הפתק שחשף את החברה הבוגדת. kingmal_27/Tiktok, צילום מסך
צילום מסך/kingmal_27/Tiktok

החברה הבוגדת נחשפה - בזכות רעיון גאוני של הסטוץ שלה

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 23:19

גבר אלמוני זכה לשבחים ברשת לאחר שהצליח לחשוף בדרך מאוד יצירתית את הדייט שלו, שאחרי שבילו לילה סוער סיפרה למחרת בבוקר שיש לה חבר. ככה הוא עשה את זה

הפתק שחשף את החברה הבוגדת. kingmal_27/Tiktok, צילום מסך
הפתק שחשף את החברה הבוגדת/צילום מסך, kingmal_27/Tiktok

מה אתם הייתם עושים אילו הייתם מגלים שלדייט איתו העברתם את הלילה יש חבר/ה? זה בדיוק מה שקרה לבחור אלמוני אחד שיצא לדייט מוצלח שהסתיים במיטה - רק כדי לגלות בבוקר למחרת שלבחורה איתה הוא שכב יש בן זוג - ושהוא בעל כורחו לקח חלק בבגידה.

בעוד שרבים היו פשוט קמים והולכים (או אולי אפילו נשארים לעוד קוויקי), הבחור החליט לחשוף את פרצופה של הבוגדת בפני החבר שלה - בדרך יצירתית שזכתה לשבחים ברשת.

כדי להבטיח שהגבר הנבגד ידע על מעשי חברתו, הוא כתב לו פתק והסתיר אותו במקום שאין סיכוי שהיא תשים לב אליו. הבחור החכם הגיע למסקנה מהירה שהדרך היחידה לשלוח לחבר הנבגד מסר מבלי שהחברה תראה אותו היא להסתיר את הפתק מתחת למושב האסלה, כי אין שום סיבה שהיא תרים אותו ותמצא אותו. כשהגבר הנבגד חזר לביתו וניגש לשירותים - ציפתה לו שם הפתעה כואבת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ככה הוא גילה את האמת:

החבר הנבגד שיתף את הפתק בטוויטר וכתב: "האישה שלי בגדה בי בזמן שהייתי מחוץ לעיר והבחור שהיה איתה השאיר לי את הפתק הזה מתחת למושב האסלה...". בפתק נכתב: "הבחורה הזאת אמרה לי שיש לה בן זוג רק בבוקר למחרת. מצטער שאני מבשר לך את זה ככה, אבל אני הייתי מעדיף לדעת אם הייתי במקומך. מצטער אחי".

הפתק פורסם גם בטיקטוק, שם הוא הפך לויראלי, כשרבים שיבחו את הגבר על התושיה שהפגין. "וואו, אין סיכוי שהייתי חושב על זה, זה גאוני", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "מעכשיו אני הולך להשאיר ככה פתקים לשותף שלי כשלא ארצה שהשותפה השלישית שלנו תדע על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully