ג'ני לי. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

מכוכבת פורנו גדולה להומלסית שגרה בתעלה מתחת ללאס וגאס

21.8.2020 / 11:07

ג'ני לי היתה אחת מכוכבות הפורנו הגדולות בעולם בשנות ה-20 לחייה, אלא שמאז שהשתתפה בסרט האחרון שלה ועברה לדוגמנות מצבה הידרדר פלאים וצוות צילום מצא אותה במקרה כשהיא חסרת כל. מעריציה מנסים לגייס עבורה תרומות, אבל היא טוענת: "טוב לי איפה שאני עכשיו"

כוככת הפורנו ג'ני לי היא היום הומלסית שחיה בתעלות בלאס וגאס/rtlxl.nl

אנשים שתומכים בתעשיית הפורנו טוענים לרוב שהנשים שמשתתפות בסרטים מרוויחות סכומי כסף ש"מסדרים אותן בחיים" והופכות לסלבס. במיוחד בשביל אנשים כאלה כדאי שתכירו את ג'ני לי - מי שהיתה אחת מכוכבות הפורנו הגדולות בעולם בשנת 2016. היא היתה מפורסמת, השתתפה בעשרות סרטים והרוויחה סכומי כסף גדולים מאוד - אבל היום היא גרה בתעלה מטונפת מתחת לכבישי לאס וגאס, כשהיא חסרת בית וחסרת אמצעים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

סרטה האחרון של ג'ני, שהשם האמיתי שלה הוא סטפני סאדורה, פורסם ב-2018 ועד היום היא מדורגת במקום ה-119 ברשימת שחקניות הפורנו האהובות של אתר פורנהאב. כשואלים אותה על הצניחה החופשית שקרתה בחייה והמעבר מחיי הזוהר שלה לחייה העלובים עכשיו היא מתחמקת ממתן הסבר, אבל טוענת ש"היא שמחה" מהחיים שלה כיום. "זה לא קשה כמו שאתם חושבים, כולם ממש מכבדים אותי", היא אמרה לצוות ההולנדי שגילה אותה שם במקרה כשצילם סרט דוקומנטרי על דיירי התעלו בלאס וגאס.

ג'ני לי. פייסבוק, צילום מסך
ג'ני לי בימי הזוהר שלה/צילום מסך, פייסבוק

"אני שמחה, יש לי כל מה שאני צריכה פה וכולם טובים אחר לשני", היא הוסיפה בריאיון לסרט שבו היא תועדה כשהיא מטונפת, עם שיער קצר ושיניים רקובות. ג'ני, היום בת 37, החלה לדגמן בגיל 19 ושיחקה בסרט הפורנו הראשון שלה בגיל 21 בשנת 2002, היא הספיקה להשתתף במעל 100 סרטים, חלקם מצליחים מאוד. "הייתי מאוד מפורסמת, אולי מפורסמת מדי", היא אמרה. "אני עדיין אמורה להיות בטופ 100 ברשימה כלשהיא". לאחר שהחליטה לפרוש מתעשיית המין היא חזרה לדגמן ולפי ההערכות, שוויה בשנת 2019 היה 100 אלף דולרים - לכן לא ברור מה קרה לה שגרם לה לעבור לחיות מתחת לפני האדמה, ללא מים וחשמל.

עוד באותו נושא

הצצה טראומתית לתעשיית הפורנו: "האם זה בסדר לראות את זה?"

לכתבה המלאה

ככה נראים חייה כיום בתעלות לאס וגאס

לאחר פרסום מצבה ב-2019, מעריציה פתחו בקמפיין גיוס המונים בכדי לסייע לה כלכלית ולעזור לה להשתקם. אלא שהם הצליחו לגייס רק 6% מהסכום אותו שא.כיום הם עומדים על 3,244 אירו. "אנחנו מנסים לאסוף כסף כדי לעזור לה לעבור טיפול רפואי, לשלם על מקלט ראוי עבורה ולהשיג כל עזרה שאפשר בשבילה", הם הסבירו. אלא שג'ני סיפרה בריאיון לצוות שצילם אותה שהיא גילתה בתעלה "חברים אמיתיים" שהיא לא ממש רוצה לעזוב.

תעלות לאס וגאס, שמשתרעות על כ-300 ק"מ ומוצפת בחלקן במים, נמצאות מתחת לשדרת סאנסאט המפורסמת של העיר וכבר שנים חיים בהן אלפי מחוסרי בית, שהקימו במקום קהילה מגובשת.

ג'ני לי. צילום מסך, צילום מסך
ג'ני לי היום/צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully