איציק זוהר, הנסיך ויליאם. גטי, רפי דלויה, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/גטי, רפי דלויה

זוג מנצח? פחות: זה מה שמשותף בין הנסיך ויליאם לאיציק זוהר

עדי דנטס

6.4.2021 / 10:12

מחקר שנעשה לאחרונה ומוכיח שהנסיך וויליאם נחשב לגבר הקירח הסקסי ביותר בעולם, הפתיע את עדי דנטס שלנו, ולה יש תיאוריה משל עצמה להציע - נשים נוטות להתבלבל בין סקסיות לבין דברים אחרים, ואם לא בדיוק הבנתן, הנה רשימה של עוד כמה גברים שנחשבים סקסיים

אז מסתבר שהנסיך וויליאם הוא הגבר הקירח הסקסי בעולם. ולא, לא מדובר ברשימת גברים סקסיים של מגזין אופנה או בידור כלשהו אלא במחקר של חברת Longevita, חברת קוסמטיקה שעושה גם השתלות שיער שיצאה במהלך שיווקי (די גאוני) שבדק את כמות האזכורים שגברים קרחים קיבלו בגוגל יחד עם המילה "סקסי".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ויליאם, מסתבר, מוזכר יחד עם המילה 'סקסי' 17.6 מיליון פעמים. לצור השוואה, מייק טייסון שהגיע למקום השני מוזכר 8.8 מיליון פעמים ואחריו משתרכים ג'ייסון סטייטם, ברוס וויליס ודווין (דה-רוק) ג'ונסון.

עכשיו, עזבו את העניין הזה שלהגיד על וויליאם שהוא קירח זה קצת מעליב בהתחשב בעובדה שהוא עובד כ"כ קשה כדי להסתיר את ההקרחה שלו, ומופרך בערך כמו להכתיר את איתמר בן גביר לדובר הקהילה הלהט"בית.

העניין החשוב כאן הוא העובדה שוויליאם, עם כל הכבוד לתואר, למעמד ולמבטא האנגלי - הוא פשוט לא סקסי. סורי שאני זאת שצועקת "הנסיך (הזה) לא צריך להיות עירום" אבל נו, מדובר באיש רגיל ומטה, עם 3 ילדים ואישה קצת טרחנית שרק במקרה מתגורר בארמון. אנחנו אפילו לא כ"כ מבינים במה הוא עובד, החלק הסקסי ביותר אצלו הוא הקריירה הצבאית שלו, משהו שאפשר למצוא ברזומה של 90% מהגברים סביבנו.

אבל וויליאם לא לבד - אנחנו מוקפות בגברים רגילים לחלוטין שנחשבים ל"נחשקים" רק כי אנחנו מסונוורות מהמעמד, מהכסף או מאיזה כתבת שער שהכתירה אותם לשווים. אז אני חייבת לסגור את הפינה הזאת - הנה עוד גברים שהם, ממש כמו וויליאם, לגמרי אובר רייטד:

איציק זוהר
לא אומרת שאני לא מבינה את האפיל של כדורגלן לשעבר עם שיזוף מושלם מדי ורעמת שיער חדשה ומפתיעה, אבל עם כל הכבוד לקריירה המפוארת ולעבר המפוקפק שעושה את זה לנשים מסוימות - מדובר בגבר בן 50 שעומד להתחתן עם בת 25 ומתנהג עד היום כאילו הוא עדיין לא כ"כ מבין מאיפה זה בא לו. גם כשהוא מוכיח שהוא "מכיר את לאורה" ועונה נכון על השאלה "מי קנאי יותר" (רמז - היא. הסבר לרמז - היא בת 25) ולאורה מסבירה לכולנו שהיא לא מוכנה שנשים ינשמו ליד הגבר שלה כי הוא כ"כ לוהט, כל מה שבא לי להגיד לה זה "שומעת, ילדה קטנה - תתקדמי. אף אחת לא הולכת לישון בלילה וחולמת על איציק שלך". אם כבר לקנא למישהו, אז לבעלה של טל גלבוע, שהוא לא רק חמוד אלא גם סובל אותה ואת האגרסיות שלה ואת העובדה שהיא חושבת שהתחת שלה הוא פאר היצירה. כי אתם יודעים מה סקסי יותר מגבר שממש משקיע במראה שלו? גבר סבלני ונחמד. נסו את זה פעם.

עומר אדם
נכון שיש לו את הצחוק החמוד הזה שמשתרבב מדי פעם לשירים ושקצת ממיס אותנו, ויש גם את העניין של הבילויים והטיסות הפרטיות והעובדה שהוא בילה את כל הקורונה בדובאי, כך שאין ספק שמדובר במישהו שיעשה לנו מלא פאן. אבל כשמתעלמים מזה, מדובר בילד מתלהב שנראה בערך כמו 80% מהגברים במדינה הזו, רק שהילד הזה ספציפית גם עושה דאווינים ומסתובב עם פמליה שאת צריכה להיות נחמדה אליה. וחכי, אחרי שתעברי אותו את תצטרכי גם לעבור אותם, ואין סיכוי שהם יאהבו אותך כי את תרחיקי מהם את התרנגול שלהם שאולי לא מטיל ביצי זהב, אבל מטיל גם מטיל טיולים על יאכטות. אז תתכונני לדרמה.

עידן חביב
אני מבינה את הקטע של עידן. הוא נראה טוב והוא גם שר יפה. אבל עם כל הכבוד לקול הנחמד ולעיני הכלבלב, מדובר ברווק בן 41 שכל מה שהוא יכול להציע לך זה דייט בשקיעה ובעיות מחויבות. לא יודעת למה, אבל גברים בני 40 פלוס שעדיין תקועים בשלב שבו הם חושבים שלנגן לך על גיטרה ולדבר על הבעיות הרגשיות שלהם זה סקסי, עושים לי את זה בערך כמו גברים שמסכימים לשלם חצי חצי בדייט ראשון "כי הם פמיניסטיים". אתם יודעים מה הרבה יותר סקסי? תלוש משכורת, משכנתא וארון שבו יש משהו פרט לטי-שרטים שחורים שעברו 800 כביסות. סורי עידן, אבל אם יש לך איזה חבר רו"ח שמחפש להתמסד אנחנו לגמרי נעדיף אותו עליך. גם אם הוא בכלל לא יודע לפרוט על גיטרה.

אסיף אלקיים
אחחח.... גברים עם עיניים כחולות, אופנוע ופק"ל קפה... החלום הרטוב של כל בחורה אחרי צבא. הבעיה עם אסיף היא העובדה שמרוב שהוא מחובר לרגשות שלו ולכך שהוא אדם נורא עמוק ומיוחד, שזה קצת מרגיש כאילו לא נשאר מקום לאף אחת אחרת בתוך הדבר הזה. זו הבעיה עם גברים רגישים - אולי הם עדיפים על הבבונים שחושבים שאינטימיות זה להפליץ לך על הראש, אבל כשצוללים אל תוך הרגש שלהם מגלים תמיד שהם מאוהבים בעצמם הרבה יותר ממה שהם אי פעם יהיו מסוגלים להתאהב במישהי אחרת, ושאת אף פעם לא תהי עמוקה מספיק כדי להבין את המורכבות הכל כך מעודנת של הנפש שלו. איזה מזל שאלו מאיתנו שמבינות מה טוב להן לעולם גם לא ינסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully