מייבן. ShutterStock
ShutterStock

הצרה הזו הורסת לנשים את היום. מזל שמצאנו לזה פתרון

בשיתוף מייבן

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 10:11

נשירת שיער היא בעיה אסתטית ואף בריאותית, המטרידה אנשים רבים. אלא שרבים לא באמת יודעים שהאוכל שאנו אוכלים יכול להשפיע באופן משמעותי וישיר על מצב הנשירה. אם גם את סובלת מנשירה, הנה משהו שאת פשוט חייבת לקרוא

מייבן. ShutterStock
את קמה בבוקר והשיער לא מסתדר?/ShutterStock

עוד יום מתחיל. את קמה בבוקר, שוטפת פנים ומביטה בראי והראי מביט בך, את מבואסת. השיער פשוט לא נראה טוב, אז את מנסה לאסוף אותו ואז מפזרת שוב, מנסה לסרק, מנסה לשים קרם, סרום, שמפו יבש ומה לא. אבל שום דבר לא עוזר. פשוט נמאס לך לסבול מנשירת שיער, את מבינה שהשיער שלך הפך לדליל וחסר נפח וברק. משהו עובר עליו. ואז את מבינה שחסרים לך וויטמינים.

לא חסרות סיבות הגורמות לנשירה משמעותית בשיער: הריון, לחץ נפשי, גנטיקה, אנמיה וכמובן החשובה ביותר תזונה לקויה. לכן חשוב לטפל בסיבות שיש לנו שליטה עליהן כדי למזער את הנשירה ככל שניתן.

כולנו חולמים על שיער חזק, שופע שיעטר את ראשנו, אך הדרך לשם עלולה להיות זרועה במכשולים ואכזבות. אם גם את רוצה לחזק את שיערך או שאת סובלת קשות מנשירה, למזלך יש לנו בדיוק את מה שאת צריכה- קפסולה קטנה עם השפעה גדולה.

RICHER - מייבן. יח"צ,
איך את יכולה לשנות את המצב? קפסולה קטנה עם השפעה גדולה/יח"צ

תכירי את הקפסולות הייחודיות מבית מייבן שנוצרו כתוסף תזונה בשם RICHER המכילות מרכיבים ייחודיים, זהו קומפלקס עשיר בוויטמינים ומינרלים המכיל בין השאר אבץ, קליפת עץ אורן ביוטין ועוד - כל מה שהשיער שלך זקוק לו בשביל להשתקם.

מייבן - גל מדליה. יח"צ,
גל מדליה - לפני ואחרי הטיפול/יח"צ

ידוע שוויטמינים מסייעים למערכת החיסון שלנו להתמודד עם אתגרים שונים, אך רבים אינם יודעים שקיימים וויטמינים לשיער. וויטמינים נכונים יכולים לסייע בחיזוק השיער ואף למזער את עוצמת הנשירה.

השימוש הוא יומיומי באמצעות קפסולות, הכי פשוט, הכי קל והכי נוח.

מתאים מגיל 13 ומעלה.

מגיע במגוון מארזים לבחירתך.

RICHER - מייבן. יח"צ,
לשימוש יומיומי/יח"צ

אז איפה משיגים?

אתר: www.mayven.co.il

פייסבוק: MAYVEN

אינסטגרם: mayven_israel

077-9972555

שביל החלב 1 רשפון

מייבן. ShutterStock
הקץ לתסכולים/ShutterStock
בשיתוף מייבן
  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully