אישה עם סנטר כפול. ShutterStock
ShutterStock

האישה הזו נראית פגז, אבל משהו מפריע לה. יכולים לנחש?

בשיתוף ד"ר עמי איל

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 15:28

טיפול FaceTite יכול להוות תחליף מצוין לניתוח, ומאפשר טיפול לא פולשני ותוצאות מהירות. ד"ר עמי איל הסביר לשירז טל על המכשיר שמבצע מהפכה ויחסוך מכם את תופעות הלוואי

בווידיאו: המכשיר הייחודי שיעזור לכם לטפל בבעיית הסנטר הכפול/אולפן וואלה!

סנטר כפול הוא בעיה שרבים ורבות מתמודדים איתה ואם גם אתם סובלים, כדאי שתדעו שקיים טיפול ייחודי ומוצלח, שיכול לשנות את המצב. כדי להכיר אותו, הגיעו לשיחה עם שירז טל באולפן וואלה! ד"ר עמי איל ואחת מלקוחותיו, סיגל אביטל.

ד"ר איל, מהו טיפול FaceTite?

"סנטר כפול הוא בעיה של צעירים מגילאי 25 ועד גילאי 80 ומעלה. זה יכול להיות גנטי או מעודף משקל, ועם הגיל, העור ואיתו שכבת השומן יורדים למטה ומייצרים את הסנטר הכפול. יש אופציה של ניתוח ולפעמים אין ברירה, ובידיים טובות התוצאה נהדרת, אבל צריך לזכור שלרוב זה מחייב הרדמה כללית ומוביל לשינוי מהותי וכרוך בצלקות והחלמה.

יש טיפולים די אגרסיביים, של שאיבת שומן והכנסת שומן. אני חיכיתי הרבה זמן לפתרון שיאפשר פרוצדורה מינימלית, עם תוצאות מצוינות בזמן קצר וכמה שפחות תופעות לוואי. המכשיר שבחרתי אחרי למעלה משנה של חיפוש מאפשר כניסה דרך מחט דקיקה והופך את השומן לשמן. זה בהרדמה מקומית, בסוף הטיפול הולכים הביתה ואת התוצאות אפשר לראות תוך כמה ימים. המכשיר לא פולשני ומאפשר להמיס את השומן ולהדק את הפנים. במקרים רבים התוצאות קרובות לרמה של ניתוח".

איך בוחרים בין הטיפול הזה לניתוח?

"את הפרוצדורה הזו מבצעים רק כירורגים ופלסטיקאים וזה יתרון גדול. אנחנו יודעים מתי מתאים ניתוח ומתי אפשר להשתמש במכשיר, הכל נעשה אחרי ייעוץ. ברוב המקרים, כשמדובר באזור המרכזי של הסנטר או מתחת לידיים ואין עומס גדול של שומן, אנחנו יודעים להמיס ואז להדק אותו. זה פתרון מצוין למי שזה מתאים לו".

סיגל, איך הייתה החוויה שלך?

"אני מאוד מרוצה. הגעתי לעמי דרך חברה וראיתי לקוחה שיוצאת עם המיצוק מהמכשיר ואמרתי לו שזה החלום שלי. הביטחון של האישה מתחיל מהאפשרות ללכת זקופה. הייתי מסתכלת על עצמי והסנטר מאוד הפריע לי ולא מצאתי פתרון לאורך שנים, כי לא רציתי ניתוח פולשני. ד"ר איל הציע לי את המכשיר ועשה לי את המיצוק וזה היה נהדר".

ד"ר איל, זה טיפול שנמשך לאורך זמן?

"אנחנו עושים את ההמסה הראשונית, באזור סטרילי עם אחות חדר ניתוח. באותו מכשיר יש חלק נוסף שמהדקת את העור. יש מקרים בהם קיים מעט מאוד שומן ועור רפוי ואז לא צריך להמיס, רק להדק וזה מחדש את העור בכל הרמות, מהמצח לצוואר. חוזרים על זה פעמיים-שלוש וזה מחזיר לעור את הברק ומעלה את הקולגן".

בשיתוף ד"ר עמי איל
  • עוד באותו נושא:
  • סנטר כפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully