לאונרדו השקה. רפי דלויה
רפי דלויה

מה קרה כשכל הנשים הכי יפות בארץ נכנסו למקום אחד?

בשיתוף חברת לאונרדו קוסמטיקס

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 16:28

באירוע חגיגי השיקה חברת לאונרדו קוסמטיקס, המשווקת ומייצרת מכשור טכנולוגי חדשני בתחום הביוטי, את "שנת הטכנולוגיה בקוסמטיקה", כמו גם שיתוף פעולה מרתק עם ד"ר נחמני, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. מלכות יופי מהעבר והמועמדות השנה הגיעו והתרגשו

אירוע ההשקה החגיגי של לאונרדו קוסמטיקס/רפי דלויה

העולם המודרני והטכנולוגי בו אנו חיים סייע לנו לפרוץ המון גבולות ומחסומים ואחד המשמעותיים שבהם היה בתחום היופי. כיום, בעזרת מכשור מתקדם וידע שממשיך להיצבר על ידי המומחים בתחום - רופאים, רופאות וקוסמטיקאיות - היופי "חוצה דורות" ובכל גיל, כל אישה יכולה להראות הכי יפה.

חברת לאונרדו קוסמטיקס, המשווקת בישראל ומייצרת מכשור טכנולוגי חדשני בתחום הביוטי, השיקה באירוע חגיגי במיוחד את שנת 2022 שפתח כ"שנת הטכנולוגיה בקוסמטיקה" והכריזה: הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מציעה פתרונות אסתטיים מתקדמים, לכל אחת ולכל אחד, בכל גיל ובכל דור.

לאונרדו השקה. רפי דלויה
לאונרדו השקה/רפי דלויה
לאונרדו השקה. רפי דלויה
לאונרדו השקה/רפי דלויה

כדי להבהיר זאת ובמסגרת החסות שחברת לאונרדו קוסמטיקס מעניקה השנה, בפעם השנייה ברציפות, לתחרות מלכות היופי בישראל, התכנסו לערב קוקטייל מרגש מועמדות התחרות השנה, לצד מלכות יופי במיל': מירי גולדפרב, יאנה קלמן, ילנה ראלף, נירית בקשי והאורחת המיוחדת סיון קליין, לערב שכולו סימל את יופי בין-דורי.

במהלך האירוע השיקו מנכ"ל לאונרדו קוסמטיקס רוני בר וד"ר גיא נחמני, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, את שיתוף הפעולה ביניהם, אשר יגדיר מחדש את הטכנולוגיה המתקדמת לאסתטיקה בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה יעניק ד"ר נחמני שירותי ניהול רפואי לחברת לאונרדו קוסמטיקס, ויסייע בפיתוח טכנולוגיות חדשות ושיתופי פעולה נוספים, בארץ ובחו"ל. החזון של מנכ"ל ויו"ר קבוצת לאונרדו קוסמטיקס, רוני בר, הוא לקדם את החברה כך שתהפוך לאחת המובילות בתחום האסתטיקה בישראל ובעולם כולו ולשם כך, הבשורה הבאה בעולם האסתטיקה כבר מחכה מעבר לפינה: "אנחנו רוצים להגדיר כל יום מחדש את תחום האסתטיקה, באמצעות מערכות טכנולוגיות פורצות דרך", אמר בר באירוע.

לאונרדו השקה. רפי דלויה
לאונרדו השקה/רפי דלויה
לאונרדו השקה. רפי דלויה
לאונרדו השקה/רפי דלויה

חברת לאונרדו קוסמטיקס משווקת סדרת מכשירים מתקדמים להסרת שיער וטיפולי עור לפנים ולמרקם הגוף, בטכנולוגיה מתקדמת המגיעה עם פטנט ייחודי מוגן בתחום הקירור ואלחוש הרקמה - מערכת קירור המעניקה חוויית טיפול יעילה שמיטב הקוסמטיקאיות, הרופאים והרופאות בישראל בחרו לעבוד עמה.

המערכות המתקדמות עונות על כל צרכיהן של הקוסמטיקאיות, הדואגות לשימור היופי אצל נשים, כמו גם אצל גברים, בכל גיל ובכל דור. המערכות המשווקות על ידי חברת לאונרדו קוסמטיקס כוללות: הסרת שיער מהירה וללא כאב, חידוש ומיצוק מרקם העור, טיפולי פיגמנטציה, טיפולי אקנה, טיפולים וסקולריים, טיפולי פטרת הציפורן, טיפולי הבהרת העור, הצערת העור ומתיחת תווי פנים.

דף האינסטגרם של ד"ר נחמני

דף הפייסבוק של ד"ר נחמני

לאתר לאונרדו קוסמטיקס

טלפון: 6104*

כתובת המייל: office@leonardo-sys.com

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף חברת לאונרדו קוסמטיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully