יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' באירוע שבתרבות בחדרה ב-23 במרץ 2019. שלומי גבאי
שלומי גבאי

גם שלי יחימוביץ': "הוא משך אותי וצבט בציצי שלא היה לי"

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 13:33

שרשור הוידויים בחשבון הטוויטר של צעדת השרמוטות הפך ויראלי כאשר מאות נשים וגברים סיפור על הפעם הראשונה ואת הגיל שבו היו כאשר הוטרדו מינית בפעם הראשונה. גם שלי יחימוביץ' שיתפה בסיפור מחריד

ביום שישי עלתה בחשבון הטוויטר של צעדת השרמוטות הבקשה הזאת לשיתוף: "באיזה גיל היית כשעברת הטרדה מינית בפעם הראשונה?". היום, רק יומיים אחרי, הציוץ הזה הפך ויראלי כל כך שאפילו שלי יחימוביץ' מופיעה בו עם סיפור מחריד משל עצמה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"בגיל חמש, בברית של אחי האמצעי, בבית" היא כותבת "קרוב משפחה מבוגר ארב לי במחבוא שנוצר מאחורי דלת פתוחה וצבט לי בציצי שלא היה לי. פרצתי בבכי והוא חמק מיד. כששאלו אותי למה אני בוכה אמרתי שזה בגלל שרציתי אחות ולא אח. ודווקא כן רציתי אח".

בשרשור המחריד מופיעות המוני תגובות וסיפורים, ולא מעט מהן של גברים שהוטרדו וגרוע מכך. דויד מספר: "לא הראשונה, אבל בגיל 23 הומו אחד מהלימודים היה מטריד מינית בצורה הכי קיצונית שיש, הצעות מגונות וניסיונות חוזרים לגעת ללא הסכמה. שיחקתי אותה צוחק אבל הייתי מעדיף לתת לו נבוט בראש. בדיעבד אני חושב שזה חשוב שהומואים יטרידו סטרייטים, כדי שנבין מה נשים עוברות, אז תודה לך ר'".

יוכי: "משהו כמו 9. היה סוטה שכל פעם שעברתי בדרך למכולת היה מוציא את הבולבול מאונן וקורא לי. יום אחד החלטתי שנמאס לי (גדלתי קצת בת 10) לקחתי אתי טרמוס עם מים חמים, כשקרא לי התקרבתי ושפכתי עליו את המים החמים הוא התחיל לצרוח אשתו יצאה, וכשראתה את בולבולו בחוץ הכתה אותו.
אחרי זה לא הופיע"

אישה אנונימית "כיתה ב', עומדת לחצות את הכביש בדרך לחוג בלט כשעוצרת לידי מכונית, הנהג עם הזין בחוץ שואל אותי איפה המתנ"ס ומבקש שאעלה לאוטו להסביר לו. לא עליתי, תודה לאל ולחינוך של ההורים."

שלי יחימוביץ. טוויטר, צילום מסך
הסיפור של שלי יחימוביץ'/צילום מסך, טוויטר

גם אני אשתף בסיפור שלי: בגיל 10 כשטיילתי עם הכלב שלי בשכונה שגרתי בחיפה, ניגש אלי גבר זר וביקש שאעזור לו למצוא את החיה הורודה שלו, שאבדה. בעודי שואלת אותו איך היא נראית הוא גרר אותי לשיחים והוריד את המכנסיים בעודו מחזיק אותי בזרוע בחוזקה. צעקתי לכלב שלי, דוברמן, ואלוהים יודע מה היה קורה לולא הוא היה מגיע במהירות.

לכל אישה שאני מכירה יש סיפור כזה או אחר, כולם מחרידים ודוחים באותה המידה. מאות סיפורים פורסמו רק מבשרשור הזה, מה שרק מדגיש את גודל התחלואה בחברה שלנו, ואת הסכנה שאורבת לילדים שלנו. אז אם גם לכם יש צורך עז להילחם באלימות מינית, כנסו לכאן, ואם גם אתם רוצים לשתף בסיפור שלכם, תעשו את זה - זה לא משנה את המציאות אבל זה משחרר, וגם - עושה טוב על הלב לדעת שאת/ה לא לבד. אתם/ן לא לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully