ככה הענשתי את החבר שלי שעשה לייק לתמונה של בחורה בביקיני. REDDIT, צילום מסך
צילום מסך/REDDIT

החבר שלי עשה לייק לתמונה של בחורה בביקיני - אז בגדתי בו

23.11.2021 / 12:10

סרטון של משתמשת טיקטוק הפך לויראלי לאחר שסיפרה על הנקמה המוגזמת בחבר שלה אחרי שהוא "העז" לעשות לייק לתמונה של בחורה אחרת בביקיני

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

זהו כנראה חוסר הפרופורציות הגדול ביותר שנתקלנו בו: משתמשת טיקטוק שיתפה את עוקביה בנקמה המתוקה שארגנה לחבר שלה, אולם במקום לזכות בפרגון מהצופים - היא חטפה אש על הנקמה שאינה תואמת כלל את המעשה "הנבזה" של החבר שלה.

משתמשת הטיקטוק סיפרה שהחבר שלה עשה לייק לתמונה של בחורה בביקיני באינסטגרם. כשהתעמתה מולו, הוא טען שהלייק נעשה בטעות. בעוד שיש שיטענו שתגובה כמו כעס היא לגמרי ראויה פה, התגובה של המשתמשת הייתה חסרת כל פרופורציה. בסרטון שפורסם לאחר מכן גם ברדיט וזכה שם לדיון נרחב, נראית המשתמשת האנונימית נשכבת על המיטה כשכיתוב המופיע על גבי הסרטון חושף מה בדיוק קרה שם: "כשהוא 'בטעות' עשה לייק לתמונה של בחורה בביקיני... ואני בטעות בגדתי בו". כן, בעיניה העונש המתבקש ללייק באינסטגרם הוא לשכב עם גבר אחר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ברדיט רבים נותרו מבולבלים וטענו שהעונש אינו תואם לדבר העבירה. "חוסר הביטחון שלך זועק פה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מי היה מאמין שלעשות לייק לתמונה זה דבר נורא כמו בגידה". מגיבה נוספת יעצה: "אם לא תדעי לתקשר עם בן הזוג שלך כמו אדם בוגר, לעולם לא תוכלי לנהל מערכת יחסים תקינה".

בנוסף היו גולשים שכלל לא האמינו לה, טענו שהיא העלתה את הסרטון רק כדי לצבור לייקים ותגובות ואף האשימו אותה שהעתיקה אותו מטיקטקורית אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully