זוג מקיים יחסי מין. Aloha Hawaii, ShutterStock
ShutterStock/Aloha Hawaii

כניסה מרשימה: 11 טכניקות חדירה שכולם פשוט חייבים להכיר

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 11:26

ההנאה המינית הנשית היא סוג של תעלומה שעדיין לא פוענחה, אבל ככל שהעולם נפתח לשיח על הנושא, דברים מתחילים להתגלות. מחקר חדש מגלה את ארבע הטכניקות הכי נפוצות שנשים משתמשות בהן כדי להעצים את ההנאה מחדירה

סקר בקרב עשרת אלפים נשים נערך על ידי אתר החינוך המיני OMGYES, רק כדי להגיע למסקנה הברורה מאליה שהאורגזמה המהירה ביותר היא זו שמושגת על ידי גירוי הדגדגן. ואחרי שזה נאמר, יש נשים שמסוגלות לגמור מחדירה, והשאר יכולות ליהנות ממנה מספיק כדי להעצים את האורגזמה שלהן. מגזין מארי-קלייר מדווח על תוצאותיו של המחקר של אוניברסיטת אינדיאנה, שבדק ומצא את ארבע הטכניקות מעצימות האורגזמה בהן משתמשות רוב הנשים. המחקר, שדגם 4270 נשים בין הגילאים 18 ל-93, חושף מהן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מסתבר ש-87 אחוזים מן הנשים משתמשות בטכניקה שנקראת angling, ולפי מארי קלייר, שלושת השיטות האחרות גם הן בשימוש די נרחב. שיטת ה-rocking גם היא פופולרית למדי - 76.4%, שיטת pairing גם היא קיבלה הצבעה נלהבת (כן, זה משחק מילים מכוון) עם נתון של 69.7%, ו-83% עושות את מה שנקרא shallowing. רוצים לדעת עוד? הנה פירוט של כל שיטות החדירה הפופולריות:

Shallowing
"שטחנות" היא התרגום המילולי למושג הזה, והכוונה כמובן לחדירה שטחית. מה זה אומר? בדיוק מה שאתם מבינים - רק הקצה. מסתבר שכמה הסנטימטרים הראשונים יש רגישות גבוהה יותר כי רוב העצבים נמצאים שם, ולחלק מהנשים משחק עדין באיזור יכול להועיל עד מאד, מה גם שקצה הפין גם הוא רגיש מאד, אז ווין-ווין.

Pairing
טכניקת ה"מקביליות" היא מקבול של שתי פעולות בו זמנית כדי להעצים את האורגזמה. ספציפית מדובר על נשים שאוהבות גם מגע בדגדגן, בין אם של עצמן, של בני הזוג או של צעצועי מין, תוך כדי החדירה.

Angling
כדי למצוא את הזוית הנכונה לחדירה, האישה צריכה לבצע שורה של תנועות כדי לייצר אופטייזציה של ההנאה שלה על ידי הזזת האגן, הרגליים, או הצמדת שני אגני הירכיים להעמקת החדירה ולהגברת החיכוך בדגדגן.

Rocking
שם התנוחה הזאת מרמז על יציבות, ואכן, מדובר בטכניקה של תזוזה מינימלית. במקום תנועה מתמדת החוצה ופנימה, הזוג נשאר צמוד, וכך נוצר חיכוך תמידי עם הדגדגן. התנוחה הזאת גם מקלה על האישה לכווץ את השרירים הטבעתיים, פעולה שבפני עצמה היא מקדמת אורגזמה.

Deep-End
זה לא מושג משיעור צלילה, אלא טכניקה שבה האקט מתחיל רק כאשר הגירוי כבר במצב מאד מתקדם. זמן מועט לפני השיא מתבצעת חדירה עמוקה וחיכוך של נקודת הג'י, להשגת אורגזמה נרתיקית עוצמתית.

Adding
ובכן, כאן מדובר על נשים שזקוקות לתחושת מלאות מאד אינטנסיבית כדי להגיע להנאה מקסימלית, וכאן פשוט מוסיפים עוד משהו לתוך הוגינה כדי "להשלים את החסר" - עוד אצבע, ויברטור קטן (או גדול) - תהיו יצירתיים.

Booty
כשמה כן היא - טכניקת ה"בוטי" היא שילוב של משחקים אנאליים לצד החדירה. סוג המשחק תלוי בהעדפה שלכם. זה יכול להיות ידני, על ידי רימינג (זה עם הלשון) או על ידי צירוף אביזר כגון באט-פלאג, חרוזים אנאליים, ועוד.

Renewing
הטכניקה הזו מתבססת על שחזור הרגע הראשון והמרגש של החדירה לאורך כל האקט. את האפקט הזה משיגים על ידי יציאה מתמשכת וחדירה מחודשת, במקום השגרה הרפטטיבית של הפמפום, או בנוסף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

G-regions
מציאת נקודת הג'י היא משימה מסובכת בפני עצמה, וחלק מהסיבה היא שאף אחד לא יודע איפה זה. אז במקום להמשיך ולחפש, הנה מה שתעשו. תתמקדו רק בדופן העליונה של הוגינה, לא בנקודה ספציפית דמיונית - רצוי לגרות את כל האיזור, עד שמרגישים את נקודת הג'י משנה את גודלה ומתחילה לבלוט החוצה. אפשר לתרגל עם צעצוע מותאם, או עם בני הזוג הסבלניים שלכם.

Flexing
שיטה שמצריכה שרירי רצפת אגן של מורה לפילאטיס, והיא למעשה ניהול החדירה על ידי הנחדרת באמצעות לחץ פנימי שהיא יוצרת כאשר היא מכווצת את שריריה באופן רצוני וכך מגיעה לאורגזמה, או לכל הפחות מעצימה ומאריכה אותה.

Broadening
ה"הרחבה" היא הפעלת לחץ על הדגדגן באמצעות שטח פנים רחב/עבה כמו אביזר מתאים, שתיים-שלוש אצבעות, או לשון רחבה שמונחת מלמעלה למטה ומפעילה על הדגדגן לחץ כלפי מטה. שיטת ההרחבה עובדת טוב יותר אצל הרבה נשים, בניגוד לאצבע האחת שנוטים להשתמש בה בדרך כלל, או אפילו קצה הלשון. נסו ותיווכחו.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully