זוג מסריח. ShutterStock
ShutterStock

להפליץ או לא להפליץ: הדילמה הקריטית ביחסים רומנטיים

קארין ארד ושחר כהן

1.1.2021 / 9:28

קארין ארד ושחר כהן שואלים את השאלה האלמותית - אם חשבתם שמדובר ב"להיות או לא להיות", טעיתם - מסתבר שמה שבאמת מטריד אנשים, זה מה לעשות כשצריך קקי במערכת יחסים חדשה, והאם להפליץ או לא להפליץ אחד ליד השני בזוגיות בריאה

פודקאסט זה מיועד לבני 18+

עם כל הכבוד לחיפושי אהבה ובניית מערכות יחסים בריאות, בסופו של דבר לא הפרוייקטים הגדולים הם אלה שמייאשים אותנו בחיים האלה, אלא דווקא היום-יום המעצבן, עם הפעילויות השגרתיות שהוא כולל וההרגלים הקטנים והמעצבנים שצריך לסבול אצל בן הזוג הנבחר/ת, כאילו לסבול את עצמך זה לא מספיק מסובך גם ככה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

במסגרת קמפיין מציאת החן שכל אחד מאיתנו מנהל בתחילת מערכת יחסים, במסגרתו אנחנו מעמידים פני זורמים מאד, אינטליגנטים להפליא וריחניים בכל שעה ביום, בשגרה, מה לעשות, אנחנו קצת פחות אטרקטיביים. לא פשוט לצרף עוד אדם לחיים הפרטיים שלך, כי יש לכולנו הרגלים מעצבנים, רגעים קטנוניים, מצבי רוח מגעילים, ומסתבר שגם עם תפקודי הגוף הבסיסיים קשה לנו להתמודד. מסתבר שבמשך חצי השנה הראשונה בכל מערכת יחסים, אחד הדברים שמעסיקים את האוהבים והנעימים הוא קקי - מה לעשות איתו, מתי לעשות אותו, איפה, ואיזו מוזיקה לשים ברקע בווליום גבוה כשאין ברירה. וזה לא הסוף - כשבעיה הזאת נפתרת והמערכת מתקדמת, עולה הדילמה הבאה: לאיזו דרגת אינטימיות אתם שואפים, והאם לשמור על קצת מסתורין. או במילים אחרות - להפליץ או לא להפליץ בזוגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully