואלסטיות העור. והם שחורים! לא יודעת למה זה כל כך עושה לי את זה, אבל זה המצב. הקרמים במרקם ג'ל שמן, שהוא אחד המרקמים האהובים עלי בעולם, ועכשיו אני משתמשת בהם גם בבוקר וגם בערב, למקסימום תוצאות טיפוליות, הפחתת כתמים, הבהרה של העור, וגם השטחת קמטוטים.

קולקציית סלפי ג'ייד. יוסי סאליס,
צלליות "סלפי"/יוסי סאליס

משימות להרגעה
תנו לעצמכם משימה גדולה אחת ביום. בין אם זה לסדר ארון, או את המגירה המעצבנת של התבלינים שכבר שנים לא רוקנת (כן, כן, אני יודעת שלכולם יש את אותה מגירה מגעילה, אל תיתממו), או לכתוב מכתב למישהו במקום לדבר איתו בטלפון, שזו דרך מעולה להרוג זמן בצורה תראפויטית. תחשבו על זה, כמה זמן לא כתבתם מכתב? לדבר למישהו שלא עונה זה גם נורא נוח, עוזר להוציא דברים שלא יצאו בדרך הרגילה - גם סוג של חיטוי, רק פנימי.

צבעים לשמחת החיים
עוד דבר אחד שאני עושה כל יום בבית למרות שאף אחד לא רואה אותי חוץ מבזום, הוא להתאפר. נכון, הפעולה של האיפור מרגיעה בפני עצמה, וזו הזדמנות מעולה לנסות לוקים חדשים, מה שלא כדאי לעשות לראשונה לפני פגישת עבודה או דייט. צבעים שלא העזת לנסות, סגנונות שלא ידעת אם יתאימו לך. בימים רגילים - למי יש זמן? אבל עכשיו זה מושלם, וגם, נחמד לעבור ליד המראה ולחייך לעצמך, כי למרות הכל את נראית טוב, ולא כאילו הרגע נדרסת על ידי שליח של וולט.

גם כשאת מתאפרת כדאי לך להגן על העור. פריימר שיחצוץ בין העור למייק-אפ, פריימר טוב לעפעפיים שמשפר את העמידות של הצלליות ומעצים את הגוונים, שלא לדבר על פריימר לריסים בצבע ורוד בייבי. הצבע כל כך יפה שכמעט התפתיתי לעשות ממנו אייליינר, אבל חבל לבזבז אותו כי מעבר להגנה שהוא מספק לריסים, הוא מעבה אותם, וכמעט מכפיל את האורך שלהם. לדעתי יש מצב שהוא אפילו מקל על הורדת המסקרה בערב. פשוט מוצר מצוין.

כבר שנים שאני מאוהבת בפורמולת הצלליות של ג'ייד, במיוחד הפלטות הגדולות עם שמונת הגוונים. הן איכותיות בטירוף, רכות, עמידות, ובחירת הגוונים וסיפורי הצבע קוהרנטיים ובלי התחכמויות מיותרות. פלטת "סלפי" החדשה היא אחת האהובות עליי, במיוחד בגלל הגוון הקאמל השני מימין, שהוא פשוט מושלם כצבע מעבר בשקע או אפילו על כל העפעף - הוא משתלב בעור בצורה מושלמת ומשמש מצע אידאלי לכל לוק. בנוסף, שני הגוונים המטאליים, שמפניה ולבן מוזהב שנמצאים בצד ימין למעלה ובצד ימין למטה, הם מהיפים שראיתי. הם נוצצים בשיגעון אבל בגלל הפורמולה הקרמית שלהם, הם לא מדגישים קמטוטים ונראים טוב גם על עפעף לא מושלם.

ג'ייד פריימר ריסים. יוסי סליס,
פריימר מכפיל ריסים בוורוד בייבי/יוסי סליס
ג'ייד מסכות. יוסי סליס,
עכשיו זה הזמן לטיפולי עומק. מארז המסכות של GADE/יוסי סליס

מה אני אגיד לכן? אמנם אני לא רואה אנשים כבר חודש, אבל עוד דבר חשוב שלמדתי בבידוד הזה הוא להחמיא לעצמי לבד מול המראה כשמגיע לי. איך אמרו חז"לינו? "אם אין אני לי, מי יחמיא לי".

קארין ארד, בשיתוף GA-DE
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully