גווינית' פלטרו בפרסומת של GOOP. GOOP, אתר רשמי
אתר רשמי/GOOP

הן נראות ככה בגיל 50 - ביררנו לך בדיוק למה וכמה זה עולה

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 10:47

זה לא סוד שסלבריטאים מהווים עבורנו מודל לחיקוי, ושהטיפולים שהם בוחרים לבצע, גורמים לכולנו לחפש אותם גם אצלנו. שנת 2021 מביאה עמה טרנדים וחידושים רבים בתחומי הפלסטיקה והאסתטיקה, אספנו עבורכם את הטיפולים של כמה מסלבריטאי העל

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג/GOOP

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קים קרדשיאן, 40 - גלי רדיו

למרות הכחשותיה על מספר לא מבוטל של הליכים אסתטיים שעברה, קים שיתפה את 200 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בטיפול שעברה בטכנולוגיית ה- MORPHEUS8 Body - טיפול באנרגיית גלי רדיו RF פרקציונלים מבית חברת InMode למיצוק הידוק וחידוש העור, לא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי, ועם תוצאות אופטימלית לטיפולי הגוף ללא סיכונים. הטיפול מעודד ייצור קולגן בשכבת הדרמיס, מיועד להעלמת סימני מתיחה, טיפול בצלוליט ושיפור מרקם עור רפוי. הטכנולוגיה משלבת מיקרו מחטים ייחודיות החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור. ההתוצאה: העור נראה מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר באופן טבעי. מתאים לטיפול באזורי הבטן, זרועות, ירכיים, ברכיים וישבן. להשגת תוצאה מקסימלית בטיפול זה יש לבצע סדרה של טיפולים.

מחיר: כ-3000 שקל לטיפול

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גווינת' פאלטרו, 48 - Xeomin

Xeomin הוא הבוטוליניום טוקסין הטהור ביותר, כי הוא מכיל רק את החומר הפעיל ללא מעטפת חלבונים, ולכן אין חשש מפיתוח נוגדנים שיכולים להוביל לעמידות לחומר אחרי מספר טיפולים. בראיון למגזין הרפר בזאר אמרה פאלטרו "הרבה נשים מצליחות בהוליווד מונעות מכך שהן לא מספיק טובות, ולכן אנחנו מנסות להוכיח לעצמנו משהו... להודות בהזרקות זה כמו להודות בפגיעות. אני חושבת שלפעמים יושר נתפס כחולשה ... נראה שיש הרבה סטיגמות סביב הזרקות. " פאלטרו לא רק מודה שביצעה הזרקות - היא פשוטו כמשמעו הפנים והשגרירה של Xeomin, זריקה נגד קמטים שאושרה על ידי ה- FDA. בראיונה אמרה כי היא מקווה לשנות את השיחה על הזדקנות, ולהיות שקופה לגבי הטיפולים שהיא עושה זה חלק מכך.

מחיר: החל מ-800 לאיזור

פאולה עבדול, 58 - FaceTite

הטיפול הזעיר-פולשני היחיד שניתן להשוות לניתוח מתיחת פנים, אבל ללא זמן החלמה ממושך וללא צלקות. הוא תפס תאוצה בעולם תחת 'הטיפול של פאולה עבדול'. זהו טיפול שמשווה שיפור דרמטי למרקם העור באזור הפנים והצוואר, בהמסת שומן, ובהידוק רפיון ומתיחת סנטר כפול - טיפולים שעד כה בוצעו בניתוח בלבד. פאולה עבדול, השחקנית והרקדנית, כאחת שרגילה להופיע על במות ענק, תמיד השקיעה בגופה ושרירי הבטן שלה יוכלו להעיד על כך. אך בגיל 57 הכירה בכוחו של כוח המשיכה: "אני יכולה להתאמן כמו כל אחד אחר, אבל ככל שמזדקנים יש מידה מסוימת של טון וצורה שיכולים להיות לך".

בריאיון שנערך עם עבדול במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה, שיתפה עבדול כי רצתה עור חלק ומוגדר וחיפשה מה יכול לענות על הדרישה, ולכן החיבור הזה היה מאוד טבעי. לדבריה "זו טכנולוגיה שמתאימה בדיוק לאנשים כמוני שמבחינים בהשפעות הבלתי נמנעות של הזדקנות טבעית". בנוסף סיפרה כיצד התעצם הביטחון העצמי שלה לאחר הטיפולים בטכנולוגיה החדשנית ואף הגדירה את הטיפולים שעברה כ"גיים צ'יינצ'ר". משווק בישראל על ידי חברת אומגהמדיקס.

מחיר: 15000 לסדרה

פייס טייט לפני ואחרי. dr.sabbio,
לפני ואחרי סדרת טיפולי-פייס טייט/dr.sabbio

ג'ניפר אניסטון, 52 - מיצוק צוואר

בריאיון למגזין InStyle נשאלה אניסטון כיצד שומרת על עור פנים זוהר וצעיר, ולדברי הכוכבת, Ultherapy הוא הטיפול שהיא אוהבת. מכשיר הUltherapy מבוסס על גלי אולטרסאונד ממוקדים - מצליח לתת מענה בפעם אחת! בטיפול אחד! המכשיר מהווה פריצת דרך מאחר ועד היום לא היה טיפול שאינו כירורגי לאזור הצוואר.

טכנולוגיית גלי אולטרסאונד ממוקד יוצרת את אפקט הכיווץ המדמה מתיחת פנים והרמה של העור תוך עידוד ייצור קולגן חדש ובריא בגוף וחיזוק הקולגן המוחלש.הטכנולוגיה מיועדת לטיפול מתיחה, חידוש והצערת העור באופן מדויק מבלי לפגוע ברקמות אחרות, ללא זמן החלמה כלל, ולצד תוצאות מרשימות. אף שהתוצאות של הטיפול אינן זהות לאלה של מתיחת פנים, הוא מספק חלופה מצוינת ומלהיבה למי שאינה מוכנה עדיין לניתוח, או למטופלות המבקשות להאריך את האפקט של הניתוח.

מחיר: 6000-1000 לטיפול, תלוי בגודל האזור

ג'ורג' קלוני, 59 - ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים נועד להקנות מראה עיניים פתוחות, ערניות, ובכללי מבט רענן וצעיר. זה הליך בו מסלקים את השומן סביב העיניים, מעניקים מתיחה ומראה חדש של המבט שלהם, מה שמשדרג את כל לוק הפנים באופן חד משמעי. בעקבות ההטבה שניתוחים אלה מקנים למראה הפנים מבלי ליצור מראה "משופץ", הם פופולריים גם בקרב מפורסמים שמעוניינים לשמור על מראה רענן, ערני וצעיר. בין המפורסמים שעברו ניתוח הרמת עפעפיים ניתן למנות את השחקנית והדוגמנית לשעבר קמרון דיאז ששומרת על מראה צעיר בשנות הארבעים שלה והשחקן ג'ורג' קלוני בן ה-59 שהודה בכך בראיון והוסיף "אני חושב שזה חשוב להיראות ער".

ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר כי עפעפיים צנוחים לא ניתן כמעט להסתיר, והם משווים לפנים מראה עייף ועצוב. לאחרונה מתבצעת טכניקת טיפול חדשה בעפעף התחתון, אותה מבצעים רופאים מומחים רק על ידי חתך קטן מתוך העפעף עצמו שאינו מותיר צלקת ומטרתו למנוע סיבוכים אסתטיים שקשורים בטכניקה המסורתית. בחדירה זו לעפעף מסירים את שלושת מדורי השומן -אלו הגורמים לשקיות - וזה סוד השיטה הזו למעשה. מומלץ לבצע הליך כזה בגילאים צעירים על מנת להימנע מעודפי העור שידועים בגנטיקת המטופל ובאפשרותו למנוע. ההליך נעשה כיום בהרדמה מלאה ולרוב אורך כשעה. נכון להיום, זוהי הדרך המוצלחת ביותר לשחזור קווי המתאר של העפעפיים העליונים והתחתונים.

ניתוח עפעפיים - כ-13000 שקל

מריה קארי, 52 - הקפאת שומן

הקפאת שומן אינה טרנד חדש כבר, אולם היא שומרת על מקומה בראש טבלת הביקושים כבר מספר שנים, מדובר בטיפול שכבר צבר פופולריות רבה ונחשב הקל והמועיל כיום להיפטר ממצבורי שומן ללא ניתוח וללא טיפולים פולשניים. בזמנו, זמן קצר לפני שהמכשיר נחת בישראל, דווח באתר הרכילות הבינלאומי Rader על מי שידועה כזמרת מצליחה ושופעת , מריה קארי - ששמה סוף למצבורי השומן בגופה באמצעות טיפול הקפאת תאי שומן. מקורב לקארי מדווח לאתר כי דאגה לשלב דיאטה בריאה והקפאת שומנים יד ביד וכך נפטרה מהם בתהליך טבעי עד שהגוף דאג לסלקם סופית. והתוצאה? 20 ק"ג פחות.

ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, ומי שהיה מהראשונים בישראל לבצע הקפאת שומן שאושרה על ידי הFDA באמצעות מכשיר הקולטק מסביר איך מתבצע הטיפול: "הרעיון המדעי שמאחורי המכשיר, מבוסס על העובדה שתאי השומן התת-עוריים נוטים להתפרק כאשר הם נחשפים לקור מאחר והם רגישים יותר לקור משאר רקמות הגוף. לכן, אלו יהרסו די בקלות תחת קור הדרגתי ובאופן סלקטיבי, ולעומתם הרקמות הרגילות (כלי דם, עור, עצבים או שרירים) אשר אינן מגיבות לקירור באותה מידה וכך לא נפגעות במהלך הטיפול. הטיפול בעל פרופיל בטיחותי גבוה במיוחד. במהלך הטיפול יתבצע קירור הדרגתי של האזור הנבחר, תוך ששכבת השומן המצויה תחת העור מתפרקת ומופרשת החוצה מהגוף בתהליך טבעי של מערכות הלימפה והדם בתוך כ-6 שבועות".

הקפאת שומן - סדרת טיפולים של הקפאה ומיצוק כ-6000 שקל לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully