מתעמלת בעירום. sarah.annne, צילום מסך
צילום מסך/sarah.annne

ויש גם מסר: ההסבר של מאמנת הכושר שהתאמנה בעירום

23.10.2020 / 10:04

שרה אן כבשה את הרשת אחרי שהעלתה סרטון שלה עושה עליות מתח מול מראה וללא חולצה. מעל 9 מיליון אנשים צפו בסרטון שהחל טרנד ובריאיון היא מספרת: "זה שזה הפך לכזה סיפור גדול - זו הבעיה"

שרה אן עושה כושר - בעירום חלקי/sarah.annne

מאמנת כושר ואושיית רשת הפכה לסנסציה ויראלית אחרי שהתאמנה ללא חלק עליון והעלתה את הסרטון לטיקטוק ולאינסטגרם, והיא טוענת שלמעשים שלה יש מסר חשוב. שרה אן מלוס אנג'לס משכה אלפים לעקוב אחרי במדיה החברתית בעקבות האימונים שלה שמלאים במוטיבציה. כשלאחרונה היא העלתה סרטון בו היא עושה עליות מתח ללא חלק עליון, הוא התפוצץ ברשת.

יותר מ-9 מיליון אנשים צפו בסרטון הראשוני, שצולם מול מראה ופורסם ב-21 בספטמבר. מאז היא פרסמה עוד שני סרטונים שגם כן זכו לכמות צפיות מרשימה ואפילו התחילה טרנד ויראלי שנשים רבות החלו להתאמן מול מראה ללא חלק עליון.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ככה היא מתאמנת בדרך כלל

אלא, שבריאיון בלעדי שהעניקה לדיילי סטאר, בת ה-21 הסבירה שההצלחה של הוידאו שלה מדגישה בעיה שיש בעולם הכושר: "באופן בסיסי, השיחה הזאת לא צריכה להתקיים, זה לא צריך להיות ביג דיל", היא אומרת, "אם למין אחד מותר להתאמן ללא חלק עליון, גם למין השני מותר. הנקודה היא שוויוניות, עולם הכושר מלא בסממנים גבריים, ולא הרבה בנות עושות עליות מתח מסיבה כלשהי ומה שאני עשיתי זה לשחרר הצהרה - אני אשה, אני עושה פול אפס ואני עושה את זה בלי חולצה. אם גבר היה מפרסם את הסרטון הזה, הוא לא היה ויראלי, ופה הבעיה בעיניי".

עוד בוואלה!

גבר העיר לבחורה על בעיה בלבוש שלה והיא קראה לו "סוטה"

לכתבה המלאה

צפו בסרטונים של האימונים בעירום

@sarah.annne

Reply to @aaronmj3 I find men's chests to be incredibly attractive/distracting as you see mine. The difference is, you're not expected to be modest.

♬ original sound - sarah

וזה המסר שלה

@sarah.annne

We hold so much power when we don't tear each other down but pull each other UP ??❤️ ##fyp ##womenempowerment ##pullupchallenge ##forthegirls ##love

♬ LIZ SANCHEZ FOCUS TRANSITION - L I Z S A N C H E Z

שרה מודה שהיא כמעט בכתה כשנשים נוספות החלו לעשות סרטונים דומים ולתייג אותה, אבל היא פגשה גם טרולים פוגעניים, "הייתי צריכה להזכיר לעצמי שתנועת השוויון גדולה ממני, ושיש לי חלק קטן מאוד בה, כך שהשליליות לא מפריעה לי", היא אומרת.

היא מקווה שעולם חדרי הכושר יהיה "פחות גברי" בעתיד. "אתה מה שהחברה אומרת לך שאתה. אם היא אומרת לך שאתה חלש יותר, אז אתה מאמין בזה", היא מוסיפה, "אני לא מיוחדת, אני רק בחורה שלא אכפת לה מה אנשים חושבים, ועושה את מה שהיא עושה, ויכולתי לכן לבנות שרירים גדולים וחזקים. אתה לא יכול לגרום לחברה למנוע ממך לעשות דברים".

וזה מה שהיה לה להגיד אחרי שהסרטון והמסר הגיעו למיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully