דייט רומנטי. ShutterStock
ShutterStock

הגאסלייטינג החדש: ככה הוא מעמיס אותך בלי שתבואי בטענות

קארין ארד ושחר כהן

5.2.2021 / 10:21

נשים רוצות למצוא חן, וגברים רוצים שיתנו להם לעשות הרבה סקס ויציקו להם כמה שפחות. איך הנטיות האלה משתלבות יחד לכדי בעיה רצינית? האזינו ותבינו

עברתן/ם את גיל 18? האזינו לפודקאסט

בבואן לדייט נשים תמיד ישקיעו - מתלבשות, מתכוננות, מתאפרות. למה? כדי למצוא חן. לא משנה מי הבחור ואם הוא מעניין בכלל, אנחנו רוצות שהוא יצא מהדייט עם טעם של עוד, שישב אחר כך עם חברים שלו ויגיד להם כמה אנחנו כוסיות, ואנחנו רוצות לקבל ממנו טלפון אחר כך. אולי נגיד לו שלא מתאים, אבל אנחנו רוצות שהבחירה תהיה שלנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל גברים מזמן למדו לנצל את החולשה הזאת - הם יודעים שנעשה כמעט הכל כדי למצוא חן, במיוחד אם הם מסבירים לנו כבר על ההתחלה כמה לא כדאי לנו. בעוד האישה מנסה להוציא את עצמה הכי טוב בדייט, הרבה גברים עושים בדיוק את ההיפך - מורידים ציפיות - מסבירים כמה הם בעייתיים, לא מוכנים למחויבות, ולא טובים בזוגיות. למשמע הדברים הללו כל אחת הייתה צריכה להגיד לעצמה "אוקיי, אז לא מתאים" ולברוח. אבל בפועל, זה בדיוק שמדליק את רוב הנשים - המוטיבציה שלנו להצליח למצוא חן בעיניו עולה, ואחרי חודשיים זה נגמר בדיוק מהסיבה שהוא ציין בדייט הראשון, והן גם לא יכולות לבוא בטענות, כי הרי "אמרתי לך מראש". קארין ארד ושחר כהן תוהים למה אנחנו סתומות כל כך ומה אפשר לעשות כדי למגר את התופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully