כוכב טיקטוק הציל בחורה מקריפ שהציק לה. @thebrandonrobert, צילום מסך
צילום מסך/@thebrandonrobert

יש עדיין ג'נטלמנים? ראה גבר מטריד אישה והציל אותה בדרך מדהימה

5.3.2021 / 10:27

בחור שהיה בסופר ראה גבר מטריד אישה בצורה מכוערת והצליח לחלץ אותה מהמצב הנורא בצורה אלגנטית. הוא זכה לתגובות נרגשות אחרי שהעלה את הסרטון לרשת אבל היו גם כמה שלא אהבו את הדרך שבה נהג

כוכב טיקטוק הציל בחורה מקריפ שהציק לה/@thebrandonrobert)

משתמש בטיקטוק הפך ל"אגדה" ברשת אחרי שעזר לבחורה שהוטרדה עח ידי גבר זר בסופרמרקט. ברנדון רוברט פרסם את הסרטון בו תיעד את עצמו - כדי לעודד גברים "לשמור על נשים".

בסרטון, ברנדון נמצא בחנות ואז הוא אומר למצלמה: "יש פה גבר מוזר שגורם לאישה להרגיש לא בנוח בחנות. אני הולך להעמיד פנים שאני מכיר אותה". הוא ניגש אליה ומתחיל לדבר איתה, והיא זורמת איתו עד שייצאה מהסיטואציה הרעה אליה נקלעה.

"או מיי גוד, היי, מה שלומך?", אמר ברנדון לאישה שמגיבה: "או מיי גוד, אני בסדר ואיך אתה?". בשלב הזה ברנדון שואל מי זה הגבר שאיתה ומספר לה שדודתו נמצאת איתו ושואל אם היא רוצה לבוא איתו: "הדודה קלייר?", שואלת הבחורה. הזוג הולך ביחד והיא מודה לו על העזרה.

ברנדון סיפר לה שראה את הגבר המטריד נוגע בה וניסה להבין מה הוא אמר לה: "הוא שאל אותי אם אני רוצה לבוא איתו לבית שלו", היא סיפרה לו, והוא הוסיף, "ראיתי אותו מהצד השני של החדר, הוא נגע בך? את בסדר?". היא מבהירה שהיא בסדר והסרטון מסתיים.

צפו בסירטון המלא

הסרטון הפך לויראלי עם יותר מ-35 מיליון צפיות ו-15 מיליון לייקים. עשרות אלפי תגובות שיבחו את ברנדון ואמרו שהוא עשה את המינימום ההכרחי. "צריכים יותר אנשים כמוך", כתב אחד, ושני הוסיף: "תודה לך שעזרת לה. זה קצת עצוב כמה פעמים נשים צריכות להתמודד עם מצב כזה". שלישי כתב: "תודה לך, אנחנו צריכים יותר מזה, יותר עירנות".

אחר טען כי "הדודה קלייר", יכול להפוך לשם קוד בינלאומי כעת, ואחרים כינו את ברנדון אגדה ומלך וכתבו שהתגובה שלו הייתה מושלמת: "כל כך הרבה גברים היו מפחדים מעימות, מה שעשית היה מושלם".

אבל לא כולם היו משוכנעים במטרות של ברנדון כשמישהו טען: "כולם משבחים אותו ואני גם, אבל למה להעלות את זה לטיקטוק? אתה רוצה להראות איזה בחור טוב אתה לכל העולם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully