אישה קודחת. ShutterStock
ShutterStock

שווה לנסות: גברים שאוהבים להיחדר והנשים ששמחות לעזור

3.6.2022 / 11:59

המילה "דילדו" מיוחסת בדרך כלל לסקס בין לסביות, אבל כשמסיטים את הוילונות מעל חלונות הליבידו המואפל שלנו, מגלים שלא רק נשים חסרות איבר משתמשות בו, אלא שישנם גברים סטרייטים שאוהבים להיות בצד הנחדר. למזלם יש גם כמה נשים שמוכנות לעזור

טוקי-סטייל ד"ר דניאל דריי/מערכת Sheee

שמונה שנים אחרי שיצא לאור הספר "חמישים גוונים של אפור" בשפה העברית, עולם הקינק ממוקם לו במיינסטרים גם בארץ הקודש. חניקות, קשירות ואביזרי סקס הן כבר לא מילים גסות, או לכל הפחות כבר לא כל כך חריגות. בצד זה, ישנם אביזרים שעדיין נותרו במחשכים, מחכים לצאת אל האור, להתנער מתיוג ה"ביזאר". כזה הוא הסטרפ-און - רתמה או חגורת מתניים שאליה מחובר דילדו, אשר נועד לשמש בעיקר את מי שאין לו.

הסטרפ-און עדיין נתפס בעיני רבים כאביזר ללסביות, מתוך המחשבה שאצלן ודאי יש צורך להשלים את החסר. אבל זה לא ממש נכון. כלומר, רבות מצרכניות הסטרפ-און הן אכן לסביות, אבל לא כל הנשים הלסביות (ברייקינג ניוז - אפשר ליהנות מסקס גם בלי חדירה ואף יותר) ובהחלט לא רק הן.

לדברי יגיב אלכסי, בעל חנות הסקס וציוד הבדס"מ "פטישדיל" בתל אביב, 40%-50% מרוכשות הסטרפאונים שפוקדות את חנותו הן לסביות, ו- 30%-40% הם זוגות סטרייטים שבהם האישה היא האקטיבית. באחוזים הנותרים תמצאו גייז או זוגות הטרו סקסואליים שבהם הגבר הוא האקטיבי. אסף ירקוני, בעל החנות "פאן סטאף", מספר כי אצלו החלוקה נוטה ל- 60% לסביות ו40% זוגות סטרייטים שבהם האישה היא האקטיבית. "הנתון הזה די יציב אצלינו במהלך השנים", לדבריו.

כל שימוש בסטרפ-און הוא זר ומוזר לאוזן הונילית, אבל כאשר החודרת היא אישה והנחדר הוא גבר, נראה שזה אפילו קשה יותר לעיכול. קודם כל, כי חברתית קל לנו לקבל יותר גבר שולט ואישה נשלטת, מאשר להיפך. אחר כך, הרעיון של אישה עם פין מעורר בנו אי נוחות. באופן כללי, ביטויים של טשטוש מגדרי או מיני מערערים אותנו, ובמובן הזה, אפשר לומר שהמראה האנדרוגיני מהווה לנו את הסיוט בהתגלמותו. אז כאילו, בשביל מה לייצר אותו אם כבר יש פין אחד, בריא ומתפקד בסיטואציה?

וזו לא השאלה היחידה שעולה. ככל שזה נוגע לאישה, נשאל, בגדול, למה. את באמת נהנית משימוש בפין תותב שמחובר אלייך, או שאת עושה את זה בשבילו? ובאיזה אופן? כלפי הגבר, נשאלת השאלה - אולי אתה פשוט גיי? למה שלא תשכב עם גבר? אם אתה נמשך לאישה עם פין, אז למה בדיוק אתה נמשך, בעצם? כשבוחנים את הסיטואציה בכלים פרקטיים, אין ספק שחדירה של גבר על ידי גבר תהיה פשוטה יותר, ואולי גם תספק יותר את שני הצדדים. אבל לא בהכרח.

"גיליתי שאני אוהבת לחדור לגברים", מספרת שקד זינגפר, 29. "לגלות לגברים סטרייטים שהם אוהבים אנאלי, זה פרייסלס". לתובנה הזו הגיעה רק כאשר נפלטה חזרה לחיי הרווקות, בתום מערכת יחסים בת שבע שנים. "הייתי רק בת 24 והרגשתי שרק רוצים לזיין אותי", היא נזכרת. "את מרגישה שאנשים מסתכלים עלייך כחור". התחושה הזו לוותה במפגשים מיניים קצרים ובלתי מספקים, עד שכלו כל הקיצין וזינגפר החליטה לקחת את המושכות לידיים שלה.

"באופן אקטיבי התחלתי ליצור מצב שבו אני יוצרת סקס של מערכת יחסים בתוך סטוץ, שזה אומר שאת חוקרת, לוקחת דברים לאט", לדבריה. המחקר שלה נמשך גם מחוץ לחדר המיטות: היא קראה כתבות שונות בנושאי קינק ופטיש, ובעקבותיהן התעוררה בה סקרנות מיוחדת לגבי שימוש בסטרפ-און.

את הסקרנות הזו לקחה איתה זינגפר לארה"ב, בה התגוררה שנה. במהלכה ביקרה לכמה ימים בסיאטל, עיר הידועה בגישתה הקוויר-פרנדלי. שם פגשה שם בחור ישראלי עם תיאבון בריא להתנסויות מיניות, ונוצר ביניהם חיבור. "כשהוא ראה שאני מתלהבת מהמגע ברקטום שלו, הוא הציע שנשתמש בסטרפ-און", היא נזכרת. "הוא הוציא את הסטרפ-און, ועל הדרך מצאתי אצלו כל מיני תחפושות. הוא היה Dude מוזר, וזרמתי על זה. שמתי מדים של משרתת ופפיון על הצוואר וגם את הסטרפ-און. התלהבתי מהכל. זה היה מרגש - סוף סוף משהו שרציתי המון זמן קורה".

התוצאה, לדבריה, לא אכזבה. "זו הייתה חוויה מדהימה", היא משחזרת. "אני ממש זוכרת איך הוא ישב על הברכיים והלביש עליי את הסטרפ-און, הידק את הרצועות והכניס את הדילדו לפה. וזה היה… וואו. אמרתי, אין מצב שאני מרגישה ככה כשהוא פיזית לא נוגע בי. התהפכה לי הבטן. את לא מרגישה את זה פיזית, אבל זה כל כך מחרמן".

לא חששת שתעשי את זה לא נכון?
"לא חשבתי על זה בכלל. הוא נתן לי הרבה ביטחון, הדריך אותי, ליווה אותי. הוא שאל איך יהיה לי נוח - אם אולי אני רוצה שהוא 'ינהג' ויעשה לי את העבודה, כלומר יהיה מעליי - ואמרתי לו לא, כי זה מפספס את המטרה. אני נהנית מהתחושה של הכוח. יש משהו מרגש בזה שאדם מוכן להיות מולך חלש יותר. כשבן אדם מרשה לך לחדור לתוכו, הוא מציב את עצמו בעמדה פגיעה לפנייך".

לדבריה, מאוחר יותר מצאה גם אביזר שיכול לספק אותה פיזית. "היום יש לי דילדו שמותאם גם לנשים. הוא לא נכנס ממש פנימה אבל יוצא מתוכך". עם זאת, ההנאה שלה מהשימוש בסטרפ-און הרבה יותר מנטלית מאשר פיזית. "בסיטואציה הזו, זה היה כיף להתמסר לעונג שלו", היא חוזרת לאותו מפגש בסיאטל. "לדעת שהחדירה שלי אליו גורמת לו עונג. זה כבר לא משנה איך את מרגישה פיזית בסיטואציה".

החופשה ההיא נגמרה, ומאז, נשמע שזינגפר מתקשה למצוא בישראל פרטנרים מתאימים להרפתקה. "היה רק בחור אחד שזה ממש עבד לי אתו", היא משתפת. "הרבה יותר נוח לי גם כשהגבר מנוסה ויודע מה טוב לו. תקשורת באופן כללי חשובה באקט הזה". לדבריה, ההידרדרות בחוויה קשורה גם לאביזר שברשותה כיום. "הוא יוצר זווית שאני לא רגילה אליה, והשליטה בו היא לא מלאה - צריך להפעיל מאמץ כדי להשתמש בו, כי הרצועות לא מחזיקות אותו מספיק חזק". לכן היא ממליצה לחודרת הפוטנציאלית להתנסות אביזרים שונים, ולגלות את העדפותיה דרך ההתנסות.

עד שתמצא אביזר חדש, זינגפר מעידה שהיא מסופקת גם מחדירה לגברים ללא עזרת הסטרפ-און. "לא עם כל הגברים הנחרדים שפגשתי השתמשתי בסטרפ-און, אבל כן הייתה חדירה באצבעות", היא מגלה. "אני נהנית לחדור לגברים גם עם האצבעות שלי או עם כל דבר אחר. לענג בצורה כזו, זה משהו שגם מענג אותי".

אורי (שם בדוי), 42, נהנה מהחוויה מצדה הנחדר, והיה רוצה ליהנות עוד יותר. עד כה, נחדר ע"י אישה עם סטרפ-און רק פעם אחת, לאחר ששמר את הפנטזיה בארון שנים רבות. "עד גיל 40 הייתי 'בתול' בכל מיני נושאים שקשורים למין", הוא מספר. "אולי במסגרת משבר גיל 40, החלטתי להתנסות ביותר דברים. אם עד אז בעיקר קראתי וקראתי ולא עשיתי עם זה כלום… הייתה לי מין צ'ק ליסט של דברים שאני חייב לחוות, ורציתי לחוות כמה שיותר דברים. אחד מהדברים האלה היה חדירה עם סטרפ-און".

הוא מצא את דרכו לעולם מסיבות הבדס"מ, דרכו הכיר שולטת שאיתה התנסה בסשנים פומביים, אך ורק במסיבות. "אני רציתי שיהיו לנו גם סשנים בפרטיות, אבל לה זה לא התאים. בהתחלה מאוד הובכתי". אורי מספר כי אט אט התגבר על המבוכה, ועדיין נמנע מהתנסות בסטרפ-און המיוחל. "חדירה אנאלית היא משהו מאוד אינטימי", הוא מסביר. "סקס סתם ככה יצא לי לעשות במסיבות, אבל זה נראה לי כבר יותר מדי".

לאחר שנפרדו הוא והשולטת לדרכיהם, הכיר אורי אישה נוספת, שהציעה את השימוש בסטרפ-און מיזמתה. הוא נעתר להצעה, אך לדבריו, החוויה בפועל לא בדיוק התיישבה עם מה שדמיין. "הופתעתי מכמה מהר הסטרפ-און נכנס", הוא מספר. "כשהתנסיתי באנאלי מהצד החודר, זה לקח הרבה יותר זמן. זה כאב, אבל היה נסבל, היה הרבה חומר סיכה ולפני זה משחק עם אצבעות. תוך כדי האקט עצמו נכנסתי לסרטים שיברח לי קקי. בדיעבד, אם עושים לפני זה חוקן אולי זה לא קורה".

הטרדות האלה פגמו בהנאה שלו, אך הוא עדיין מסכם את החוויה כחיובית. "יכול להיות שבפעם הבאה אני איהנה הרבה יותר, אבל נהניתי בטירוף", לדבריו. "זה היה מדהים בעיניי. התנוחה הזו, התחושה שאני נשלט, שהכוח אצל הפרטנרית. כשאני שולט, אני מרגישה כל הזמן צורך לספק ולרצות את הנשלטת, ולגרש רעשי רקע אם הם קיימים. כשאני נשלט, אני נטו מתרכז בהנאה של עצמי".

מדבריו של אורי עולה שהוא נהנה מהפן המנטאלי שבאקט יותר מאשר הפיזי, אבל אם תשאלו אותו, מוקדם מדי לשפוט. "חשבתי על זה, אבל אני לא יודע להגיד לך, כי התנסיתי בזה רק פעם אחת. אלה דברים שצריך זמן וניסיון כדי להבין. כשאני חושב על חדירה עם סטרפ-און, זה כן מגרה אותי פיזית".

עוד אורי מספר, כי המראה של אישה עם פין איננו מושך אותו, רק התחושה. אם ככה, למה לא לפנות לדבר האמיתי, ולשכב עם גברים? כי לגברים, לדבריו, הוא ממש לא נמשך - והוא בדק את זה. "במסגרת ההתנסויות שלי התנסיתי גם עם גברים, אבל לא היו לי איתם התנסויות אנאליות ואני גם לא חושב שיהיו", הוא מספר. "מרגיש לי הרבה יותר נקי, רך ועדין לעשות את זה עם אישה עם סטרפ-און, מאשר עם גבר".

רבות הדרכים לאהוב את הסטרפ-און. בין אם אתם נהנים ממנו פיזית או רואים בו כלי לביטוי שליטה או נשלטות, חגורת הפין שם לרשותכם. אפשר להירתע ממנה, לצקצק או לגחך, אבל אם יש בכם חלק קטן שרוצה להתנסות בחוויה - לכו על זה. לא נספר. החיים קצרים מכדי לבזבז אותם על מחסומים מנטליים. חוץ מזה, להרים גבה על פטישים זה הכי 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully