אשה מרוויחה כסף מלהעמיד פנים שהיא כלב. yourpuppygirljenna, אתר רשמי
אתר רשמי/yourpuppygirljenna

הבחורה הזו מרוויחה הרבה מאוד כסף מסרטונים שלה מתנהגת כמו כלבה

1.9.2020 / 23:26

ג'נה פיליפס הת ה-21 עבדה כאופטיקאית עד שהבינה כיצד אפשר להרוויח פי 100 בפחות מאמץ בתור "כלבה אנושית". היא מעלה סרטונים ביזארים לרשת, בהם היא מתנהגת, נובחת, משחקת אוכלת והולכת כמו כלבה, ומרוויחה ככה סכום של שש ספרות בחודש

אשה מרוויחה כסף מלהעמיד פנים שהיא כלב/Tik tok Yourpuppygirljenna

ג'נה פיליפס מטקסס היא רק בת 21 וכבר מרוויח שש ספרות לחודש, בדולרים. איך אתם שואלים? היא עזבה את העבודה המשעממת שלה כאופטיקאית והפכה להיות "כלבה במשרה מלאה". אם גם אתם לא מבינים מה זה אומר ג'נה מסבירה שהיא תמיד הרגישה כמו כלבלבה שרצה סביב, אוהבת לתפוס כדורים ואוהבת לקבל פידבקים של "ילדה טובה". ואז היא הבינה שהיא יכולה לעשות מזה כסף. והרבה.

במהלך השנתיים שלה כאופטיקאית, ג'ני פתחה פגשה בחור בשיקגו שסיפר לה על סצינות של כלבי מחמד אנושיים. היא החליטה להתעמק בזה יותר ואחרי 18 חודשים היא החלה להעלות לערוץ שלה בטיקטוק סרטונים ביזאריים שבהם היא מתנהגת כמו כלבה - הולכת על ארבע, נובחת, אוכלת מקערה ומשחקת בדשא עם כדור.היא גם אימצה לעצמה כינוי של 'thatpuppygirl' - מהרגע הזה היא החלה לדבריה להרוויח סכומי כסף עצומים, כשהיא גובה מהעוקבים שלה 20 דולר לחודש כדי לקבל אליה גישה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

ככה זה נראה

למעט הסרטונים שהיא העלתה בטוויטר ובטיקטוק (שם היו לה מעל ל-120 אלף עוקבים עד שמשום מה החשבון שלה נעלם לאחר הפרסומים עליו בתקשורת) והתמונות בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה, את הכסף האמיתי היא עושה בערוץ הפרימיום שלה (OnlyFans)שם היא גובה תשלום מכל מי שרוצה לראות אותה רודפת אחרי כדורים, רצה כמו כלבה ועושה אמבטיות, לעיתים קרובות כשהיא עירומה לגמרי. "היתה התעניינות עצומה של העוקבים שלי מאז שהתחלתי להתנהג כמו כלבה", היא סיפרה, "הערוץ שלי היה רק תחביב לפני שהבנתי שאין בשוק כלבלבות כמוני".

היא מגלה שלמרבה ההפתעה: "רוב הקהילה שלי היא של בחורים הומואים. אמרתי לעצמי, למה לא ליצור לעצמי שוק רווחי? אני יודעת שיש לזה ביקוש, אז למה לא לספק אותו. עכשיו זו העבודה שלי במשרה מלאה, הרווחים שלי הוכפלו פי 100 מאז שהתחלתי לספק את התוכן הזה. אני מרוויחה שש ספרות בחודש".

ג'נה חשפה גם שאת רוב הכסף היא עושה מאנשים שמבקשים סרטונים לפי הטעם שלהם ואחד העוקבים אפילו שילם לה 1,200 דולר על סרטון אחד. אולי שווה לנסות, הא?

עוד באותו נושא

מה לעזאזל? האישה שרצה וקופצת כמו סוס ובכלל רוצה להיות כלבה

לכתבה המלאה

עוד קצת מהכלבה האנושית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully