Extreme Sisters. TLC, אתר רשמי
אתר רשמי/TLC

הכירו את האחיות שחולקות תחתונים, מברשת שיניים ומיטה - לצד בעלה של אחת מהן

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 11:04

האחיות קנדס-ברוק וקנדס-ביילי כל כך קרובות אחת לשנייה שהן מסרבות להפסיק לישון יחד באותה המיטה, על אף שאחת מהן נשואה. הבעל מודה שהוא מרגיש לא בנוח כשאשתו ואחותה ישנות לצידו

טריילר לתוכנית Extreme Sisters/TLC

תכנית חדשה של רשת TLC בשם Extreme Sisters חושפת אחיות בעלות קשר הדוק במיוחד אחת לשנייה, עד כדי כך שחלקן נאלצות (או בוחרות) לחלוק את אותו הגבר. כך למשל האחיות קנדס-ברוק וקנדס-ביילי, להן יש קשר כה חזק שהן ממשיכות לישון באותה המיטה - על אף שאחת מהן נשואה. כלומר, בעלה של אחת מהאחיות נאלץ לישון עם אשתו ועם אחותה באותה המיטה, מה שגורם למתחים רבים ביחסים ביניהן, כך הן מעידות בתכנית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האחיות התאומות הקרובות בעולם שישנות עדיין באותה המיטה. TLC,
האחיות שעושות הכל ביחד/TLC
האחיות התאומות הקרובות בעולם שישנות עדיין באותה המיטה. TLC,
הן אפילו ישנות באותה המיטה יחד עם בעלה של אחת מהן/TLC

האחיות מספרות בתכנית כי הן גם חולקות את אותן מברשות שיניים, תחתונים וסכיני גילוח לרגליים. ברוק סיפרה: "אנחנו חולקות סכיני גילוח, לפעמים מברשת שיניים, תחתונים - אבל מי לא? איזו אחות לא חולקת תחתונים? כשגדלנו חלקנו את אותו החדר, תמיד היינו ביחד ותמיד ישנו באותה המיטה".

מסתבר שעד היום קשה להן לשנות את ההרגלים, כפי שביילי סיפרה: "אנחנו עדיין עושות את זה. אנחנו עדיין חולקות את אותה המיטה". ביילי ישנה עם ברוק ובעלה, כשהבעל הממורמר הודה כי קבלת הפנים של גיסתו "הייתה מעבר למה שציפה לה". ברוק מודה שהיא מרגישה קרועה בין שני יקיריה. היא התייפחה בתכנית: "אני לא רוצה לבחור בין בעלי לאחותי הקטנה". הפרק ישודר ב-25 באפריל ברשת TLC.

האחיות התאומות הקרובות בעולם שישנות עדיין באותה המיטה. TLC,
הן חולקות גם תחתונים ומברשת שיניים/TLC
האחיות התאומות הקרובות בעולם שישנות עדיין באותה המיטה. TLC,
ברוק מספרת שהיא נקרעת בין בעלה לאחותה/TLC

בתוכנית משתתפות גם האחיות התאומות הזהות בריטני ובריאנה דין הנשואות לאחים התאומים הזהים ג'וש וג'רמי סאליירס, עליהן סיפרנו לכם בעבר. גם האחיות התאומות אנה ולוסי ד'קינוק, 34, השתתפו בתכנית וסיפרו שהן כל כך קרובות שהן חולקות את אותו בן זוג במשך 8 שנים. הן סיפרו: "בן זוג משותף עבורנו פירושו שנזכה להיות ביחד כל הזמן. אין שום קנאה במערכת היחסים הזו. כאילו, אם בן מנשק את אנה הוא מנשק אותי מיד אחרי".

ככה זה נראה בסדרה:

האחיות בריטני ובריאנה דין לצד בעליהן. הן גם נכנסו להיריון יחד

האחיות אנה ולוסי ד'קינוק

הווארד לי, נשיא TLC, אמר בהודעה לתקשורת: "קיום משפחה מלוכדת זה משהו שרוב האנשים שואפים אליו וב-TLC אנחנו אוהבים לחקור מערכות יחסים מכל הסוגים. בתכנית נציג קבוצות של אחיות בלתי נפרדות שקשריהן גולמיים, כנים ואולי מעט לא שגרתיים. קירבתן מביאה את משמעות אחוות האחיות לרמה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully