פורטונה. יח"צ,
יח"צ

יש מי שגילה את הסוד: איך תראי מושלמת בלי לצאת מהבית?

בשיתוף פורטונה

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 16:29

"פורטונה" הוא מותג חדש בעולם הטיפוח ומציע לך 25 מוצרים מסוגים שונים, כולל מסכה, שמפו ללא מלחים, סרומים ועוד והכל ברמה הגבוהה ביותר שיש ובהתאמה לאקלים הישראלי. מוכנה לפנק את עצמך?

בווידיאו: הכירו את המוצרים החדשים של פורטונה לטיפוח השיער שלכן/גולן נהרדעא

האקלים הישראלי ייחודי והשילוב בין לחות לחום מפריע לנשים רבות ופוגע בטיפוח השיער והגוף שלהן. בדיוק בשל כך, ב"42 פורטונה", המותג החדש שכובש את שוק הטיפוח, נתנו דגש על הנושא כבר בעת פיתוח הפורמולות הייחודיות שלהם.

"42 פורטונה", היא סדרה המציגה מוצרים מקצועיים ואיכותיים לטיפוח השיער והגוף, עם שמנים בכבישה קרה המיוצרים מן הטבע, לשימוש ביתי מקצועי. המוצרים מציעים איכות שלא הכרתן מבחינת הריח שפותח במעבדות בצרפת, הפורמולות הייחודיות, המחיר האטרקטיבי והנראות הכללית, ומגיעים בסל רחב של 25 מוצרים כולל מסכה, מסכת סילבר, שמפו ללא מלחים, סרומים ועוד המון. המוצרים של "פורטונה" מתאימים לכל סוגי השיער ויודעים גם לחזק את סיב השערה שלכן וגם לתת לה ברק תמידי.

פורטונה. יח"צ,
פורטונה/יח"צ

בשלב הפיתוח, הכל נבדק ושודרג בעזרתן של שלל נשים, הלקחים הופקו והמוצר הסופי מגיע אליכן ברמה המקצועית והגבוהה ביותר שקיימת בשוק. כל המוצרים מיוצר ומשווק בלעדית על ידי "BOKO S.Y, מעבדות קוסמטיקה בע"מ" - חברה כחול לבן בבעלות משפחתית, עם ידע וניסיון רב בתחום.

גברים? ב"פורטונה" לא שכחו גם אתכם ומציעים בסל ג'ל, וקס חימר ומוצרי שיער נוספים לגברים שאוהבים להיות מטופחים. בקרוב יתווספו גם מוצרים איכותיים במיוחד לטיפוח הזקן.

פורטונה. יח"צ,
פורטונה/יח"צ

* כל מוצרי "פורטונה" מחזיקים באישור של משרד הבריאות ומכון התקנים GMP ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בעולם.

להשיג באתר החברה, וברשתות הפארם והמזון

BOKO S.Y - בוקו אס וואי מעבדות קוסמטיקה בע"מ, אשדוד. 08-6697010

לדף הפייסבוק>>

לדף האינסטגרם>>

פורטונה. יח"צ,
פורטונה/יח"צ
בשיתוף פורטונה
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully