צוקית אשכולי. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

מניסיון: צוקית אשכולי מלמדת לזהות מתחזים באפליקציות

צוקית אשכולי וקארין ארד

11.9.2020 / 12:40

אפליקציות דייטים הן הכלי הנפוץ ביותר אם לא כמעט היחיד לחיפוש זוגיות וקשירת קשרים רומנטיים כיום. זה נוח, זה נגיש, פתוח לכולם וכאן בדיוק מתחילה הבעיה - צוקית אשכולי מספרת על המתחזה, ומסבירה לאיזה סימנים כדאי לשים לב מהתחלה. האזינו

האזינו

אחרי סיפור לורין מיכאלי שחשף חיים אתגר בתכניתו "המתחזים", לא חשבתי שאפשר יהיה לספר לי סיפור מוזר יותר. אבל לא הרבה לאחר מכן, באותה תוכנית, שמענו את סיפורה של צוקית אשכולי, כוכבת חתונה ממבט ראשון, שנפגעה בצורה דומה מאד על ידי מתחזה שחיזר אחריה. בדיעבד הסתבר שהמתחזה שהציג עצמו כגבר הוא למעשה אישה - וזו האישה אחרונה שהייתם חושדים בה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מן הסתם התחזויות כאלה ואחרות מתאפשרות היום בקלות יתרה בזכות המדיות החברתיות המרובות שכולנו משתמשים בהן - אפליקציות דייטים, פייסבוק, אינסטגרם - כל אלה עלולות לשמש בקלות אדם שמעוניין להתחזות, שעל ידי פתיחת פרופיל מזוייף וזהות אלטרנטיבית, יכול להיכנס במרמה לחיים של כל אחד ואחת, ולהזיק במגוון דרכים. צוקית אשכולי הגיעה לאולפן טוקי-סטייל כדי לדבר על היתרונות והנזקים הפוטנציאליים של האפליקציות, ומסבירה איך, מנסיונה, תוכלו לזהות שעומד מולכם מתחזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully