שמלה לא ראוייה בחתונה. REDDIT, צילום מסך
צילום מסך/REDDIT

זעם על אורחת בחתונה ש"גנבה פוקוס" מהכלה - בגלל שמלה נועזת מדי

17.7.2020 / 12:03

האורחת אולי הקפידה על כלל הבסיס שלא להגיע בשמלה לבנה לחתונה - אך עוררה לא פחות זעם על ההחלטה להגיע לאירוע בשמלה אדומה חושפנית. רבים האשימו אותה בניסיון לגנוב תשומת לב מהכלה ביום המאושר בחייה - ואחרים לא מבינים על מה כל המהומה. מסכימים?

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון: 5 עובדות על חתונות

כמוזמנים לחתונה כולנו יודעים שיש כמה כללי בסיס שחייבים להישמע להם: אסור להתלונן, חובה להחמיא והחוק החשוב מכולם: לעולם - אבל לעולם אל תתעלי על השמלה של הכלה. כמובן שאסור ללבוש לבן, זה ברור, אך מנהל בית הספר הבריטי לאתיקה ונימוסים, פיליפ סייקס, טוען שגם לבוא לחתונה בשמלה אדומה נחשב להתנהגות גסת רוח. זה בדיוק מה שקרה בחתונה בפולין, אליה הגיעה אחת האורחות כשהיא לבושה בשמלת מחוך אדומה עם תחרה שלכל הדעות נחשבת ל"לוהטת במיוחד".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אנחנו לא יודעים אם לכלה היה משהו לומר על השמלה של אחת מהאורחות בחתונה שלה, אך כשתמונה שלה פורסמה ב"רדיט", לגולשים היה הרבה מה לומר. רבים האשימו את האורחת בניסיון לגנוב את אור הזרקורים מהכלה, דווקא ביום המאושר בחייה. אחרים לא הבינו על מה כל המהומה. תיכף ניתן גם לכם להחליט.

השמלה של אחת המוזמנות לחתונה מעוררת זעם ברשת. פייסבוק, צילום מסך
הנה היא. מה אתם אומרים?/צילום מסך, פייסבוק

בתמונה המרשיעה מופיע זוג צעיר על רקע אגם בפולין. הוא לבוש בחליפת בלייזר ונעלי מוקסין והיא בשמלת מחוך אדומה, שקופה בחלקים מסוימים. אחת כתבה בתגובה לתמונה: "היא רצתה לתת הצהרה עם השמלה הזאת, זה ברור. אם היה לי גוף כזה, גם אני הייתי מתלבשת ככה כל יום, אך לא לחתונה. השמלה הזאת לוהטת מדי לחתונה". אחרת כתבה: "זה נראה קצת לא מתאים לאירוע משפחתי. יש להתלבש בהתאם. זו שמלה נחמדה אבל זה לא המקום הנכון בשבילה". אדם נוסף כתב: "זה נראה כמו לבני נשים" והוסיף: "אם החלק העליון לא היה שקוף, זה היה עובר".

כפי שציינו, אחרים לא חשבו שיש משהו לא בסדר בשמלה. אחד כתב: "אני לא מבין למה עשו מזה עניין כזה גדול. היא נראית מהמם. כמובן שזה תלוי בקוד הלבוש כי זה בהחלט יכול להתאים לחתונה אם ככה גם שאר המוזמנות התלבשו". משתמשת נוספת כתבה: "אני ממש אוהבת את השמלה הזו. היא מהממת. התחרה ארוכה מספיק כדי שהשמלה תהיה ראויה והיא מכוסה בכל המקומות הנכונים. לצערי לעולם לא הייתי יכולה ללבוש משהו כזה, אבל אם אחת החברות המהממות שלי הייתה לובשת את זה לחתונה שלי, הייתי אומרת לה שהיא נראית נפלא". גולשת אחרת כתבה: "אם מישהי הייתה מגיעה ככה לחתונה שלי, אני לא חושבת שהייתי מעיפה לכיוונה מבט נוסף. זה מתאים לה ושום דבר שם לא נשפך החוצה, אז לכי על זה".

השמלה של אחת המוזמנות לחתונה מעוררת זעם ברשת. פייסבוק, צילום מסך
המוזמנת לצד הכלה. מי יותר שווה?/צילום מסך, פייסבוק

גולשת נוספת ציינה שהייתה רוצה לדעת מה הלך הרוח באירוע לפני שהיא פוסקת אם השמלה ראויה או לא. "הייתי שמחה לדעת מה הכלה, השושבינות ואורחות אחרות לבשו באירוע. למרות שזו שמלה מוגזמת מדי בשבילי ובשביל מעגל החברות שלי, אני כן חושבת שהיא מתאימה למעגלים אחרים, במיוחד לעשירון העליון". על הכלה היא קיבלה מענה, כשתמונה נוספת של האורחת לצד הכלה פורסמה בהמשך השרשור. בתמונה נראית הכלה לבושה בשמלה לבנה שחלקה העליון בנוי ממחוך בעל מחשוף וי ושרוולים, מעוטר תחרה ונוצות - והחלק התחתון הוא חצאית נשפכת מכמה שכבות בגזרת A. אחת הגולשות ציינה ש"שמלת הכלה בהחלט שמרנית יותר (ומכוערת) מזו של האורחת, כך שזה באמת לא מתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully