חתונמי חתונה ממבט ראשון סופ"ש הזוגות. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

"זה היה פתטי": הדר ברייר מסכמת את סופ"ש הזוגות

קארין ארד והדר ברייר

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 14:09

הדר ברייר וקארין ארד מסכמות את החלק השני של סופ"ש הזוגות, ואין להם הרבה דברים טובים להגיד על הזוגות - פודקאסט חד פעמי

החלק האמנותי של הערב עבר. כולם אכלו, שתו והשתכרו, מנו איבד את הטבעת 65 פעם ועוד ימשיך ויאבד אותה 65 פעם, והגיע הזמן להפרדת כוחות בין המינים. "מתי אפשר כבר להפליץ?", שואל עמרי ובמחי משפט אחד בן ארבע מילים עושה את המעבר החד מסופ"ש זוגות לערב הווי של מילואימניקים. ככה זה עם גברים, שים אותם באותו חלל ובדיחות פלוצים כבר יחברו ביניהם. מה שמצער במיוחד באירוע הוא כמה המילה "להפליץ" מהווה את הסמן הימני בתוכנית הטהרנית הזאת. אסור להגיד "סקס", אסור לדבר על "זיונים", אפילו לא לפלוט "כוס אמק" - ואז פתאום מישהו אומר "להפליץ" והאוזניים מזדקרות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כך או אחרת, הגברים נראים משוחררים וקלילים. פתאום הם לא מחויבים לשתיקות ולא צריכים לשחק שחמט רגשי, ומה שהכי חשוב - כולם נראים נורמליים, כמוני וכמוכם, אחלה אנשים. מנקודת המבט של גבר אפשר להגיד שזה לא מפתיע. יש בינינו המון מענטשים, אבל לכו תדעו איך הם מתנהגים בבית ומה טיב השיח עם הנשים שלהם. במיוחד מרתק הדיסוננס בין איתמר של קארין לאיתמר מביא הצ'ייסרים, בין מנו שמגיב ב"טוב" ו"סבבה" קצרים לאמא - סליחה, לבת הזוג שלו ניצן - לבין מסמר הערב שמצחיק את כולם.

חתונמי חתונה ממבט ראשון סופ"ש הזוגות. קשת 12, צילום מסך
סופ"ש שטויות/צילום מסך, קשת 12

יעל, שנראה שהתיעוב שלה למנו רק גובר, ממשיכה בקו התוקפני שלה ודורשת ממנו להסיר את המסכה. "ממש מרגיז, הוא בעצם אומר 'אני לא עושה שום עבודה ולא אעשה את העבודה עד שהתהליך ייגמר'". ובכן, תנוחי. בעצם, על מי אנחנו עובדים, היא לא תנוח. בשבילה זו רק ההתחלה.

להמשך קריאה לחצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully