מעיין האושר והכושר. יח"צ,
יח"צ

גירעון קלורי בדרך להרזייה: שילובי מזון שיעזרו לך להגיע אל היעד

בשיתוף מעיין האושר והכושר

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 10:37

מעיין לביא מ"מעיין האושר והכושר" פיתחה שיטה ייחודית. בזכות שילובי מזון נכונים, היא מייצרת גירעון קלורי, במקום לקחת למתאמנות שלה את האוכל מהצלחת. התוצאות מדהימות והיא והלקוחות המרוצות הגיעו לאולפן כדי לספר עוד

בווידיאו: הכירו את שיטת ההרזייה הייחודית של מעיין לביא/אולפן וואלה!

אחת הבעיות המרכזיות ממנה רבים סבלו במהלך שנת הקורונה החולפת הייתה עלייה במשקל. הבעיה הזו נולדה ממגוון סיבות, כמו שהות ארוכה מהרגיל בבית, לחץ וקשיים נוספים. כמובן שעם או בלי קשר לקורונה - נושא הבריאות והמשקל משמעותיים מאוד לכולנו וכדי להרחיב בנושא ולספר על שיטת הרזייה ייחודית וחדשה שפיתחה, הגיעה לאולפן מעיין לביא, מ"מעיין האושר והכושר".

מה הוביל אותך לתחום הזה?

"קודם כל, החלום. רציתי לעסוק בכושר ואורח חיים בריא ולעזור לאנשים, להצליח להשפיע עליהם. אבל לא תיכננתי להצליח לפתח שיטה ולהגיע לאן שהגעתי".

המילה "דיאטה" מלחיצה לפעמים, נכון?

"כן, היא מפחידה. המחשבה הראשונה היא בדרך כלל 'מה אני צריך לעשות עכשיו? איזה עול' וזה מצריך תכנון מוקדם. אני רציתי להוריד 30 ק"ג והתחלתי לנסות כל מיני דברים, עד שפתאום ראיתי שאני מתחילה לעשות שילובים נכונים של אוכל רגיל, כזה שיש לכולנו בבית. איך זה אפשרי? בזכות השילובים. יש לי את הידע והיכולת לכוון אנשים ולהסביר לאיזה אוכל יש יותר אחוז שומן ולאיזה פחות. כשאני עושה את הצירופים וההכוונה הנכונה עם כל סוגי המאכלים, נוצר גירעון קלורי ויש ירידה במשקל. אפשר אפילו לשלב פיצה והמבורגר ועדיין לרדת במשקל, וזה בא במקום מתכונים מסובכים או בעיות כשאנחנו לא בדיוק עם האוכל הרגיל שלנו, למשל בנסיעות לחו"ל. עברתי המון שיטות וניסיונות ואף פעם לא הצלחתי לשמור על רצף, אבל בזכות השיטה שלי זה קורה כבר 20 שנה. אני לא עולה יותר במשקל בעזרת השיטה הזו".

איך את מתפעלת את השיטה?

"יש לנו קורס דיגיטלי, ולקוחות מכל הארץ שאיתנו באונליין. לכל אחת יש שיחה אישית איתי, שקילה, כולן בקשר. ויש גם קבוצת ווטסאפ בה כולן תומכות ושואלות ומה שהכי כיף - זה קל, פשוט וכולנו זמינות אחת לשנייה".

למעיין הצטרפו באולפן גם שלוש לקוחות מרוצות, שנעזרו בשיטת ההרזייה שלה. דניאל לוי העידה: "ראיתי בפייסבוק חברה שלי, שאוכלת פלאפל, משהו שלא הרשתי לעצמי בחיים והתקשרתי למעיין". נוף, שירדה למעלה מחמישה ק"ג בחודש הראשון של התהליך, סיפרה: "השיטה מדהימה. עליתי במשקל בקורונה ומעיין עוזרת, זמינה, הולכת יד ביד. כל יום היא שואלת מה אכלתי ואיך אני".

גלי בוטוקס הוסיפה: "במשך 10 שנים הייתי שמנה ומאוד סבלתי מזה, לא חייתי עם זה בשלום. במקרה רץ לי בפייסבוק סרטון של מעיין והגעתי אליה לאימון. אהבתי מאוד את השיטה וירדתי כמעט 24 ק"ג, אחרי שלוש לידות. היתרון בשיטה של מעיין היא שהיא לא לוקחת לך את האוכל. האוכל נשאר איתך ואדם שמן לא רוצה שייקחו לו את האוכל. ברגע שלא לקחו לי אותו, התמדתי בשיטה והצלחתי לרדת".

בשיתוף מעיין האושר והכושר
  • עוד באותו נושא:
  • הרזייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully