גווינית' פאלטרו בתוך עיצוב פרחים בצורת שפתי ואגינה במסיבה של GOOP. GettyImages
GettyImages

נר בריח הוואגינה של גווינת' פאלטרו התפוצץ וסיבך אותה

22.1.2021 / 0:03

אישה שזכתה בנר בניחוח איבר המין של גווינת' פאלטרו - שהכוכבת בעצמה משווקת - דיווחה כי הנר עלה בלהבות וכמעט שרף לה את הבית

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג/GOOP

רבות דובר על הנר הריחני של גווינת' פאלטרו שלדבריה מגיע בניחוח איבר המין שלה, מיתוג מפתיע שהפך את המוצר לאחד הנחשקים ביותר במגוון "מוצרי הבריאות" שהכוכבת ההוליוודית מוכרת באתר GOOP שלה. גווינת' פאלטרו (48) שממתגת את עצמה בשנים האחרונות כגורו בריאות השיקה את הנר לפני כשנה וריחו האמיתי מתבסס (מצטערים לאכזב) לא על תמצית של הוואגינה שלה אלא על שילוב של צמח גרניום, פירות הדר, תפוז ברגמוט ועץ ארז. באתר בו נמכר סופר שניחוח הנר - ששווק גם כדאודורנט - החל כבדיחה בין פאלטרו לדאגלס ליטל, אחראי הבשמים שלה. באתר נכתב: "כשהשניים עבדו על הבושם, פאלטרו פלטה: 'אוי, זה מריח כמו הוואגינה שלי' ומשם זה התפתח לניחוח משעשע, משגע, סקסי ובלתי צפוי להפליא".

הנר לפני:

השבוע הנר הזה עלה שוב לכותרות לאחר שתושבת קילבורן שבצפון לונדון, זכתה בנר האיכותי בחידון מקוון אך במקום ליהנות מריח הוואגינה המהפנט של פאלטרו, היא - לדבריה - כמעט עלתה בלהבות יחד עם כל ביתה. ג'ודי תומפסון, בת 50, סיפרה לתקשורת המקומית כי ברגע שהדליקה את הנר הוא פלט גיצים ולהבה ענקית עלתה ממנו. תומפסון, יועצת תקשורת בתפקידה, אמרה ל"סאן": "מעולם לא ראיתי דבר כזה. הוא התחמם, לא היה אפשר לגעת בו. הייתה להבה ענקית. האש ממש יצאה משליטה". תומפסון שמתגוררת עם בן זוגה, דיוויד סנו, הוסיפה: "בסופו של דבר השתלטנו על האש וזרקנו את הנר החוצה דרך דלת הכניסה".

הנר אחרי:

דוברת goop, החברה בבעלותה של פאלטרו, מסרה בתגובה: "אנחנו נמצאים בקשר עם הלקוחה כדי לבדוק האם היא מילאה אחר הוראות הבטיחות הספציפיות הנוגעות לנר, כגון גזירת הפתיל ואיסור השימוש בו ליותר משעתיים. ב- goop אנו בודקים את המוצרים שלנו היטב ומעניקים עדיפות לבטיחות הלקוחות. לכן התרינו בפני היצרנית בנושא וגם פנינו אל הלקוחה כדי לשלוח לה כמה ממוצרי goop שיעזרו להעביר את ימי הסגר".

גווינית' מסבירה את ההגיון מאחורי הנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully