אישה לוחשת לגבר באוזן. ShutterStock
ShutterStock

"אני בתקופה של לדייק את עצמי עכשיו" - שקרים שנשים מספרות

22.5.2023 / 13:09

כולנו שקרנים, במיוחד כשאנחנו לא רוצים לפגוע במישהו. "מה פתאום, לא השמנת!" ו-"אתה מקסים אבל מגיע לך מישהי יותר טובה", הם רק חלק מהקשקושים שאנחנו מציפים בהם את האויר כל יום. שאלנו כמה נשים בנות בפייסבוק איזה משפטים הן אומרות כשהן לא מעוניינות, ואלו התוצאות

גלריית תמונות הזויה של דייטים דמיוניים, לוטשה בפוטושופ בחובבנות מוכוונת עבור Reddit/צילומים: מתוך Reddit

אפילו בתוך ים הנואשות שכפי הנראה יסכימו להתפשר כמעט על כל מה שחשוב להן, העיקר לא להישאר לבד, עדיין קורה שנשים מסרבות לאיזה גבר אחת לכמה זמן. עכשיו, בדיוק כמו שלא נעים לאף גבר להגיד לאף אישה "תקשיבי, פשוט לא בא לי להפשיט אותך", גם נשים לא ממש אוהבות את המעמד הזה שבו הן נאלצות להעליב בחור שפונה אליהן.

הבעיה היא שעם הזמן, בשם השמירה על רגשותיו של הצד השני, הדחוי, אנחנו מרשים לעצמנו לשקר את השקרים הכי שקופים בעולם, רק כדי לא להגיד את האמת בצורה הכי פשוטה וישירה, והיא שזה פשוט לא מתאים. אז אנשים משקרים, עושים אחד לשני גוסטינג ובליינדסייטינג, ואת המשפט הידוע "זה לא את/ה זה אני" החליפו משפטים רעננים. כששאלתי את הנשים בעמוד הפייסבוק שלי מה הן אומרות לבחורים כשהם לא מעוניינות, קיבלתי כמה תשובות שכבר הכרתי, וכמה יצירתיות יותר. קבלו:

אישה משקרת מחזיקה אצבעות. ShutterStock
יש לי חבר/ShutterStock

השקרים הקלאסיים

יש לי חבר
"יש לי חבר". מן הסתם כשאישה אומרת שיש לה מישהו זה לא בהכרח אומר שהיא משקרת, אבל בהרבה מקרים זה משפט שנשים אומרות רק כדי לחמוק מאי הנעימות. מבט טיפה יותר מעמיק על האישה המדוברת יכול לגלות לך בוודאות של תשעים אחוז אם היא משקרת. אם למשל פגשת אותה בבר, מפלרטטת עם כל העולם, כנראה שהיא פשוט לא מעוניינת בך.

אני לסבית
אם אין לה וייב בכלל, יכול להיות שפשוט נפלת על בחורה סופר רגישה, שבאמת קשה לה להגיד לא. כל כך קשה שהיא המציאה שקר שלא רק לא מגן עלייך מעלבון, אלא מגן על כל המין הגברי. שזה יפה מצידה, אבל ממש. מצד שני אם היא הלכה כל כך רחוק כדי להיפטר ממך, גם כל הצ'ארם והאלכוהול שבעולם לא ישנה את זה.

אני צריכה להתרכז בעצמי עכשיו
היא עסוקה, היא אחרי פרידה, היא בתקופה שהיא "חייבת להתרכז בעצמה, ולהבין מה היא באמת רוצה". הכל בולשיט. אין בחורה בעולם הזה שפוגשת מישהו שמוצא חן בעיניה ולא תפנה זמן בשביל להיפגש איתו ולפחות לבדוק את האופציה, ובואו, גם אין בחורה בעולם שמעדיפה להתרכז בעצמה מאשר שמישהו שהיא מעוניינת בו יתרכז בה, אפילו אם היא ממש שיבוט של אלינה לוי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אישה מרימה משקולות. ShutterStock
קבל יד אחורית, אח שלי, יא אבויה/ShutterStock

פרנד-זון

מגיע לך משהו יותר טוב
זה אחד השקרים הכי מרגיזים, שגם גברים משתמשים בו די הרבה. ההבדל הוא שכשגבר אומר את זה, הוא מתכוון לזה. הוא לא מתכוון שאת הכי מדהימה שהוא פגש, כי אם זה היה נכון הוא לא היה מוותר עלייך, אבל מה שהוא כן אומר, זה שאת בול האישה להביא להורים ותהיי בטח אמא מדהימה אבל את פשוט לא מספיק עושה לו את זה. כלומר, הוא היה יכול להיות איתך חודשיים, אבל ברור לו שאם תהיו ביחד, את תתאהבי, הוא לא יצליח להסתפק בך, ובסוף הוא ייצא חרא ואת תיפגעי - ולפיכך - מגיע לך טוב יותר. כשאישה אומרת את זה לגבר היא לא מתכוונת לזה בכלל. כל מה שמעניין אותה זה שהוא יניח לה. היא לא באמת חושבת שמגיע לו יותר טוב - להיפך - היא חושבת שלה מגיע יותר טוב.

אתה מקסים ומתוק
אאוץ'. מקסים ומתוק זה ההיפך הגמור מסקסי, וזו המקבילה הנשית של המשפט הקודם. כאן היא באמת עשויה להתכוון ל"הלוואי שהייתי מצליחה להימשך אליו, הוא בטוח יהיה אבא טוב". אבל עזוב אותך, זה לא יקרה, כי זו בחורה שנמצאת בשלב הילדים הרעים שלה. היא צריכה להידבק במנדבושקעס מעוד כמה ברמנים ומתופפים לפני שזה יוכל לקרות איתך, או עם מישהו כמוך. המשך המשפט לא רלוונטי. זה יכול להיות "זה לא מתרומם", או "אני לא מרגישה שזה יכול לעבוד", או "עדיף לנו להישאר ידידים", אבל ביננו, מקסים ומתוק זה לגמרי מספיק. ברגע שאישה אומרת לך שאתה מקסים ומתוק זה אומר רק דבר אחד - שאתה נמוך.

הרוחנית
בטוחה שאתה מקסים, אבל אני בתקופה של לדייק את עצמי (שם סניאסי כלשהו)

המתוסבכת
אני בתקופה קשה. לא אוכל להכיל זוגיות כרגע (מילה)

הבוצ'ה
מה קורה אחי? יא גבר. קבל את האחורית (יד. ביררתי) שלי (אביב)

הנידית
אני מתה להתחתן עכשיו ולהביא 4 ילדים (מורן)

האמפטית
תשמע, היה לי ממש כיף להכיר אותך ותודה על הכל, אבל משהו לא מרגיש לי נכון ואני לא רואה לזה המשך (לי)

הפולניה
תודה על הכל (נרקיס)

המעליבה
לך מפה אתה מגעיל אותי (אביעד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully