דוגמנית הקעקועים מארה אינקפריל. mara_inkperial, אתר רשמי
אתר רשמי/mara_inkperial

כך נראות דוגמניות הקעקועים המפורסמות בעולם - בלי הקעקועים שלהן

26.8.2020 / 0:07

ארבע דוגמניות קעקועים נחשבות פרסמו תמונה של "החיים כאדם נורמלי", בה הן מופיעות ללא הקעקועים שהעניקו להן את התהילה. השינוי כל כך מטורף שהלסת הלא מקועקעת שלכם תיפול לרצפה

דוגמנית הקעקעים מארה אינקפירל מקעקעת את עצמה בזמן הסגר/mara_inkperial

האם תהיתם כיצד נראות כמה מדוגמניות הקעקועים המפורסמות בעולם ללא הקעקועים המזוהים איתן? כנראה שלא, אבל התוצאה בהחלט שווה את זה בדיעבד. לפני שדוגמניות הקעקועים הפכו ליצירות אמנות מהלכות, הן נהגו להשתלב יופי בהמון. הן לא הרגישו שלמות במראה הממוצע שלהן והחליטו על שינוי. הן התחילו בקעקוע אחד ומהר מאוד התמכרו לכיסא המקעקעים. כיום מארה אינקפריאל, אמבר לוק, היידי לבון וטיילור וויט מקועקעות בעשרות אם לא מאות קעקועים הפרוסים לכל אורך גופן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

כדי להראות את ההבדל, הן פרסמו תמונות שלהן עם ובלי הקעקועים והתגובות המופתעות של מאות אלפי העוקבים שלהן לא איחרו להגיע. הנה הן:

מארה אינקפריאל

הדוגמנית האלטרנטיבית ואמנית הקעקועים מארה אינקפריאל מתהדרת במאות קעקועים. היא מתמחה בריאליזם שחור ואפור - ויש עליה פורטרטים מדהימים, קליגרפיה ועיצובים גיאומטרים שונים. כשחלקה עם 560 אלף העוקבים תמונה שלה בלי הקעקועים, הם היו המומים מהמהפך. היא כתבה לצד התמונה: "אין כמו תחושת הסודיות והאנונימיות בלי הקעקועים... אבל מצד שני זה גם משעמם... מה אתם חושבים? שמאל או ימין?"

אינקפריאל לא פרסמה תמונה שלה מהתקופה שלה לפני הקעקועים, אלא פשוט הסתירה אותם במייק אפ של דרמקול. התוצאה לעיניכם:

אמבר לוק

אמבר לוק זכתה לתהילה כשהחלה לשתף תמונות של אמנות הגוף שלה. הדוגמנית האוסטרלית הוציאה יותר מ-26 אלף דולר על שינוי הלוק שלה. יש לה מאה אלף עוקבים באינסטגרם, שם היא משתפת לעתים קרובות תמונות של הקעקועים היצירתיים שלה. לצעירה בת ה-25 יש גם פירסינג בעור הגוף וקעקוע בעיניים בגוון בהיר של כחול והיא מכונה ברשת "אשת הדרקון".

אמבר לא תמיד התעניינה בלוק האלטרנטיבי. היא שיתפה באינסטגרם הצצה לחיים שהיו לה לפני. בתמונה ישנה היא מופיעה בשמלת לבנה כשהיא חסרת קעקועים. על אף שהבלונד של פעם שונה לגמרי מהשיער הצבעוני העכשווי שלה, השינוי הגדול ביותר ניכר כמובן באלפי הקעקועים ובתמימות.

היידי לבון

היידי הוציאה 21 אלף דולר על קעקועים - על אף שלדבריה היא שונאת לעשות אותם. היא פשוט כל כך אובססיבית לסרטים שהיא רצתה להעניק להם מחווה דרך קעקועים. במשך 15 שנים היא קעקעה עשרות קעקועים על הגוף שלה ועשתה מחוות לסרטים חשובים כמו "צ'אקי", "מוכרים בלבד 2" ו"יום שישי ה-13". 1.1 מיליון העוקבים שלה התאהבו במראה יוצא הדופן שלה - אך היא כמובן לא תמיד הייתה מכוסה בקעקועים.

היידי עשתה את הקעקוע הראשון שלה כשהייתה בת 18 - עיצוב של לב קפוא בלהבות, שנלקח מכריכת אלבומם של להקת המטאל 36 Crazyfists. אחרי הפעם הראשונה, היא התמכרה. היא קעקעה את המילה "אמונה" על פניה, יחד עם יצירות אמנות מפתיעות אחרות. הדוגמנית אמרה: "אני שונאת להתקעקע, אבל בשלב הזה זו כבר לגמרי מחויבות. אני לא קרובה לסיים ויש עוד הרבה עבודה לעשות".

טיילור וויט

הדוגמנית נוהגת לחשוף את הקעקועים שלה כשהיא מצטלמת בהלבשה תחתונה. באחד הפוסטים שלה באינסטגרם, בת ה-26 חשפה בפני 638 אלף העוקבים שלה כיצד היא נראית ביום רגיל, כשהקעקועים שלה מוסתרים מתחת לבגדים. בתמונה אחת היא הצטלמה, כהרגלה, בהלבשה תחתונה ובתמונה אחרת היא נראית לבושה במכנסיים רחבים, קפוצ'ון ונעלי קונברס. המעריצים אוהבים אותה בכל סיטואציה והפוסט עצמו צבר יותר מ-41 אלף לייקים.

טיילור וויט מסתירה את הקעקועים. instagram/taylorwhitetv, צילום מסך
טיילור וויט מסתירה את הקעקועים/צילום מסך, instagram/taylorwhitetv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully