קונדום. ShutterStock
ShutterStock

אין לכם קונדום? התחליף הזה יכול להרוג אתכם

2.9.2021 / 23:15

את החשיבות של שימוש בקונדום אנחנו מקווים שכולכם כבר יודעים, אבל אם נתקעתם בלי - אל תעזו לעשות את מה שעשה הגבר שהחליט להשתמש בדבק כאמצעי מניעה

קמפיין למין בטוח - פין ענק משפריץ על עוברי אורח/עריכה: יוסי אלטר

אם אתה מתכוון להשתמש בקונדום במהלך קיום יחסי מין (וכמובן שאתה צריך אם לא בא לך על מחלות מין או ילד לא מתוכנן), ובמקרה נתקעת בלי - אל תתקמצן ותנסה למצוא אלטרנטיבה אחרת.

את הלקח הזה ניתן ללמוד מהמקרה הביזארי שמדגיש את היעדר החינוך המיני בהודו - שם גבר מת לאחר שהשתמש בדבק תעשייתי חזק במיוחד כאמצעי הגנה במקום קונדום.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לפי הדיווח של המשטרה המקומית, סלמאן מירזה, בן 25 ממדינת גוג'אראט שבמערב הודו, השתמש בדבק אפוקסי המשמש בדרך כלל לחיבור מתכות, זכוכית, בטון, קרמיקה, עץ ופלסטיק - כדי "לאטום" את איבר מינו בזמן קיום יחסי מין בגלל שגילה שאין לו קונדום.

עשית פאדיחה ובא לך להוריד אותה מהלב? קבוצת הוידויים החדשה שלנו היא המקום בשבילך

דבק. ShutterStock
הדבק משמש בדרך כלל לחיבור מתכות, זכוכית, בטון, קרמיקה, עץ ופלסטיק/ShutterStock

המשטרה מצאה צילומי טלוויזיה במעגל סגור של מירזה וארוסתו לשעבר, שניהם ידועים כמכורים לסמים, נכנסים לבית מלון בעיר אחמדאבאד יחד עם אישה נוספת. למחרת, חברו מצא אותו מחוסר הכרה בתוך שיח ליד המלון והוא הובהל לבית החולים, שם מת מכשל רב מערכתי.

מהחקירה עולה שלאחר שנטלו סמים, בני הזוג החליטו להשתמש בדבק החזק כדי "לאטום" את איברו של הגבר במהלך הסקס כדי להימנע מהריון, כך סיפר קצין בכיר במשטרת העיר אחמדאבאד - שהסביר כי העובדה שהיה להם את הדבק בהישג יד היא כיוון שהם השתמשו בו להסנפה יחד עם סמים נוספים.

חבריו של מירזה אמרו למשטרה שהם מאמינים שהוא איבד את הכרתו לאחר ששאף את התערובת הכימית שהכין עם הסמים והדבק, ותחליף הקונדום שהכין האיץ את הידרדרותו הגופנית. במשטרה ציינו כי השימוש בדבק בעל חוזק תעשייתי על איברים מסויימים בגוף יכול לגרום למוות. "אנו מחכים לדו"ח על דגימת הקרביים של הגופה שנשלחה לבדיקה משפטית", אמר סגן מפכ"ל המשטרה המקומית, פרמסוך דלו, ל"טיימס הודו".

בשל חוסר בחינוך מיני ראוי בהודו גורמי בריאות במדינה הזהירו בעבר כי אסור להשתמש בחפצי בית כמו שקיות סנדוויץ', ניילון, רדיד אלומיניום ואפילו בלונים כתחליף לקונדומים, מכיוון שמעבר לכך שהם לא אפקטיביים כאמצעי מניעה הם גם עלולים לגרום לזיהומים ולקרעים מיקרוסקופיים על הגוף - כעת הם כנראה צריכים להוסיף דבק לרשימה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully