Miyuki Sugiyama. @miyuki_580/, אתר רשמי
אתר רשמי/@miyuki_580/

הצרות הרומנטיות של הבחורה שהרגליים שלה הן 2/3 מגופה

23.12.2020 / 8:13

מיוקי סוגיאמה, מתנשאת לגובה 1.95 והיא מתקשה למצוא בגדים מתאימים בגלל העובדה שהרגליים שלה באורך של 134 סנטימטר. למרות שסבלה מהצקות ועלבונות והתקשתה למצוא בני זוג שיסתדרו עם הגובה שלה היא סוף סוף מצאה את הנסיך שלה ומעבירה מסר לנשים גבוהות: "אל תאבדו ביטחון"

יקטרינה ליסינה ש מחזיקה בשני שיאים עולמיים: האישה עם הרגליים הארוכות ביותר (נשבר), והדוגמנית המקצועית הגבוהה ביותר/https://www.instagram.com/ekaterina_lisina15

בגלל שהיא מתנשאת לגובה של 1.95 מ' מיוקי סוגיאמה תמיד בולטת בכל מקום אליו היא מגיעה. אבל מה שהופך אותה למיוחדת הוא אורך הרגליים של בת ה-26 - שמשתרכות ללא פחות מ-134 סנטימטר, יותר משני שליש מהגובה שלה.

מיוקי גדלה ביפן, לפני שעברה לאוהיו, ארצות הברית, ומגיל קטן ספגה עלבונות והצקות בגלל הגובה שלה. היא סיפרה לאחרונה כי: "התעללו בי בתיכון וקראו לי בשמות כמו מקלות צ'ופסטיקס וג'ירפה. שנאתי את זה מאוד. אני חושבת שאנשים פשוט פחדו מהגובה שלי".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הכירו את מיוקי

גם בתחום הדייטינג כבן אדם כל כך גבוה לא ידעה מיוקי הצלחה גדולה. גברים רבים נרתעו ממנה והיא התקשתה למצוא בחור בגובה שלה, שלא לדבר על גבוה ממנה.

למרות זאת, בשנה שעברה מיוקי מצאה את טרבור, שאמנם הוא בגובה של "רק" 1.89 מטרים, אבל השניים התחברו מיד והתחתנו ביוני האחרון. בגלל מגפת הקורונה, הזוג הטרי לא הצליח להשלים את חתונת החלומות שלהם, ובמקום זה הם מתכננים חתונה גדולה עם המשפחות שלהם בשנה הבאה.

מיוקי מצאה את האחד

מיוקי הייתה קצת ביישנית וחסרת ביטחון לגבי הגובה שלה, אבל מצאה את הביטחון שלה והיא שיתפה בסיפורה כי היא רוצה לעודד נשים גבוהות אחרות. "אני רוצה להעניק להן יותר ביטחון, ושלא יהיה אכפת להן מה אנשים אומרים. רק תהיו מי שאתן ותסתכלו לשמיים".

תחום נוסף שהיא מצאה בו קשיים הוא קניות, בשל הגובה שלה, ומיוקי בדרך כלל מוסיפה תוספות מסוימות למכנסיים ושמלות כדי שיתאימו לה בדיוק. כעת עומדת בפניה המשימה הקשה ביותר, למצוא לעצמה שמלת כלה מתאימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully