סטפני פאלומרס. @mspalomares, אתר רשמי
אתר רשמי/@mspalomares

סטוקרים ואישה נקמנית במיוחד: חשפנית לשעבר חושפת את הצדדים האפלים של המקצוע

16.9.2020 / 0:01

סטפני פאלומרס התפטרה ממועדון החשפנות בו עבדה לאחר שאישה קנאית נקמה בה וסטוקר עקב אחריה לביתה - וטוענת כי מאז היא סובלת מחרדות קשות. כיום היא עובדת רק באופן מקוון, אך מודה שגם הרשת טומנת בחובה סכנות

חשפנית הפכה למכשפת מין - שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף/עריכה: שניר דבוש

רקדנית אקזוטית לשעבר חלקה כמה מחוויותיה המלחיצות מימיה כחשפנית - אשר שכנעו אותה לעבור לעבוד מהבית. סטפני פאלומרס, תושבת לאס וגאס, עבדה בעבר במועדוני חשפנות אך מספרת שנאלצה להתפטר לאחר שנותרה עם חרדות מהסכנות הכרוכות בעבודתה, כולל מקרה בו סטוקר עקב אחריה בדרך הביתה מהמועדון ואישה של אחד מלקוחותיה הגיעה למקום ופינצ'רה לה את הגלגלים ברכב. בת ה-26 מתפרנסת כעת אך ורק מהרשתות החברתיות, שם היא מתגאה ביותר מ-1.7 מיליון עוקבים רק באינסטגרם. היא מודה שהיא לא מתכוונת לחזור למועדוני החשפנות אחרי המקרים שחוותה - גם אם תתקבל הצעה שתשתלם לה.

כשהחלה לרקוד, סטפני סיפרה שהחלק האהוב עליה במקצוע היה להופיע מול קהל. היא גם הייתה גאה ביכולת שלה לבנות קשרים חזקים עם לקוחותיה. לעתים קרובות הם החליפו מספרי טלפון ושמרו על קשר גם מחוץ למועדון - אך סטפני אומרת שהגישה האישית שלה שלא תמיד התקבלה יפה בעיני אנשים אחרים שהיו בתמונה. במקרה אחד זה הוביל למעשה נקמה של אישה קנאית. היא סיפרה: "אישתו של אחד הלקוחות הקבועים שלי ראתה שהסתמסנו, אז היא גילתה באיזה מועדון אני עובדת, הגיעה אליי ופינצ'רה לי את כל הגלגלים ברכב. גם ברכב שלו היא טיפלה. היא לא פעלה בחוכמה. היא לא הבינה שיש מצלמות אבטחה בכל החניון, למען ביטחונם של הרקדנים. היא לא עשתה את זה שוב".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

סטפני אמרה כי נאלצה להתמודד גם עם סטוקרים, כולל אחד שהזמין לה משטרה הביתה ואחר שעקב אחריה לביתה מהעבודה. אף על פי שהיא גרה במרחק של כשעה מהמועדון, היא סיפרה: "פעם אחת הבחנתי במישהו שעוקב אחריי ולכן בכוונה עצרתי בשוליים - וראיתי שגם הוא עוצר שם - במשך 30 דקות. כשהתחלתי להתקרב לבית שלי, החלטתי לצאת כמה יציאות לפני היציאה לשכונה שלי כדי לראות אם הוא ממשיך לעקוב אחרי. הוא המשיך - אז ניגשתי לתחנת הדלק הראשונה שראיתי, אני לא יודעת מה גרם לי לעשות את זה, אבל הוא עקב אחרי לתחנת הדלק. חניתי, יצאתי מהרכב שלי והתחלתי ללכת לעברו ולצרוח עליו, לשאול למה הוא עוקב אחריי ומה הוא רוצה ממני. זיהיתי אותו מהמועדון. כל מה שהוא אמר היה 'אני מצטער, אני מצטער'. אחרי המקרה הזה התפטרתי".

למרות שסטפני עובדת כעת רק באופן מקוון, היא אומרת שגם ברשת יש סכנות וכי גם למעריצים המקוונים "אין גבולות". היא סיפרה: "עכשיו דרך האינטרנט אנשים יותר אובססיביים אליי כי הם מרגישים שאני האינטראקציה החברתית היחידה שלהם ושהם מכירים אותי. אני תוהה אם הם יודעים כיצד התנהגות זו גורמת לי להרגיש". עם זאת, היא מודה שהעבודה מהבית הרבה יותר משתלמת לה: "אני בהחלט חושבת שהאינסטגרם ו-OnlyFans הפכו את העבודה שלי לקלה ובטוחה יותר מאשר להופיע במועדוני חשפנות. זה בידור ללא מגע ואת לא צריכה לדאוג שמישהו יידע היכן בדיוק את גרה ויעקוב אחריך".

View this post on Instagram

Wish that ass was yours

A post shared by mspalomares (@mspalomaress_) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully