קופסת אוכל שהכינה לבעלה הפך לוויכוח סוער ברשת. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

כך הפכה קופסת אוכל תמימה לוויכוח פמיניסטי סוער ברשת

5.6.2020 / 0:02

אישה שיתפה תמונה תמימה של ארוחת הצהריים שהכינה לבן זוגה וחטפה על זה בראש - עד כדי כך שבפייסבוק נאלצו לצנזר כמה מהתגובות הקשות שקיבלה. האם אתם מסכימים עם הביקורת?

מערכת וואלה! News

בסרטון - עוד מאבק פמיניסטי, טיפה יותר הגיוני - "צעדת השרמוטות" בתל אביב במחאה על תקיפות מיניות וביוש המיניות הנשית

בפעם הבאה שאתם מפרסמים תמונה ברשת, כדאי לכם לחשוב היטב על כל השלכה אפשרית שלה. אישה פרסמה בתמימותה תמונה של ארוחת הצהריים הארוזה שהכינה לבעלה לעבודה - ולא תיארה לעצמה לאיזו היסטריה היא תגרום. האישה המסכנה פרסמה תמונה של קופסאות האוכל בקבוצת הפייסבוק "Budget Friendly Meals Australia", בה ניתן לראות קופסה עם פרוסות לחם, קופסה נוספת עם קרקרים, גבינות ונקניק חתוך ומחוצה לה קצת פירות וחטיף מוזלי. האישה כתבה לצד התמונה כי זו ארוחת צהריים "זולה, רעננה ובריאה יותר" מהאופציות הקיימות בדרך כלל באתר הבנייה בו בן זוגה עובד. מצליחים לנחש כבר מה הצליח לעצבן את הגולשים?

בסה"כ נראה יפה, לא?

קופסת אוכל שהכינה לבעלה הפך לוויכוח סוער ברשת. פייסבוק, צילום מסך
תמונה אחת שווה אלף מילים זועמות/צילום מסך, פייסבוק

זה לא הערבוב בין החלב לבשר ולא הקרקרים השבורים שהרגיזו את הגולשים, אלא העובדה שהיא, כאישה, הכינה לגבר שלה ארוחת צהריים. גולשי פייסבוק פמיניסטים החלו להתווכח על תפקידי מגדר, כשרבים טענו שזה לא מתפקידה של האישה להכין לבן הזוג שלה ארוחת צהריים. אחרים טענו שהיא מתייחסת לחבר שלה כאילו היה ילד קטן והוא זקוק לכריך להפסקה בבית הספר. הוויכוח הפמיניסטי החריף בקלות: "אז עכשיו זה גם התפקיד שלנו להאכיל אותם במהלך היום?" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "ברור שאישה תפרסם תמונה כזאת ולא גבר. זה אף פעם לא יהיה ההפך". התגובות הפכו לאכזריות ממש, עד שאת חלקן צנזרו מנהלי הקבוצה בפייסבוק.

לא כולם זעמו מתברר. משתמש אחד כתב: "אני לא מתכוון להתייחס לסוגיה האם אני מסכים או לא מסכים להכין ארוחת צהריים לאדם שאני אוהב. זו זכותה". אחר השיב: "כל אחד ודרכו שלו. אף אחד לא מכריח אתכם לנהוג ככה. תתקדמו". שני משתמשים אפילו שיתפו פעולה ופרסמו תמונות של ארוחות הצהריים הארוזות שהם הכינו לאהוביהם. משתמשת נוספת סיפרה שהיא גם כותבת מסרי חיבה קצרים על מכסה קופסאות האוכל שהיא מכינה לבעלה מדי יום. אחרת הוסיפה שהיא לפעמים אוהבת לערבב בין קופסת הצהריים של בעלה לזה של בנה רק בשביל הכיף.

  • עוד באותו נושא:
  • פמיניזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully