עושות כותרות. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

עושות, ולא רק כותרות: ניסינו את צעצועי המין המעניינים בשוק

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 17:08

עד כמה שקשה להודות, הויברטור הוא כבר חלק מחיינו, ולא תאמינו איזה מגוון עצום של צעצועי מין לנשים קיים בשוק. ניסינו עבורך (היה קשה, קשה מאד) שישה ויברטורים מסוגים שונים - אחד מהם בטוח מתאים גם לך

אם יצא לכן לצפות בסדרה של נטפליקס "עושות כותרות", אז קודם כל - כל הכבוד, כי מדובר בסדרה לא משהו בכלל (למרות שאפשר להעביר איתה את הזמן) אולי גם ראיתן את הפרק ההוא שבו מככב הויברטור שמופעל בשלט רחוק. ואולי זה אחד הדברים שמצדיקים את הסדרה - ההתעסקות בעניינים שלרוב נמנעים מלדבר עליהם, אבל הם לגמרי חלק מחייה של האישה המודרנית. ואם הםא לא - הם צריכים להיות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז תפסנו טרמפ על הסיפור הזה והחלטנו לנסות כמה ויברטורים מומלצים וחדשים בשוק, למקרה שעדיין לא קניתן לעצמכן מתנה לפסח, או שחלילה וחס - מעולם לא היה לכן ויברטור. הם קיימים בכל הגדלים, הצבעים, ועם פונקציות מגוונות - חילקנו צעצועים לשש נשים, כל אחת מהן שונה לגמרי מרעותה, והן סיפרו לנו איך היה. אין ספק שתמצאו את עצמכן כאן, איפשהו.

למנוסה שזה לא הצעצוע הראשון שלה

ויברטורים. סיסטרס,
. Little clitoral sucker pen/סיסטרס

כשמו כן הוא - ויברטור דו צדדי ייחודי דגדגני, עם שתי פונקציות עיקריות. בצידו האחד יש מעין "עט", באין הגדרה מדויקת יותר, עם שבע דרגות רטט עוצמתיות ומדוייקות במיוחד (15000 סיבובי מנוע רטט בדקה), ובצידו השני יש מעין פיה (לא טינקרבל) המדמה יניקת דגדגן ב- 7 מקצבים שונים. לויברטור הזה יש 2 מנועים נפרדים' לכל מנוע מתג הפעלה נפרד שאפשר להפעיל יחד או לחוד. ה"עט" מיועדת לעיסוי נמרץ לדגדגן, איזור הג'י, פטמות ועוד, והצד של הפיה מדמה, כאמור, מין אוראלי. הצעצוע נטען עם כבל USB בטעינה מגנטית והוא עשוי סיליקון רפואי עמיד לחלוטין במים.

יתרונות: מי שאוהבת ויברטורים דגדגניים חזקים במיוחד, תעוף על הצעצוע הזה כי הוא כל כך חד שזה עלוטל לכאוב אם מגזימים. הוא מאד שקט, אבל לשימוש בייתי בלבד, מפאת גודלו הבינוני.

חסרונות: אישה בעלת רגישות יתר בדגדגן עלולה למצוא את הצד של העט עוצמתי מדי בשבילה, ומאותה סיבה, יכול להיות קצת מלחיץ לתת לפרטנר להחזיק אותו - אם יש לך פרטנרית, מצד שני, היא תבין מה עובר עלייך ותצליח לאזן את העוצמות.

מתאים: לנשים מנוסות שזה לא הצעצוע הראשון שלהן, שאוהבות רטט קצת אגרסיבי והרבה גיוון. לא מדובר בויברטור למתחילות.

מחיר: 335 שקלים

למתחילה שהיה לה פעם רוקט פוקט ומתגעגעת

ויברטורים. סיסטרס,
Asha Lipstick Vibrator - Pantera/סיסטרס

"פנתרה ליפסטיק ויברטור" של Asha, ויברטור דגדגני בעיצוב מנומר, שמתחפש לליפסטיק כולל כיסוי פלסטיק שנפתח כמו זה של שפתון. יש לו 10 מצבי רטט, הוא עשוי מסיליקון נוח לרחיצה במים וסבון, נטען באמצעות כבל USB ומגיע בפאוץ' חייתי מעוצב

יתרונות: הוא משחרר את הטורפת שבתוכך. סתם. הוא פשוט מנומרוש. למעשה מדובר באביזר בסיסי לאישה שאוהבת רוקט פוקט ולא בא לה להסתבך. הצעצוע מעוצב, קטן וקומפקטי, כך שאפשר לקחת אותו לאיתך לכל מקום (אם את מתעקשת, גם באמצעות הנרתיק המצורף) או להעניק אותו כמתנה לחברה אופנתית, שתשמח לזרוק אותו בין תכשירי האיפור או לצד המיטה. טעינתו קלה ופשוטה, הוא לא מרעיש במיוחד ולא ימשוך תשומת לב אם העוזרת (או מאהב פוטנציאלי) יבחינו בו זרוק בין שאר האקססוריז.

חסרונות: בעוד שהגודל שלו ראוי בהחלט (10 ס"מ), השימוש בו הוא בעיקר חיצוני. הוא יכול לסייע לפרטנר שובב שאוהב לענג בכמה דרכים במקביל - אבל חובבות צעצועים מנוסות לא יגדירו אותו בתור אביזר אולטימטיבי לסיפוק סולו.

מתאים: לצעירונת בדרכה להפוך לאישה בשלה ועסיסית, לביישנית או לחובבת צעצועים מתחילה. השאר ירגישו שמדובר בוויברטור לנשים פחות מנוסות.

מחיר: 320 שקלים

העסוקה - זו שמחפשת יעילות על פני הרפתקאות

ויברטורים. סיסטרס,
Flirty/סיסטרס

מיני מסאז'ר איכותי דגדגני בצבע ורוד מסטיק, עשוי סיליקון נעים ובתחתיתו אבן סברובסקי שיקית שמשמשת ככפתור הדלקה. יש לו שלושה מצבים כשהעדין מביניהם עדין מאוד (עדין מידי!) והשלישי שמתאים לרציניות במיוחד. 3 לחיצות קצרות בבסיס הויברטור יפתחו את נעילת הנסיעות שלו ויאפשרו לך ליהנות מרטט אחיד מתגבר בלחיצה ממושכת עד לעוצמה שמתאימה לך. לחיצה ארוכה על מתג ההפעלה בבסיס תפעיל את הויברטור, ולחיצה ארוכה ומתמשכת תאיץ את מנוע הרטט. עוד לחיצה קצרה תכבה את הויברטור.

יתרונות: גודל קומפקטי וטעינה עם כבל usb - טעינה אחת מספיקה לכמה שימושים מפנקים בהחלט. הצעצוע קל מאוד לניקוי במים וסבון, ומגיע עם מברשת ושקית נשיאה אלגנטית. מדד הווליום - שקט עד לכדי מיוט מוחלט, רק האור מבעד לשמיכה יסגיר אתכן.

חסרונות: עניין של העדפה, אבל האלסטיות של המכשיר מעט מוגזמת, מה שעלול להפריע למקד את הקצה בדיוק איפה שרוצים אותו, ולתסכל מעט.

מתאים: לנשים די סטנדרטיות, שמחפשות פתרון קליל להנאה מזדמנת, לא להרפתקניות ולשובבות

מחיר: 289 שקלים

אני נינה! צעצוע לזו שאוהבת לשתף את בן הזוג

ויברטורים. סיסטרס,
Nina Vibe Couple Vibrator/סיסטרס

Nina Vibe Couple Vibrator הוא ויברטור לזוגות, סגלגל, בצורת האות C, עם קצה אחד דק שחודר לתוך הנרתיק, בעוד הקצה השני, העבה יותר, מיועד ל"פמפום" הדגדגן. שני הקצוות מופעלים ברטט נפרד על ידי שלט רחוק שניתן להפעלה על ידי בן/בת זוג. העיצוב הדק של קצה זה מאפשר חדירה וגינאלית של בן הזוג או ויברטור/דילדו ביחד עם הנינה - לתחושת מלאות ולרטט מפנק גם לפרטנר שלך. ל-NINA שלט רחוק להפעלה מרחוק שמאפשרת ידיים משוחררות והפעלה נפרדת של שני המנועים השונים, ממרחק של עד 10 מטרים ממך.

יתרונות: העיצוב יפה, הוא מגיע עם קופסה ותיק נשיאה דיסקרטיים, יש לו 14 מקצבים משתנים, שליטה מרחוק ואפשרות לחדירה של בן זוג, במקביל לויברטור. בנוסף, הוא מספיק קטן בשביל להתחבא במגירת התחתונים לצד מסיר השיער, נשטף במים וסבון, וניתן להטענה על ידי כבל USB (לא ברור לכמה פעמים, אבל הספיקה לנסיינים שלנו לכמה שימושים מהנים על שעה קצרה של הטענה).

חסרונות: מכיוון שאין פות הדומה לאחר, יש סיכוי שהמיקוד המעוגל שנצמד לדגדגן יתאים באותה צורה לכל אישה במקביל לחדירה נרתיקית (אגב, למשתמשות כאלה יש אפשרות להפעלה של רטט רק בקצה אחד, כך ניתן להפוך את השימוש בויברטור ולהשתמש בקצה הדק על הדגדגן). השלט הרחוק נחמד כי הוא מאפשר הפרדת מנועים, וחוסך דחיפת ידיים מיותרת, אבל מאחר והמרחק הוא רק עשרה מטר, אין אופציה של שליטה בזמן פרידה של בני הזוג לצורך נסיעה.

מתאים: בעיקר לנשים בזוגיות עם גבר שעסוק מדי מכדי לרדת להן כמו שצריך, או לחילופין כאלה שכבר משתעממות מהזרג הקמל של הבעל המבוגר. כמשחק זוגי הוא יכול לתת הנאה גם לצד הגברי במשוואה, כשהקצה הדק של הויברטור מעניק רטט מפנק לפין בזמן החדריה.

מחיר: 389 שקלים

לקינקית שאוהבת משחקי שליטה

ויברטורים. סיסטרס,
Ferri/סיסטרס

הפיירי הוא ויברטור מגנטי עוצמתי לתחתונים. מדובר בביצת רטט שנצמדת לתחתונים באמצעות שני מגנטים דקים ומעוצבים, המבטיחים את הישארותה במקום המתאים. השליטה באמצעות מתג על גבי הויברטור או אפליקציה ייעודית לסלולר שלך. או של הפרטנר/ית, לשליטה מכל מקום בעולם. לבחירתך 7 מצבי רטט וניתן להכתיב מצב/ עוצמה, מקצב ואפילו להתאים לקצב של פלייליסט. המנוע חזק אך שקט, נטען ב-USB באופן מגנטי, עמיד במים לחלוטין, ובטעינה מלאה מחזיק 3.5 - 3 שעות.

יתרונות: יש למכשיר מספר עוצמות שניתנות לשליטה על ידי לחיצה על הכפתורים שעל המכשיר ,אבל הכיף האמיתי מגיע דרך האפליקציה הייעודית. המכשיר מתחבר לאפליקציה דרך בלוטות' ושם יש אפשרות לשליטה מרחוק, ידיים חופשיות, אפשר לשלוט בקצב, בעוצמה, במקצב, ואפשר אפילו ליצור preset של מקצבים ועצמות שאת אוהבת ולשמור אותו, להוסיף מוסיקה ועוד. בן/בת הזוג יכולים לקחת את הטלפון לידיים שלהם ואז את נתונה לחסדיהם. זה סקסי למי שאוהבת לוותר קצת על השליטה או שנאלצה לנהל יחסים בשלט רחוק עם מישהי שנתקע בצרפת מוכת הקורונה, לשדרוג מטורף של הפון-סקס.

חסרונות: אין ממש, מלבד הרטט החזק שלו, שלא מאפשר הפעלה דיסקרטית. המכשיר עצמו נעים למגע וקל לניקוי.

מתאים: לנשים שאוהבות משחקי שליטה, ולזוגות שאוהבים לגוון ולהתרגש, במיוחד אם אחד מהם נוסע הרבה. טוב שיהיה כזה במגירה.

מחיר: 735 שקלים

לרווקה הלוהטת שאוהבת את זה הארד-קור

ויברטורים. סיסטרס,
OG Pro 2 Suction Vibrator, של Tracy's Dog/סיסטרס

ויברטור לחדירה וגינאלית בעל זוית לעיסוי איזור הג'י, עם 10 מצבי רטט ומקצבים, מנוע עוצמתי, ומנוע מיוחד עם 10 דרגות יניקה לדגדגן. הוא מיועד לשימוש כפול של יניקה חיצונית לצד רטט וחדירה פנימית לנרתיק, אך ניתן להפעיל כל מנוע בנפרד ועל עוצמה שונה.הוא מגיע עם שלט רחוק מוזהב, מנגנון ניקוי עצמי במים (באמא שלנו) ושלישיית פקקים קטנים לכיסוי הגייני לפיית הויברטור או אפשרות ליהנות מתחושת "פימפום רוטט" על הדגדגן כאשר הכיסוי הלבן מולבש עליה.

יתרונות: זה צעצווע אידאלי לשימוש עצמי בגלל שני המנועים והגירוי הכפול, כשהשלט הרחוק מאפשר שליטה ללא מאמץ כדי להגיע לויברטור עם היד. בשל גודלו הבינוני הינו צעצוע לבית ולמגירה, ופחות ולא לנשיאה בתיק, הוא קל לניקוי ומאד עוצמתי. יש לו 10 דרגות עוצמה בכל צד, וכולן די עוצמתיות. בעוצמה הגבוהה כבר ממש קשה להתאפק.

חסרונות: חשוב לקרוא את ההוראות לפני, כי לקח זמן עד שקלטתי שצריך להחזיק 3 שניות את כפתור ההפעלה לחוץ בכדי שהמכשיר יתחיל לעבוד, אבל כשזה עובד, זה עובד בעוצמה גבוהה..מי שאוהבת מגע עדין, זה צעצוע שפחות מתאים לה. בנוסף חשוב לדעת שפית הוואקום לא ניחנה בעוצמתו של הדייסון שלך, אך היא תוספת מעניינת לחדירה.

מתאים: לאישה שאוהבת את זה הארד-קור, גם רווקה, וגם לא, כי בזכות השלט הרחוטק זה יכול להיות משחק מהנה לשניים .

מחיר: 499 שקלים (ושווה כל שקל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully