אחים חורגים שהם גם בני זוג. TikTok/@scarletvass, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@scarletvass

נפרדה מבן זוגה ויוצאת עם החבר הכי טוב שלו - שהוא במקרה אחיה

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 10:22

אהבתה החדשה של כוכבת הטיקטוק סקרלט ואס זכתה לתגובות מעורבות, לאחר שחשפה שהחתיך איתו היא מתנשקת בסרטונים שלה הוא לא פחות מאחיה למחצה, אבל להם זה לא מזיז: " זה לא משנה שיש לנו את אותה אמא. לא איכפת לי. אני אוהבת אותו"

כשנמצאים במערכת יחסים ארוכת טווח, זה נורמלי לפזול לפעמים הצידה ולפתח קראשים על חברים של בן/ת הזוג שלכם. המקרה של כוכבת הטיקטוק סקרלט ואס יוצא דופן. בתקשורת האוסטרלית דווח שהיא התאהבה בחבר הכי טוב של בן הזוג שלה מזה 7 שנים - רק שהוא במקרה גם אחיה החורג, פרט מידע שהרים גבות אצל רבים מהעוקבים שלה - בייחוד כשגילו שהוא לא סתם אח חורג, אלא שיש להם אם משותפת, כלומר שהם אחים למחצה.

כוכבת הטיקטוק חשפה שהחלה לצאת עם אחיה הדוגמן, טאיו ריצ'י. מוקדם יותר השנה, בני הזוג המתארים עצמו כ"אחים חורגים שמאוהבים לגמרי אחד בשני" בביו שלהם בטיקטוק, שיתפו שני סרטונים בהם הסבירו כיצד הם הגיעו זה לזרועות זו. לדבריהם הכל התחיל בהלצה, כשסקרלט קיבלה "חובה" לנשק את החבר הטוב ביותר של החבר שלה, אחיה החורג, במשחק "אמת או חובה".

על אף שנראה בהתחלה כי היא מסרבת לאתגר, היא נענתה לו כשדווקא החבר שלה היה זה ששכנע אותה לעשות זאת, כל עוד הם "יעשו את זה מהר". בתגובה טאיו פתח את הקפוצ'ון כדי להראות שהחבר הוא "לא היחיד שיש לו שרירי בטן" ולקח את סקרלט לזרועותיו. באופן מפתיע סקרלט הלכה על זה בגדול - ונישקה אותו נשיקה לוהטת. בסרטון נוסף היא עשתה זאת שוב על אף שטענה כי אחיה אינו הטעם שלה. מאז הם ביחד.

ככה זה התחיל:

@tayoandscars

i fell in love with my bf's best friend, who happens to be my step bro ?

♬ original sound - Tayo and Scars
@tayoandscars

step siblings should deserve the right to fall in love

♬ original sound - Tayo and Scars

בסרטון אחר ששותף בעמוד הטיקטוק המשותף שלהם, שאלה סקרלט את אחיה (לו היא קוראת אחי החורג) מה הוא ירצה לעשות ביומו האחרון על פני כדור הארץ והוא השיב: "אותך. הייתי מכניס אותך להיריון". "אממ, אתה אחי החורג," ענתה סקרלט. "זה די דפוק". הוא המשיך: "למה את צוחקת? אני יודע מה אני רוצה ואני תמיד מקבל את מה שאני רוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וכך הם חוגגים את מערכת היחסים השנויה במחלוקת שלהם:

@tayoandscars

My step brother wants to impregnate me !?! ??

♬ original sound - Tayo and Scars
@tayoandscars

we are just step siblings that have too much fun

♬ оригинальный звук - ddantata
@tayoandscars

Just so in love with my step sibling ❤️

♬ original sound - Tayo and Scars

לבני הזוג יש במשותף בכל חשבונות הטיקטוק שלהם מעל למיליון עוקבים והם מספרים שהם סופגים הרבה ביקורת על הקשר שלהם - בייחוד אחרי שאמרה באחד מהסרטונים: "כולם צולים אותנו ברשת בגלל שאנחנו מאוהבים - אבל זה לא משנה שיש לנו את אותה אמא. לא איכפת לי. אני אוהבת אותו",

מיותר לציין כי מערכת היחסים בין האחים עוררה תגובות קשות מצד מרבית הצופים. "זה מוזר, לא משנה איך תסתכלו על זה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה פשוט לא בסדר. אין הצדקה לזה". מנגד היו כאלה שהטילו ספק באמיתות הסיפור שלהם ובעובדה שהם אחים חורגים וחושבים שהם סתם מנסים למשוך תשומת לב ברשתות החברתיות, בייחוד מכיוון שסקרלט היא שחקנית שכיכבה בסדרה האוסטרלית "שכנים" במשך שנתיים אולם מאז לא ממש משיגה עבודה במשחק והיא מתפרנסת מהרשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully