ליש קנניגהאם מחפשת אהבה. /@__leesh__, צילום מסך
צילום מסך//@__leesh__

לבחורה הזו נמאס מטינדר אז היא מצאה דרך יצירתית וכושלת למצוא חתן

29.12.2020 / 9:10

ליש קאנינגהאם מאוסטרליה ניסתה להיות מקורית והעלתה סרטונים שלה בהם היא מסתובבת בחנויות "עשה זאת בעצמך" עם פתק שבו כתוב: "אני מחפשת בעל". אלא שהתכנית שלה לא ממש הצליחה, למרות שהיא זכתה ללא מעט צפיות

ליש קנניגהאם מחפשת אהבה בחנות חומרי בנייה/@__leesh___

ליש קאנינגהאם מאוסטרליה החליטה שנמאס לה מאפליקציית "טינדר" להיכרויות והחליטה ללכת על דרך מסורתית יותר כדי למצוא חתן או לפחות בן זוג. מה היא עשתה? היא הלכה לחנויות של חומרי בנייה ו"עשה זאת בעצמך" עם פתק גדול שעליו כתוב: "מבוקש! אני מחפשת בעל, אתם יכולים לעזור?".

ליש באה מתוך כוונה חיובית, אבל המשימה שלה לא ממש צלחה. בסרטון שהיא העלתה ל"טיקטוק", אפשר לראות את ליש הבלונדינית מסתובבת במחסן ענק בחיפושיה אחרי הגבר המתאים, אבל ללא כל הצלחה.

ליש. צילום מסך, צילום מסך
מבוקש! גבר. הניסיון היצירתי של ליש למצוא חתן/צילום מסך, צילום מסך

ליש הניחה ש"התזמון שלה לא היה טוב", ולכן היא חזרה שוב כעבור מספר ימים, הפעם לחנות אינסטלציה גדולה. היא חיפשה גברים פנויים ואמרה: "שמישהו ימצא לי אינסטלטור". אחרי שלא מצאה אף גבר שם, היא הלכה למחלקה אחרת שגם שם לא מצאה גבר. מרוב נואשות, היא שאלה את אחד מאנשי הצוות אם יש במקרה "בעל" במלאי.

העובדים במקום השתעשעו מהעניין הזה, אבל ליש הייתה נואשת וחרשה את החנות. היא יכולה להתנחם בעודה שמעל 98 אלף איש ראו את הסרטון שהיא העלתה ולהרבה מהצופים היו עצות עבורה. אחד המגיבים כתב: "את צריכה להיות שם ב-6 ל-8 בבוקר ובין 17:00 ל-21:00 בערב, אלו השעות שבהן מגיעים הספקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו במה שקרה לה בחנות כלי העבודה

ובחנות ציוד דייג

אחד אחר כתב שהיא צריכה לפתוח את מכסה המנוע של הרכב שלה ולהחנות אותו מחוץ לחנות כדי לקבל תשומת לב. מגיבה אחרת נתנה לה תקווה כשכתבה: "אל תוותרי. אני מצאתי את הגבר שלי שם, והוא בסדר".

אז המאמצים של ליש בת ה-26 לא צלחו, אבל לאחר מכן היא הוצפה בהודעות ממחזרים שפנו אליה בפייסבוק ובאינסטגרם ולא נראה שיש מה לדאוג לה בקטע הזה, ממש לא. מצד שני - היא כמובן הוצפה גם בהודעות מקריפים ודושים וגברים בני 50+ שהציעו לה את שירותייהם.

צםו בה מסכמת את החוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully