תפסה את בן זוגה בוגד בה - דרך מצלמה בדלת הבית. @charleyclark, צילום מסך
צילום מסך/@charleyclark

תפסה את בן זוגה בוגד בה - דרך מצלמה בדלת הבית

27.3.2021 / 13:01

אישה נבגדת שיתפה ברשתות החברתיות את הרגע בו גילתה שהחבר שלה מנהל רומן עם אישה אחרת דרך סרטון שצולם ממצלמת פעמון הדלת בבית המאהבת

תפסה את בן זוגה בוגד בה - דרך מצלמת דלת הבית/@charleyclark

מצלמות בדלת הבית הן שימושיות להפליא ממספר סיבות, כמו למשל היכולת לבדוק מי נמצא מאחורי הדלת מבלי שנצטרך לקום מהספה, לדבר עם מבקרים ספונטנים גם אם אנחנו לא בבית, או כמו במקרה הבא - לתפוס את החבר שלך בוגד בך בפומבי עם אישה אחרת.

צ'ארלי נותרה המומה כשגילתה שהחבר שלה בוגד בה - באמצעות המצלמה בפעמון הדלת. כששיתפה את הסרטון עם החשיפה בטיקטוק, היא כתבה: "הרגע בו את מגלה שהחבר שלך בוגד בך - דרך פעמון הדלת".

בסרטון שצבר קרוב למיליון צפיות, ניתן לראות את הגבר הבוגדני עומד בפתח בית עם חברתו - רק שהחברה היא אינה צ'ארלי והבית אינו שלה. הוא נראה מנשק אותה ומתחיל ללכת על השביל לכיוון הכביש, כשהיא רצה אחריו, קופצת על גבו ונותנת לו חיבוק גדול. הרגע האינטימי תועד במצלמת האבטחה שבבית של המאהבת, שחשבה שזה תיעוד מצחיק וחמוד שלהם ולכן שלחה לו את זה לנייד. אולם צ'ארלי נתקלה בסרטון כששיחקה עם הטלפון של החבר שלה.

צפו בקטע המלא:

@charleyclark88

When you find out your boyfriends been cheating through a ring doorbell! ?#cheat #ex #girl#single

♬ Oh No - Kreepa

מאוחר יותר כתבה צ'ארלי בתגובות כי הגבר שנראה בסרטון כבר מזמן אינו החבר שלה וכי היא שמחה שזרקה אותו לאחר שגילתה את האמת. הסרטון צבר כ-700 תגובות מצופים מזועזעים. "וואו. מקווה שתמצאי מישהו שיתייחס אליך כפי שמגיע לך", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "את יותר מדי טובה בשבילו. שמחה שעזבת אותו". משתמש נוסף כתב: "זו דרך מעולה לתפוס בוגדים על חם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully