טכנולוגיה - קוסמטיקה. ShutterStock
ShutterStock

איך משפיעה הטכנולוגיה המתקדמת על עולם הקוסמטיקה?

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה

17.8.2021 / 8:07

מכשירים חדשניים, טיפולים מהירים ויעילים, זמן החלמה קצר מתמיד - זה כבר מזמן לא חלום, אלא המציאות של ה"דרמו-קוסמטיקאיות", הדור החדש של הקוסמטיקה, שמשתמשות בכלים חדשניים לטובת הלקוחות, ולטובתן. צפו בדיון באולפן עם שירז טל

בווידיאו: איך משפיעה הטכנולוגיה על עולם הקוסמטיקה?/עריכה: גלעד מן מנהיים

טרנד הטיפולים הקוסמטיים מתמקד כיום בטיפולי מרקם העור, הגוף והפנים. לשם כך, מכוני היופי משלבים טכנולוגיות מתקדמות, מה שמספק מענה יעיל לטיפולים השונים, לשביעות רצון הלקוחות והקוסמטיקאיות. כדי להבין איך כל היופי הזה עובד הצטרפו לשירז טל באולפן איריס בר, מנכ"לית שותפה בלאונרדו קוסמטיקה, והקוסמטיקאיות אלינה חייט, רונית נתנוב ונירה כהן.

"היום, כל הנושא של מכון קוסמטי שינה צורה", הסבירה איריס תחילה. "מכון שאין בו טכנולוגיות מתקדמות כבר לא 'נחשב' וגם הקוסמטיקאיות הרבה יותר מתקדמות - הן דרמו-קוסמטיקאיות היום. עולם הרפואה השתלב בעולם הקוסמטיקה והרופאים מבינים את החשיבות העצומה של הטיפול הקוסמטי ולכן הכנסנו את הטכנולוגיות, כדי להעצים את תוצאות הטיפול. זה עוזר לדייק ולזרז את הטיפול והיום הדרמו-קוסמטיקאית יכולה לטפל בצורה מדהימה באקנה, במרקם העור והגוף, בפיגמנטציות. מה שפעם היה שמור לדרמטולוגים, היום גם הקוסמטיקאית עושה וזו מהפכה אדירה".

"נושא הטכנולוגיה בעולם הקוסמטיקה כל הזמן מתפתח ומשכללים את מה שקיים", היא הוסיפה. "המטרה היא שיכאב פחות, שהטיפול יהיה יעיל, וזמן ההחלמה מהיר. לדעתי בעתיד יתפתח יותר נושא התקנים והבטיחות של הקליניקה והלקוחות, כי כיום השוק פרוץ. אז תחקרו היטב למי אתן הולכות ועם איזה מכשיר מטפלים בכן".

אלינה, את מתמחה במכשיר ה-GENEO. מה הוא?

"זו פלטפורמה מתקדמת לטיפולי פנים אנטי-אייג'ינג, שמשלבת שלוש טכנולוגיות. יש שלוש ידיות, הראשונה מבצעת שלושה טיפולים: קילוף עדין של תאי עור, החדרה של חמצן לתוך התאים והחדרה של חומרים פעילים. הידית השנייה משתמשת בגלי רדיו לחימום עמוק של תאי עור. הידית השלישית מייצרת בעזרת אולטראסאונד ויברציה חזקה, כך שנוצרים רווחים בין התאים וחומר פעיל מוחדר אליהם".

למי מתאים סוג הטיפול הזה?

"לכולם, וניתן לעשות אותו בכל עונות השנה. לא צריך להתחשב בשמש בחוץ וכו'".

רונית, את עובדת עם טכנולוגיית ALT. מה תוכלי לספר עליה?

"המכשיר הוא תחנת כוח למגוון טיפולים - טיפולי פנים, אנטי-אייג'ינג, הסרות שיער ללא כאב במהירות של 5 פולסים לשנייה. יש לו מערכת קירור שמאוד יעילה בטיפול, ללא כאבים ורואים תוצאות כבר מהטיפול הראשון".

כקוסמטיקאית, את מרוצה מכל האפשרויות שהטכנולוגיה הוסיפה לטיפול?

"בוודאי. בכל מכון יש היום מכשור ואנחנו רוצות לתת ללקוחות את הטוב ביותר. בחרתי ב"היפר-פולס" של לאונרדו, שהוא מכשיר שנותן מגוון טיפולים רחב לכל הלקוחות. הוא מאוד מתקדם, שיא הטכנולוגיה".

נירה, את מבצעת טיפולים בגלי רדיו. מה הכוונה?

"מדובר במכשיר שעובד על רקמת העור העמוקה ומספק אפשרות לטפל בבעיות כמו פוסט-אקנה, אנטי-אייג'ינג ומיצוק. המכשיר פוצע את הדרמיס, ומעודד את הפיברו-פלסטים לייצר קולגן. זה כמו ללכת לחדר כושר ולגרום לעבוד בלי התערבות חיצונית".

למי את ממליצה לעשות טיפול כזה?

"בעיקר לנשים שמבקשות שיפור בנראות ומרקם העור, ללא התערבות חיצונית ולמי שסובל מפוסט-אקנה וחורים בפנים. בדרך כלל, ניתן חמישה טיפולים כדי להגיע לתוצאה הרצויה ונצייד את המטופלים בתכשירים פעילים שישלימו את התהליך".

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully