שירז טל. אביב חופי,
אביב חופי

תפס אותה בהפתעה: הטיפול ששירז טל התאהבה בו במבט ראשון

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 15:27

צפו באולפן עם שירז טל: המכשור המתקדם והטכנולוגיה מתפתחים ומספקים לנו טיפולים מדויקים, קצרים ויעילים יותר. זה בא לידי ביטוי במגוון אפשרויות מרתקות - הנה כמה שכדאי לכן להכיר בהקדם

בווידיאו: איך הטכנולוגיה משפיעה על עולם האסתטיקה והקוסמטיקה?/עריכה: גלעד מן מנהיים

העולם שלנו לא מפסיק להתקדם והטכנולוגיה מתפתחת, משפיעה על עולם האסתטיקה והביטוי ועוזרת לקצר ולדייק את תהליכי הטיפול, לטובת תוצאות כמה שיותר יעילות. כדי ללמוד עוד על הנושא הגיעו לשיחה עם שירז טל באולפן איריס בר, מנכ"לית שותפה בלאונרדו קוסמטיקה והקוסמטיקאיות טניה דוידוב, רוזה ינקו ואורטל גולן סוויסה.

איריס, איך הטכנולוגיה עוזרת לנו בעולם הקוסמטיקה היום?

"עולם הרפואה הדרמו-קוסמטי נכנס מאוד חזק לקליניקות וכיום, קוסמטיקאיות משתמשות בטכנולוגיות שמקצרות ומעצימות תהליכים, והתוצאות הרבה יותר טובות כמובן. בעזרת הטכנולוגיה אפשר גם להכניס חומרים שמיטיבים עם העור. ממש התקדמנו".

טניה, את מתמחה בטיפול מיקרו-נידלינג. מה הוא?

"מדובר במחטים קטנטנים שנכנסים לקרנית העור ופוצעים אותו כדי להחיות אותו מחדש. אנחנו מחדירים ככה את החומרים הנחוצים לעור הלקוחה".

זה כואב?

"ממש לא. לא כואב ולא פולשני. זה לא נכנס לעומק העור, רק לעור הקרנית ומוסיף קולגן ואלסטין ומייצר עור זוהר, בריא ובהיר יותר. זה מתאים גם לצמיחת שיער, סימני מתיחה אחרי לידות ועוד".

רוזה, מה זה דרמובריישן?

"שיטת טיפול שבמהלכו עושים ליטוש עדין של פני העור עם חלקיקי יהלומים עדינים וטבעיים. אחרי הטיפול, העור בריא, זוהר ונקי יותר. במחקר שעשו לאחרונה, גילו שהדרמובריישן נמצא במקום השני ביעילות, אחרי הזרקת בוטוקס".

איך המכשיר עובד?

"במכשיר יש שלוש ידיות - לטיפול פנים, עיניים והצוואר והמחשוף. העבודה היא על שכבת תאים מתים, שצריכים להתחדש ולנשור מהפנים תוך 21-28 ימים. אין פציעה, זה בלי כימיקלים וחומצות. זה טיפול חיצוני, כיפי ומאוד יעיל".

אורטל, את מתמחה בכתמי שמש וכתמי גיל. מה הפתרון?

"אני הכי אוהבת את מכשיר האקיורט, הוא הכי יעיל ומגיע מעולם הקריותרפיה. אנחנו מקפיאים את הכתם ברמה איפדרמלית, בשכבה הקרנית. העור מתחדש, הנגע נושר ואנחנו נשארים בלי סימן".

כמה טיפולים זה דורש?

"בדרך כלל אחד, ואם צריך תיקון אז חוזרים. אחרי ארבעה שבועות רואים תוצאות והטיפול עצמו נמשך חמש שניות".

לסיכום, איריס, מה הטיפים שלך לבחירה נכונה של מכון וקוסמטיקאית?

"מכון טכנולוגי מצריך מהדרמו-קוסמטיקאית לשנות פאזה. כשאנחנו רוצים לעשות טיפול כזה, חשוב להגיע לפגישת ייעוץ ולהבין מי עושה את הטיפול, לראות שנעשה אבחון עור נכון ותיאום ציפיות, בלי להבטיח סתם הרים וגבעות. תבקשו הסבר מלא על מה צפוי להיות, איך העור יגיב ועוד".

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully